Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach
Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w Katowicach, umożliwiając odwiedzającym przekonanie się, jak działa wielofunkcyjny ekosystem domowy Nice Smart Home. Ogromne zainteresowanie wzbudza centrala sterowania Yubii, kompatybilna również z lampami Lena Lighting, które oświetlają wnętrze obiektu.
Nice Experience Center w Katowicach to coś więcej niż showroom. To wyjątkowe miejsce, w którym każdy odwiedzający może doświadczyć kompleksowego działania systemów Nice Smart Home oraz Yubii, zapewniających najwyższy komfort zarządzania domem. Produkty są kompatybilne z ponad 3000 urządzeń różnych marek - teraz także z oświetleniem Lena Lighting, którego możliwości są prezentowane w Nice Experience Center. Z pomocą Yubii użytkownik może zmieniać barwę oraz natężenie światła, a także przyciemniać je i rozjaśniać według indywidualnych potrzeb.
W 140-metrowej przestrzeni pojawiły się projektory Expo Adjust, zaprojektowane z myślą o przestrzeniach ekspozycyjnych. Zapewniają one wysoką skuteczność świetlną, a także niezbędne w tego typu miejscach, pochłanianie promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego, co pozwala na dokładne ukazanie produktu oraz jego działania. Wyposażone w technologię ZOOM, projektory umożliwiają regulację kąta świecenia w zakresie od 22-55⁰, zwiększając walory adaptacyjne produktu w przypadku zmiany wystroju czy konieczności odmiennej ekspozycji towarów w porównaniu z pierwotnymi założeniami.
Lampy Terrano S/R, dzięki montażowi w szynoprzewodach, stały się naturalnym przedłużeniem Expo Adjust, tworząc industrialną dekorację sufitową. Wyposażone w soczewki skupiające, są przyjazne dla wzroku i skutecznie redukują stopień olśnienia (UGR w granicach 12-19), zapewniając komfort przebywania we wnętrzu oraz bezpieczeństwo przemieszczania się podczas korzystania z urządzeń Nice Group.
W przestrzeni Nice Experience Center znalazła się także modernistyczna zwieszana lampa Solanto Duo, która równomiernie rozprowadza światło po podwójnych, pierścieniowych kloszach, zapewniając dokładne oświetlenie wnętrza. Stanowi ona wyjątkowy akcent estetyczny, którego uzupełnieniem są natynkowe lampy Coria 2. Te, dzięki unikalnej konstrukcji, doskonale sprawdzają się we wnętrzach reprezentacyjnych, precyzyjnie rozkładając światło w przestrzeni.
Dla zwiększenia komfortu gości oraz ukazania ich szerokich funkcjonalności, w showroomie Nice Group znalazły się również lampy akustyczne Colline x Terrano. Zaprojektowane wspólnie przez polskie firmy Lena Lighting i Acustio, nie tylko optymalnie oświetlają wnętrze, ale też pochłaniają dźwięki, tworząc warunki sprzyjające spokojnemu i niespiesznemu doświadczaniu ekspozycji. Dodatkowo Colline x Terrano, dzięki zwieszeniu nad stołem konferencyjnym, doświetlają centrum rozmów między kontrahentami firm współtworzących showroom. Możliwość ściemniania światła lampy, zarówno przy użyciu aplikacji Yubii, jak i Lena Lighting Clue, pozwala na zaprogramowanie odpowiednich scen świetlnych, takich jak rozmowa czy prezentacja, które mogą być uzależnione od czujników ruchu obecnych w obiekcie.
Na terenie Nice Experience Center znalazły się też lampy Baris oraz stojące modele Messaggio, które idealnie dopełniły przestrzeń. Odwrócenie lampy Messagio w stronę ściany pozwala uzyskać fenomenalną grę światła odbitego.
Podczas otwarcia Nice Experience Center pojawili się reprezentanci firm partnerskich Nice Group, między innymi Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Lighting i Michał Rybicki IoT Product Manager Lena Lighting oraz Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwis Sp. z o.o..
Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.