Komunikaty PR

Ekspansja Eurowash - po Rosji Słowacja

2020-11-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpeg ( 0.28 MB )

Eurowash, podlaska firma specjalizująca się w budowie myjni bezdotykowych właśnie oddała do użytku kierowców nowy punkt za granicą. Tym razem w Koszycach na Słowacji. Nasi południowi sąsiedzi to kolejny kierunek ekspansji marki.

Eurowash do tej pory zrealizowała zlecenia na 320 myjni bezdotykowych. Poza Polską, firma najszybciej rozwija się na Wschodzie. W Rosji wybudowała do tej pory 11 myjni. Pod szyldem marki z podbiałostockiego Sobolewa działa też wiele punktów na Białorusi i w krajach bałtyckich – Litwie, Łotwie i Estonii. Marka Eurowash dotarła także do Kazachstanu.
- W ostatnich latach zgłasza się do nas coraz więcej inwestorów z południa Europy, m.in ze Słowacji, gdzie uruchamiamy właśnie siódmą już myjnię – tym razem w Koszycach. Na zainwestowanie w nasz produkt zdecydowali się także Węgrzy, gdzie mamy dwie lokalizacje, w sumie siedem stanowisk. Przypuszczam też, że nie jest to ostatnia nasza realizacja w tym kraju - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash. - Współpracujemy z globalnymi markami, np. centrami handlowymi i z lokalnymi stacjami benzynowymi. Już dziś jesteśmy liczącym się w UE producentem samoobsługowych myjni bezdotykowych. Dążymy do tego, by wkrótce stać się liderem na środkowoeuropejskim rynku.

Sylwester Załuska powodzenie marki widzi także w tym, że stale inwestuje w rozwój - w ludzi i technologie. Kilka lat temu firma Eurowash wprowadziła innowacyjną metodę mycia turbopianą pod wysokim ciśnieniem, potem system hybrydowy. Była też jedną z pierwszych firm w Polsce, która do mycia aut zaczęła używać zmiękczonej wody, a także uzdatniać ją w procesie odwróconej osmozy. Jednym z najbardziej docenianych przez partnerów rozwiązań Eurowash było opatentowanie nowatorskiego systemu ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury i opcją obniżania parametrów w nocy.
- To unikalne rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet do 60 proc. energii (np. gazu czy oleju opałowego) podczas zimy. W krajach, gdzie temperatury bywają bardzo niskie ma to ogromne znaczenie i przekłada się na konkretne pieniądze - dodaje Andrzej Możejko, przedstawiciel Eurowash. - To, plus fakt, że myjnią dzięki nowoczesnym e-systemom można kierować zdalnie i nie ma potrzeby zatrudniania obsługi, sprawia, że jest to bardzo atrakcyjny i zyskowny biznes.

Myjnie Eurowash otwarte są całodobowo. Klient podjeżdżając na stanowisko może wybrać opcję mycia (proste instrukcje zamieszczane są na ścianach wiaty). Płaci się gotówką lub kartą za pośrednictwem elektronicznego panelu płatniczego.
Inwestorzy z zagranicy doceniają też, że podlaska firma zapewnia kompleksową usługę. Nadzoruje realizację na wszystkich etapach: od projektu, przez budowę wiaty, instalację urządzeń technicznych, po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W swojej ofercie marka posiada myjnie kontenerowe i modułowe.
W planach na najbliższe miesiące Eurowash ma otwarcie kolejnych myjni m.in. na Białorusi - w Homlu i Lidzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.