Grill to nie wszystko, liczą się dodatki
To nieprawda, że sezon na grillowanie właśnie się zakończył. Pod tym zdaniem na pewno podpisze się rzesza miłośników rozmaitych dań z rusztu, które przy pomocy odpowiedniego sprzętu można przygotowywać przez cały rok. Jednak sam grill, nawet najlepszy, nie zapewni bogactwa smaku i nie wydobędzie intensywnego aromatu przyrządzanych potraw. Bardzo ważne są oryginalne, trwałe i niezawodne akcesoria.
Jedną z niedocenianych, ale bardzo praktycznych cech oryginalnych produktów, jest łatwa dostępność ciekawych akcesoriów. Dotyczy to w równej mierze markowych telefonów, aparatów fotograficznych, ale jak się okazuje również i grilla. Doskonałym tego przykładem jest marka LotusGrill, która jako pierwsza wprowadziła na rynek rozwiązanie umożliwiające grillowanie na węglu, ale bez uciążliwego dymu. Jako że sam grill jest długowieczny (5 lat gwarancji) producent zachęca klientów do sukcesywnego powiększania zestawów grillowych o kolejne akcesoria.
Rozpalanie i palenie
– Choć producent przyznaje się do tego, że z grilla można korzystać również z użyciem węgla od innych dostawców, to równolegle zachęca swoich fanów do zakupu produktów spod szyldu LotusGrill. Dla przeciętnego użytkownika zakup węgla 2,5 kg (na 15 grillowań) oraz małej rozpałki, powinien wystarczyć na większą część albo nawet na cały sezon. Warto zaznaczyć, że taki zestaw dostępny jest niemal w ciągłej sprzedaży, dlatego też nie ma konieczności robienia zapasów – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium, która jest jedynym dystrybutorem marki LotusGrill w Polsce i dodaje, że na ostateczną decyzję o kupnie grilla powinno składać się kilka czynników. Po pierwsze sprawdźmy, czy urządzenie jest ekologiczne, łatwe w użyciu i absolutnie bezpieczne. Po drugie warto wziąć pod uwagę, ile i jakie akcesoria można do niego dokupić.
LotusGrill to urządzenie, które przede wszystkim nie dymi. Dzieje się tak za sprawą specyficznej konstrukcji i wbudowanego wentylatora. Bezdymny, ekologiczny grill na węgiel sprawdzi się na balkonie, tarasie, campingu, pomoście, a nawet na łódce.
Akcesoria typu „must have”…
...czyli tak rewelacyjne, że trudno się bez nich obejść. Przykładem jest szklana pokrywa, która przyspiesza grillowanie, szczególnie w wietrzną pogodę.
– Do moich osobistych faworytów należą też szczypce silikonowe. Niby nic nadzwyczajnego, jednakże wygoda ich użytkowania oraz solidność wykonania sprawia, że ciężko porównać je do jakichkolwiek odpowiedników na rynku, a co dodatkowo cieszy oko, można je dobrać pod kolor grilla – dodaje Jarosław Zimnoch.
Pizza z grilla? To możliwe
Świat LotusGrilla to również akcesoria z całego świata. Jeżeli naprawdę lubimy wycieczki, również te kulinarne, można skorzystać z płyty teppanyaki – idealnej do grillowania w japońskim stylu dań orientalnych. Drugi produkt to gładka płyta ceramiczna, która pozwala przygotować na grillu pieczoną na ogniu pizzę.
Grill może być oryginalny
Taki niewątpliwie jest LotusGrill. Produkt na starcie kosztuje więcej niż jego imitacje, ale dzięki jakości wykonania posłuży znacznie dłużej, a jeżeli nawet przydarzy się awaria, nie trzeba wymieniać całego urządzenia, gdyż każdy z poszczególnych elementów jest stale dostępny.
Różne wielkości, kolory, akcesoria – to wszystko daje duże pole do wyboru i stworzenia swojego wymarzonego zastawu, a znając twórcze możliwości tej firmy, z pewnością w przyszłości zaskoczy nas jeszcze kolejnymi ciekawymi rozwiązaniami. Warto więc od czasu do czasu wpaść na stronę producenta Lotusgrill.pl nie tylko po węgiel, ale również po ciekawe inspiracje.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.