Komunikaty PR

Galeria Tarnovia zmienia właściciela

2023-11-30  |  09:00
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jKlCBakntsXXfc2OVg?e=esdDpP

Duża transakcja na rynku obiektów handlowych. Galeria Tarnovia zmienia właściciela.

W dniu 29 listopada 2023r sfinalizowano transakcję zakupu Galerii Tarnovia. Jest to jedna z największych transakcji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce w tym roku.

Nowy właściciel, nowy zarządca, firma komercjalizująca i nowa strategia to ogromna szansa nie tylko dla powstałej w 2009 roku galerii, lecz również̇ znaczący bodziec rozwoju rynku lokalnego.

Inwestor planuje optymalizację obiektu poprzez zwiększenie jej powierzchni komercyjnej, nowe propozycje handlowe, usługowe i kulturalne. Będzie to dodatkowy atut dla miasta, kolejne miejsca pracy i większa atrakcyjność́ regionu.

Tarnovia jest doskonałym obiektem handlowym, który posiada dalsze możliwości rozbudowy oraz dywersyfikacji oferty dla klientów. Największym atutem jest jedyny w regionie kompleks kinowy (MULTIKINO), który stanowi podstawę̨ do rozwoju strefy rozrywkowej i to będzie się starał wykorzystać́ w nowej odsłonie Tarnovi nowy właściciel.

Mamy doświadczenie, sprawdzone narzędzia i koncepcje, które ożywią̨ Galerię Tarnovia twierdzi Piotr Dusik, prezes zarządu Retpro Solutions, nowego asset managera obiektu.

Galeria Tarnovia ma ogromny potencjał w zakresie rozbudowy portfela najemców, aby centrum mogło jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie w procesach rekomercjalizacyjnych i cieszymy się, że będziemy mogli wspierać w tym zakresie nowego właściciela - powiedział Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield. Zespól C&W zajmie się̨ rekomercjalizacją oraz doradztwem strategicznym Galerii.

Właścicielem Galerii Tarnovia i głównym inwestorem projektu jest europejska firma inwestycyjna z siedzibą w Londynie, która inwestuje w nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe w całej Europie. W Polsce posiada portfolio blisko 200.000 PUM i ok. 100.000 GLA, w Poznaniu, Warszawie, Krakowie i Tarnowie.

Kontakt dla mediów media@galeria-tarnovia.com

GALERIA TARNOVIA

  • Data powstania: 2009 rok
  • Lokalizacja: ul. Krakowskiej 149 – trasa wylotowa z miasta w kierunku Brzeska, Bochni oraz Krakowa
  • Powierzchnia całkowita: 36.500 m2
  • Liczba sklepów: 60
  • Branże: spożywcza, odzieżowa, obuwnicza, dziecięca, sportowa, drogeryjna, budowlana, wyposażenia wnętrz, RTV/AGD, gastronomia, rozrywka, kino.
  • Liczba miejsc parkingowych: 430
  • Dodatkowe udogodnienia: pokój dziecka z rodzicem, Wi-Fi, punkty do ładowania telefonów, myjnia samochodowa

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.