Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce i innowacjom w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14–15 maja 2025 roku w Poznaniu i zgromadzi kilka tysięcy uczestników, w tym decydentów, liderów opinii, przedstawicieli rządu, świata nauki oraz największych firm i startupów z Polski i zagranicy.
Impact to miejsce łączące wiedzę, doświadczenie i inspirację. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkaset wystąpień i dyskusji prowadzonych równolegle na dziesięciu interaktywnych scenach tematycznych. Emitel, jako Partner Technologiczny, już po raz drugi odpowiada za stworzenie i utrzymanie zaawansowanego zaplecza infrastrukturalnego niezbędnego do profesjonalnej obsługi technicznej tak złożonego wydarzenia.
Współpraca Emitel z Impact rozpoczęła się w 2024 roku, kiedy spółka po raz pierwszy znalazła się na liście technologicznych dostawców technologii dla organizatorów wydarzenia. W tym roku zakres świadczonych usług znacznie się zwiększył - Emitel zapewni bowiem transmisję na żywo wszystkich kluczowych wystąpień – nawet do 40 równoległych kanałów streamingu – oraz przygotuje i udostępni treści w formule VOD.
Multiplikacja kanałów zapewni możliwość symultanicznych tłumaczeń i transkrypcji w różnych językach z uwagi na międzynarodowy charakter wystąpień prelegentów. Wydarzenie będzie obsługiwane przez dedykowany odtwarzacz webowy, którego hosting oraz dystrybucja materiałów będzie realizowana przez sieć CDN Emitel. Nagrania z konferencji będą również przechowywane na bezpiecznej przestrzeni chmurowej spółki i udostępniane przez kolejne miesiące po zakończeniu wydarzenia.
Emitel mierząc się ponownie z tak dużą skalą projektu stworzył wirtualne środowisko testowe dla organizatora i zapewnił możliwość sprawdzenia wszystkich kluczowych elementów i integracji infrastruktury jeszcze przed wydarzeniem.
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostanie przygotowana specjalna wewnętrzna sieć teletechniczna, w tym sieć IP, umożliwiająca stały nadzór wszystkich scen, reżyserki, oraz elementów audiowizualnych wykorzystywanych podczas wydarzenia. Emitel dostarczy także niezawodne łącze światłowodowe oraz Internet szerokopasmowy oparty o technologię radiową, zapewniając odpowiednią przepustowość i jakość usług.
Na miejscu obecni będą inżynierowie Emitel, którzy będą czuwali nad bezpieczeństwem technicznym systemu i natychmiastową reakcją w razie potrzeby, a usługi dostarczane przez Emitel na potrzeby konferencji będą także przez 24 godziny na dobę zdalnie monitorowane przez Centrum Zarządzania Siecią spółki znajdujące się na krakowskich Krzemionkach.
– Cieszymy się, że jako Partner Technologiczny możemy wspierać tak istotne wydarzenie jak Impact’25. To nie tylko okazja do zaprezentowania naszych możliwości technologicznych, ale przede wszystkim współtworzenia przestrzeni do rozmowy o przyszłości, innowacjach i odpowiedzialnym rozwoju. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Maciej Pilipczuk – Prezes Zarządu Emitel S.A.
Zaangażowanie Emitel w Impact’25 to nie tylko kwestia dostarczenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. To wyraz głębszego zobowiązania firmy do aktywnego uczestnictwa w przemianach, które kształtują cyfrową przyszłość Polski i regionu. Jako integrator infrastruktury przyszłości, Emitel nie tylko buduje i utrzymuje nowoczesne systemy przesyłu danych, ale również wspiera inicjatywy, które pobudzają innowacje, wspomagają transformację cyfrową i łączą światy technologii, gospodarki i społeczeństwa.
KONTAKT:
Agnieszka Sobucka
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
tel. kom. +48 507 710 701
e-mail: Agnieszka.Sobucka|emitel.pl| |Agnieszka.Sobucka|emitel.pl
Źródło informacji: Emitel

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.