Gi Group zakończyła proces rebrandingu Work Service
Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service, tym samym integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu. Objął on kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.
Rebranding był ostatnim etapem integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 roku nabyła większościowy pakiet akcji Work Service S.A. Wynikał on ze strategii biznesowej Grupy, która pod tą właśnie marką świadczy usługi w obszarze rekrutacji pracowników, zatrudnienia tymczasowego i stałego, outsourcingu, obsług kadrowo-płacowych oraz doradztwa w obszarze HR i wsparcia pracowników w rozwoju kariery.
Zmianę marki rozpoczęliśmy od działań kierowanych do wewnątrz spółek, koncentrując się na prezentacji wszystkim pracownikom wartości Gi Group. Zrównoważony rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji, innowacyjność, odpowiedzialność, współpraca, pasja i troska to przesłania, które wcielamy w życie i promujemy w komunikacji z otoczeniem. Rebranding Work Service objął kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją, właśnie zakończyliśmy zmianę oznakowania ostatniego biura obsługi klientów - komentuje Kamil Jankowski, Dyrektor Marketingu Gi Group
Logo Gi Group pojawiło się we wszystkich materiałach marketingowych, w aktualnych ogłoszeniach o pracę. Zmieniły się firmowe strony internetowe – sekcje dla pracodawców oraz poszukujących pracy, a także profile w mediach społecznościowych na Facebooku i LinkedIn. Zmodyfikowane zostały również oznakowania wewnątrz i na zewnątrz kilkudziesięciu biur firmy, m.in. w Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie.
Większość osób rozglądających się za nową pracą korzysta z internetu, aplikacji na telefony komórkowe, takich jak Gi Group Oferty Pracy, a rekrutacje odbywają się online. Jednak bezpośredni kontakt pozostaje bardzo ważny, nie wszyscy korzystają z nowoczesnych narzędzi komunikacji. Są tacy, którzy wolą spotkanie z rekruterem na miejscu, by dopytać, rozwiać wątpliwości - dodaje Kamil Jankowsk.
W pracach związanych z rebrandingiem uczestniczyło w sumie ponad 50 podwykonawców, zostało przygotowanych ponad 300 projektów graficznych.
Na początku maja br. jest planowana kampania wizerunkowa Gi Group, skierowana do szukających zatrudnienia oraz firm rekrutujących pracowników. Jej celem jest promocja oferty rekrutacyjnej Grupy oraz wzrost rozpoznawalności marki.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio. Według Staffing Industry Analysts jest jedną z największych firm HR na świecie. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International.
Więcej: pl.gigroup.com.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Dorota Zawadzka
Communications Manager, Spokesperson Gi Group Poland
Mob.: +48 692 186 083
E-mail: Dorota.Zawadzka@giggroup.com
Monika Gajo
Senior Consultant - Marketing & Communications Consultants
Mob.: +48 662 031 031
E-mail: gajo@mcconsultants.pl

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.