Komunikaty PR

eFaktoring NFG teraz także wśród usług Santander Leasing

2020-11-23  |  10:15
Biuro prasowe

Pandemia pokrzyżowała plany wielu przedsiębiorcom, którzy bez szybkiego wsparcia finansowego mogą nie przetrwać najbliższych miesięcy. Dużym problemem dla mikrofirm są faktury z odroczonym terminem płatności, ponieważ zapłata za towar lub usługę następuje wiele dni po tym, jak zamówienie zostanie zrealizowane. By pomóc mikrofirmom w ich trudnej sytuacji, NFG i Santander Leasing połączyły siły.

Kilka miesięcy po tym, jak usługa eFaktoringu NFG stała się dostępna w bankowości elektronicznej Mini Firma dla klientów firmowych Santander Bank Polska, kolejna spółka z Grupy Santandera włącza ją do swojej oferty. Tym razem z nowoczesnego faktoringu online na preferencyjnych warunkach będą mogli także korzystać klienci Santander Leasing.

eFaktoring polega na błyskawicznej zamianie faktur na gotówkę. Klienci Santander Leasing mogą zawnioskować o finansowanie, nie ponosząc przez 6 miesięcy opłaty za dostępność do limitu faktoringowego, który może wynieść nawet 250 tys. zł. Cała usługa odbywa się przez Internet, a środki uwolnione z faktur można przeznaczyć na dowolny cel: ZUS, podatki, wynagrodzenia dla pracowników, ratę leasingową, wynajem powierzchni czy bieżące wydatki.

W tym trudnym dla przedsiębiorców okresie zewnętrzne finansowanie online podwójnie zyskuje na znaczeniu. Badania Krajowego Rejestru Długów pokazują, że w pandemii przedsiębiorcy częściej niż przedtem sięgają po narzędzia chroniące płynność finansową i częściej też szukają rozwiązań dostępnych przez Internet. eFaktoring jest odpowiedzią na te konkretne potrzeby: uwalnia środki zamrożone w fakturach, więc natychmiast poprawia płynność finansową przedsiębiorstwa, i jest w 100 proc. internetowy. Na pytanie, jakie usługi wspierające płynność finansową są dla nich szczególnie ważne właśnie teraz, w czasie pandemii koronawirusa, blisko 30 proc. przedsiębiorców wskazuje, że to faktoring online – podkreśla Dariusz Szkaradek, prezes Zarządu firmy faktoringowej NFG.

Wprowadzając do swojej oferty eFaktoring NFG, Santander Leasing poszerza bogate już portfolio usług finansowych dla przedsiębiorców. Wśród nich są już takie produkty jak leasing operacyjny i finansowy, pożyczki inwestycyjne oraz pożyczki płynnościowe. 

Jesteśmy, po to żeby umożliwiać naszym klientom rozwój swoich biznesów poprzez inwestycje w swoje firmy. Robimy to już ponad 20 lat. Jesteśmy dumni z tego jak bardzo nasi klienci rosną, są coraz bardziej sprawni i konkurencyjni. Wierzymy, że w znacznej mierze, jest to realne właśnie dzięki inwestycjom. Dzisiaj widzimy jednak, że przedsiębiorcy zgłaszają także duże potrzeby związane z finansowaniem bieżącej działalności. Stąd nasza propozycja eFaktoringu - finansowania faktur, które pomaga firmie utrzymać płynność i przetrwać trudniejszy czas. Takie kompletne podejście do zaspokajania potrzeb klientów, doskonale wpisuje się w nasz pomysł bycia partnerem w biznesie, na którego zawsze można liczyć – mówi Tomasz Jąder, prezes Zarządu Santander Leasing.

eFaktoring NFG jest usługą w 100% on-linową, nie wymaga długotrwałych procedur i formalności, a stawki finansowania są jedne z najniższych na rynku. Przedsiębiorcy mogą wybierać między eFaktoringiem jawnym, jawnym ekspres, cichym oraz zaliczkowym. Mają także możliwość częściowego finansowania faktur. Dzięki usłudze eFaktoringu minimalizują ryzyko zatorów płatniczych i chronią swoją płynność finansową.

 

 

Firma faktoringowa NFG działa od 2016 r., jest częścią grupy finansowej Kaczmarski Group, do której należy także Krajowy Rejestr Długów, firma windykacyjna Kaczmarski Inkasso, kancelaria prawna Via Lex czy Program Rzetelna Firma. Od początku swojej działalności pomogła w zachowaniu płynności finansowej 4 tys. klientów, finansując prawie 90 tys. faktur na łączną kwotę prawie 600 mln zł.

Santander Leasing to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku finansowania maszyn i urządzeń. Oferuje finansowanie szerokiej gamy środków trwałych przedsiębiorcom z sektora MŚP oraz klientom korporacyjnym. W 2020 roku zdobyła nagrodę Marki Godnej Zaufania. Klienci cenią ją za wysoką jakość świadczonych usług oraz gwarancję rzetelności we współpracy. Dodatkowo w październiku 2020 r. otrzymała tytuł “Najbardziej Innowacyjny Bank” w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Kapituła konkursu doceniła wkład firmy w wspieranie efektywności energetycznej sektora MŚP poprzez innowacyjne podejście proekologiczne, a także za wprowadzanie na rynek innowacji, które niejednokrotnie wyznaczają trendy dla całego rynku finansowego w Polsce

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.