Komunikaty PR

Galeria Tarnovia zmienia właściciela

2023-11-30  |  09:00
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jKlCBakntsXXfc2OVg?e=esdDpP

Duża transakcja na rynku obiektów handlowych. Galeria Tarnovia zmienia właściciela.

W dniu 29 listopada 2023r sfinalizowano transakcję zakupu Galerii Tarnovia. Jest to jedna z największych transakcji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce w tym roku.

Nowy właściciel, nowy zarządca, firma komercjalizująca i nowa strategia to ogromna szansa nie tylko dla powstałej w 2009 roku galerii, lecz również̇ znaczący bodziec rozwoju rynku lokalnego.

Inwestor planuje optymalizację obiektu poprzez zwiększenie jej powierzchni komercyjnej, nowe propozycje handlowe, usługowe i kulturalne. Będzie to dodatkowy atut dla miasta, kolejne miejsca pracy i większa atrakcyjność́ regionu.

Tarnovia jest doskonałym obiektem handlowym, który posiada dalsze możliwości rozbudowy oraz dywersyfikacji oferty dla klientów. Największym atutem jest jedyny w regionie kompleks kinowy (MULTIKINO), który stanowi podstawę̨ do rozwoju strefy rozrywkowej i to będzie się starał wykorzystać́ w nowej odsłonie Tarnovi nowy właściciel.

Mamy doświadczenie, sprawdzone narzędzia i koncepcje, które ożywią̨ Galerię Tarnovia twierdzi Piotr Dusik, prezes zarządu Retpro Solutions, nowego asset managera obiektu.

Galeria Tarnovia ma ogromny potencjał w zakresie rozbudowy portfela najemców, aby centrum mogło jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie w procesach rekomercjalizacyjnych i cieszymy się, że będziemy mogli wspierać w tym zakresie nowego właściciela - powiedział Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield. Zespól C&W zajmie się̨ rekomercjalizacją oraz doradztwem strategicznym Galerii.

Właścicielem Galerii Tarnovia i głównym inwestorem projektu jest europejska firma inwestycyjna z siedzibą w Londynie, która inwestuje w nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe w całej Europie. W Polsce posiada portfolio blisko 200.000 PUM i ok. 100.000 GLA, w Poznaniu, Warszawie, Krakowie i Tarnowie.

Kontakt dla mediów media@galeria-tarnovia.com

GALERIA TARNOVIA

  • Data powstania: 2009 rok
  • Lokalizacja: ul. Krakowskiej 149 – trasa wylotowa z miasta w kierunku Brzeska, Bochni oraz Krakowa
  • Powierzchnia całkowita: 36.500 m2
  • Liczba sklepów: 60
  • Branże: spożywcza, odzieżowa, obuwnicza, dziecięca, sportowa, drogeryjna, budowlana, wyposażenia wnętrz, RTV/AGD, gastronomia, rozrywka, kino.
  • Liczba miejsc parkingowych: 430
  • Dodatkowe udogodnienia: pokój dziecka z rodzicem, Wi-Fi, punkty do ładowania telefonów, myjnia samochodowa

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.