Franczyza Fit Cake - małymi krokami do przodu
Dwa nowe punkty Fit Cake na mapie Polski to Płock i Gorzów Wielkopolski. Jeszcze w maju zaplanowane są wielkie otwarcia nie-cukierni. Wszyscy są zaproszeni!
Największa franczyzowa sieć kawiarni specjalizująca się w fit deserach i ciachach bez cukru - Fit Cake nie zwalnia tempa. W maju zapowiada dwa otwarcia, w czerwcu ruszą kolejne trzy lokale.
- Mimo niepewnych czasów i szalejącej inflacji małymi kroczkami posuwamy się do przodu – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – W sumie na kolejne miesiące mamy podpisanych już 9 umów. Mam nadzieję, że większość z nich zakończy się uruchomieniem nowej kawiarni.
Przez pierwsze cztery miesiące roku sieć powiększyła się o 4 punkty franczyzowe. Powstały nowe lokale na warszawskim Bemowie, Nowej Hucie w Krakowie, w Grodzisku Mazowieckim, Lesznie.
- Z konkurencja wygrywamy głównie specjalistyczną, sprofilowaną ofertą skierowaną do osób na różnych ograniczających dietach – dodaje Rafał Kościuk. – Przy czym największym powodzeniem cieszy się keto menu. Najlepiej sprzedają się ciasta o zmniejszonej zawartości węglowodanów. Keto to ponad 50 proc. naszych obrotów. Pracujemy też nad nowymi przepisami, tym razem dla osób cierpiących na SIBO.
Dla franczyzobiorców duże znaczenie ma fakt, że wprowadzony w tym roku spersonalizowany, system franczyzowy Fit Cake Flex mogą dopasować do swoich indywidulanych potrzeb i warunków. Atutem jest też niski próg wejścia do sieci – wystarczy 19 tys. zł. Marka cieszy się już dużą renomą i udowodniła, że jest zawsze na bieżąco z kulinarnymi trendami. Wiosną uruchomiła nowy koncept mobilny Fit Ice Cream. Na życzenie klientów wprowadziła do oferty erytrytol, który można kupić w małych i dużych (kilogramowych) opakowaniach. Pracuje nad nowymi produktami, które zawsze są zaskoczeniem i nowością na rynku.
Fit Cake działa od 2016 roku, a wywodzi się z Białegostoku.

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.