Komunikaty PR

Ekspansja Eurowash - po Rosji Słowacja

2020-11-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpeg ( 0.28 MB )

Eurowash, podlaska firma specjalizująca się w budowie myjni bezdotykowych właśnie oddała do użytku kierowców nowy punkt za granicą. Tym razem w Koszycach na Słowacji. Nasi południowi sąsiedzi to kolejny kierunek ekspansji marki.

Eurowash do tej pory zrealizowała zlecenia na 320 myjni bezdotykowych. Poza Polską, firma najszybciej rozwija się na Wschodzie. W Rosji wybudowała do tej pory 11 myjni. Pod szyldem marki z podbiałostockiego Sobolewa działa też wiele punktów na Białorusi i w krajach bałtyckich – Litwie, Łotwie i Estonii. Marka Eurowash dotarła także do Kazachstanu.
- W ostatnich latach zgłasza się do nas coraz więcej inwestorów z południa Europy, m.in ze Słowacji, gdzie uruchamiamy właśnie siódmą już myjnię – tym razem w Koszycach. Na zainwestowanie w nasz produkt zdecydowali się także Węgrzy, gdzie mamy dwie lokalizacje, w sumie siedem stanowisk. Przypuszczam też, że nie jest to ostatnia nasza realizacja w tym kraju - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash. - Współpracujemy z globalnymi markami, np. centrami handlowymi i z lokalnymi stacjami benzynowymi. Już dziś jesteśmy liczącym się w UE producentem samoobsługowych myjni bezdotykowych. Dążymy do tego, by wkrótce stać się liderem na środkowoeuropejskim rynku.

Sylwester Załuska powodzenie marki widzi także w tym, że stale inwestuje w rozwój - w ludzi i technologie. Kilka lat temu firma Eurowash wprowadziła innowacyjną metodę mycia turbopianą pod wysokim ciśnieniem, potem system hybrydowy. Była też jedną z pierwszych firm w Polsce, która do mycia aut zaczęła używać zmiękczonej wody, a także uzdatniać ją w procesie odwróconej osmozy. Jednym z najbardziej docenianych przez partnerów rozwiązań Eurowash było opatentowanie nowatorskiego systemu ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury i opcją obniżania parametrów w nocy.
- To unikalne rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet do 60 proc. energii (np. gazu czy oleju opałowego) podczas zimy. W krajach, gdzie temperatury bywają bardzo niskie ma to ogromne znaczenie i przekłada się na konkretne pieniądze - dodaje Andrzej Możejko, przedstawiciel Eurowash. - To, plus fakt, że myjnią dzięki nowoczesnym e-systemom można kierować zdalnie i nie ma potrzeby zatrudniania obsługi, sprawia, że jest to bardzo atrakcyjny i zyskowny biznes.

Myjnie Eurowash otwarte są całodobowo. Klient podjeżdżając na stanowisko może wybrać opcję mycia (proste instrukcje zamieszczane są na ścianach wiaty). Płaci się gotówką lub kartą za pośrednictwem elektronicznego panelu płatniczego.
Inwestorzy z zagranicy doceniają też, że podlaska firma zapewnia kompleksową usługę. Nadzoruje realizację na wszystkich etapach: od projektu, przez budowę wiaty, instalację urządzeń technicznych, po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W swojej ofercie marka posiada myjnie kontenerowe i modułowe.
W planach na najbliższe miesiące Eurowash ma otwarcie kolejnych myjni m.in. na Białorusi - w Homlu i Lidzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.