Komunikaty PR

Gi Group zakończyła proces rebrandingu Work Service

2022-04-13  |  14:00
Biuro prasowe

Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service, tym samym integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu. Objął on kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.

Rebranding był ostatnim etapem integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 roku nabyła większościowy pakiet akcji Work Service S.A. Wynikał on ze strategii biznesowej Grupy, która pod tą właśnie marką świadczy usługi w obszarze rekrutacji pracowników, zatrudnienia tymczasowego i stałego, outsourcingu, obsług kadrowo-płacowych oraz doradztwa w obszarze HR i wsparcia pracowników w rozwoju kariery.

Zmianę marki rozpoczęliśmy od działań kierowanych do wewnątrz spółek, koncentrując się na prezentacji wszystkim pracownikom wartości Gi Group. Zrównoważony rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji, innowacyjność, odpowiedzialność, współpraca, pasja i troska to przesłania, które wcielamy w życie i promujemy w komunikacji z otoczeniem. Rebranding Work Service objął kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją, właśnie zakończyliśmy zmianę oznakowania ostatniego biura obsługi klientów - komentuje Kamil Jankowski, Dyrektor Marketingu Gi Group

Logo Gi Group pojawiło się we wszystkich materiałach marketingowych, w aktualnych ogłoszeniach o pracę. Zmieniły się firmowe strony internetowe – sekcje dla pracodawców oraz poszukujących pracy, a także profile w mediach społecznościowych na Facebooku i LinkedIn. Zmodyfikowane zostały również oznakowania wewnątrz i na zewnątrz kilkudziesięciu biur firmy, m.in. w Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie.

Większość osób rozglądających się za nową pracą korzysta z internetu, aplikacji na telefony komórkowe, takich jak Gi Group Oferty Pracy, a rekrutacje odbywają się online. Jednak bezpośredni kontakt pozostaje bardzo ważny, nie wszyscy korzystają z nowoczesnych narzędzi komunikacji. Są tacy, którzy wolą spotkanie z rekruterem na miejscu, by dopytać, rozwiać wątpliwości - dodaje Kamil Jankowsk.

W pracach związanych z rebrandingiem uczestniczyło w sumie ponad 50 podwykonawców, zostało przygotowanych ponad 300 projektów graficznych.

Na początku maja br. jest planowana kampania wizerunkowa Gi Group, skierowana do szukających zatrudnienia oraz firm rekrutujących pracowników. Jej celem jest promocja oferty rekrutacyjnej Grupy oraz wzrost rozpoznawalności marki.

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio. Według Staffing Industry Analysts jest jedną z największych firm HR na świecie. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International.              

Więcej: pl.gigroup.com.  

KONTAKT DLA MEDIÓW

Dorota Zawadzka

Communications Manager, Spokesperson Gi Group Poland

Mob.: +48 692 186 083

E-mail: Dorota.Zawadzka@giggroup.com

 

Monika Gajo

Senior Consultant - Marketing & Communications Consultants

Mob.: +48 662 031 031

E-mail: gajo@mcconsultants.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.