Komunikaty PR

Dostrzegła lukę na rynku. Stworzyła aplikację, która pomaga przedsiębiorcom.

2024-02-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Po przeszło czterech latach spędzonych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich wróciła do Polski i… nie obyło się bez zaskoczeń. Okazało się, że w przeciwieństwie do tętniącego życiem Dubaju, w Warszawie wiele nawet bardzo dobrych lokali nie może poszczycić się pełnym obłożeniem. Tu Aneta Dowsey-Juszkiewicz dostrzegła przestrzeń do zmian. Tak powstał pomysł na Laviro - aplikację, która pomaga użytkownikom poznać ciekawe miejsca na mapie miasta i zachęca do korzystania z ich usług. W jaki sposób? Bardzo prosty -  oferując atrakcyjne rabaty.

 

Większość swojego życia zawodowego Aneta Dowsey-Juszkiewicz wiązała z branżą nieruchomości. W poszukiwaniu nowych wyzwań wyjechała z rodziną do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, skąd wróciła po przeszło czterech latach. Przez ten czas zdążyła przyzwyczaić się do świata tętniącego życiem przez całą dobę i stale wypełnionych po brzegi lokali. Rzeczywistość, jaką zastała w Warszawie, mocno kontrastowała z dubajską codziennością, gdzie spotkania w restauracjach czy kafejkach to jeden z głównych sposobów na spędzanie wolnego czasu. 

 

Doświadczona przedsiębiorczyni szybko zrozumiała, co było głównym powodem takiego stanu rzeczy - ceny. W Warszawie, jak i w całej Polsce, ceny w lokalach zaczęły przewyższać finansowe możliwości przeciętnego obywatela. Inflacja mocno uderzyła w portfele Polaków. Klienci zaczęli częściej zwracać uwagę na koszt dań. 

 

Po dokładnym przyjrzeniu się sytuacji na rynku gastronomicznym Aneta Dowsey-Juszkiewicz doszła do jeszcze innego wniosku - w dużych miastach konkurencja jest tak ogromna, że wiele atrakcyjnych lokali ze znakomitą kuchnią zanika w natłoku wciąż otwierających się nowych miejsc. Przyczyn tego zjawiska może być wiele - od niesprzyjającej lokalizacji po brak odpowiedniej reklamy. Tu Aneta dostrzegła przestrzeń do zmian. Lukę, którą idealnie wypełniłoby rozwiązanie, mogące pomóc zarówno zwykłym ludziom, chcącym bez wyrzutów sumienia korzystać z propozycji kulinarnych,  jak i właścicielom lokali, pragnącym przyciągnąć nowych klientów. 

 

Tak powstał pomysł na aplikację Laviro - bazę kodów rabatowych, działającą na zasadzie subskrypcji. Z czasem pomysłodawczyni postanowiła rozszerzyć ofertę, skupiającą się na branży gastronomicznej, o branżę beauty - salony fryzjerskie, barberów, kosmetyczki, czyli wszystkie te usługi, z których Polacy korzystają cyklicznie. Do tego właśnie sprowadza się esencja Laviro - nie są nią pojedyncze vouchery i okresowe promocje, a możliwość oszczędzania na regularnych usługach, jak lunch w pobliżu biura czy manicure. 

 

Zauważyłam przestrzeń, żeby połączyć przedsiębiorców walczących o klientów, z mieszkańcami, którzy chcieliby dobrze zjeść, nie wydając przy tym fortuny. Zrozumiałam też, że wielu warszawiaków wcale nie zna dobrze swojego miasta. Wielu z nas jest przywiązanych do tego, co już zna - zwykle kilku sprawdzonych restauracji, czy jednego salonu beauty Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele miasto ma do zaoferowania - mówi założycielka aplikacji, Aneta Dowsey Juszkiewicz.

 

Laviro ma pomóc to zmienić. Użytkownicy aplikacji będą mieli możliwość odkrywania nowych, interesujących miejsc i korzystania z ich usług po atrakcyjnych cenach. Dzięki Laviro korzyści zauważą też partnerzy, którzy współpracując z aplikacją, będą sprawniej budować świadomość swojej marki i pozyskiwać nowych klientów. 

 

Jak podkreśla sama twórczyni aplikacji, projekt został wykreowany przez zwykłych ludzi i do takich też jest skierowany. Aneta Dowsey-Juszkiewicz jest matką trójki dzieci, więc jak nikt inny zdaje sobie sprawę, jak przytłaczające potrafią być codzienne wydatki, nie wspominając np. o rodzinnym wyjściu do restauracji. To właśnie od pierwszych liter imion jej pociech pochodzi nazwa pomagającego oszczędzać rozwiązania Laviro - Lara, Victoria i Rocco. 

 

Swoją markę chcę budować na autentyczności i zaufaniu. Na każdym kroku pragnę podkreślać swój osobisty stosunek do głównej idei projektu, czy wspieraniu ludzi w dbaniu o swoje finanse. Laviro skierowane jest do wszystkich, którzy chcą korzystać z tego, co oferuje im miasto, a jednocześnie oszczędzać - podsumowuje Dowsey-Juszkiewicz.


Obecnie projekt skierowany jest głównie do warszawiaków, ale w planach jest rozszerzenie oferty na cały kraj. Aplikacja cały czas się rozwija, w najbliższej przyszłości planowane jest także zawarcie partnerstwa z trenerami personalnymi i fizjoterapeutami. Pierwsza tego typu umowa została już podpisana, a partner ze swoją ofertą już wkrótce pojawi się w aplikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.