Franczyza Fit Cake - małymi krokami do przodu
Dwa nowe punkty Fit Cake na mapie Polski to Płock i Gorzów Wielkopolski. Jeszcze w maju zaplanowane są wielkie otwarcia nie-cukierni. Wszyscy są zaproszeni!
Największa franczyzowa sieć kawiarni specjalizująca się w fit deserach i ciachach bez cukru - Fit Cake nie zwalnia tempa. W maju zapowiada dwa otwarcia, w czerwcu ruszą kolejne trzy lokale.
- Mimo niepewnych czasów i szalejącej inflacji małymi kroczkami posuwamy się do przodu – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – W sumie na kolejne miesiące mamy podpisanych już 9 umów. Mam nadzieję, że większość z nich zakończy się uruchomieniem nowej kawiarni.
Przez pierwsze cztery miesiące roku sieć powiększyła się o 4 punkty franczyzowe. Powstały nowe lokale na warszawskim Bemowie, Nowej Hucie w Krakowie, w Grodzisku Mazowieckim, Lesznie.
- Z konkurencja wygrywamy głównie specjalistyczną, sprofilowaną ofertą skierowaną do osób na różnych ograniczających dietach – dodaje Rafał Kościuk. – Przy czym największym powodzeniem cieszy się keto menu. Najlepiej sprzedają się ciasta o zmniejszonej zawartości węglowodanów. Keto to ponad 50 proc. naszych obrotów. Pracujemy też nad nowymi przepisami, tym razem dla osób cierpiących na SIBO.
Dla franczyzobiorców duże znaczenie ma fakt, że wprowadzony w tym roku spersonalizowany, system franczyzowy Fit Cake Flex mogą dopasować do swoich indywidulanych potrzeb i warunków. Atutem jest też niski próg wejścia do sieci – wystarczy 19 tys. zł. Marka cieszy się już dużą renomą i udowodniła, że jest zawsze na bieżąco z kulinarnymi trendami. Wiosną uruchomiła nowy koncept mobilny Fit Ice Cream. Na życzenie klientów wprowadziła do oferty erytrytol, który można kupić w małych i dużych (kilogramowych) opakowaniach. Pracuje nad nowymi produktami, które zawsze są zaskoczeniem i nowością na rynku.
Fit Cake działa od 2016 roku, a wywodzi się z Białegostoku.
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.