Komunikaty PR

Grupa Open Mobi wzmacnia dział sprzedaży i rozszerza ofertę o content marketing

2020-11-12  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Inf.pras. ( 0.03 MB )

Do działu sprzedaży Grupy Open Mobi dołączyły dwie nowe osoby, dwóch handlowców awansowało. Martyna Sikora zajmuje się ofertą content marketingową dla branży farmaceutycznej,  Dominika Jurek – dla branży motoryzacyjnej. Joanna Urbaniak oraz Dominika Piwowarczyk odpowiadają za współpracę z domami mediowymi.

Ostatnie pół roku wykorzystaliśmy na poszerzenie portfolio zarówno agencji Open Mobi, jak i moBehave. Teraz przyszedł czas na powiększenie zespołu doświadczonych handlowców, którzy będą przygotować strategie i prowadzić projekty dla naszych klientów w oparciu o te produkty – mówi Katarzyna Knecht, Agency Sales Director w Grupie Open Mobi. – Do działu sprzedaży dołączyły więc Joanna Urbaniak oraz Dominika Jurek. Awans na stanowisko Account Managera otrzymały natomiast Martyna Sikora oraz Dominika Piwowarczyk – dodaje.

Martyna Sikora, od 4 lat w branży, z Grupą Open Mobi związana jest od stycznia br. Poza tworzeniem i prowadzeniem kampanii reklamowych w mediach elektronicznych dla klientów Grupy, do jej obowiązków jako Account Managera należy budowanie oferty content marketingowej, dedykowanej branży farmaceutycznej. Współpracuje również z domami mediowymi, m.in. Mindshare i Wavemaker. Wcześniej w Mediaplanet odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w prasie, tworzenie tematów do wydań prasowych, a także współpracę z ekspertami i firmami z branży farmaceutycznej. Pracowała również w Grupie Hasco-Lek, gdzie poznała specyfikę sprzedaży produktów farmaceutycznych i obsługi punktów aptecznych.

Firmy farmaceutyczne chcą i muszą się komunikować, a klasyczna reklama dozwolona jest jedynie w obszarze suplementów diety czy leków OTC. ContentMED pozwoli im dotrzeć z informacjami o innowacyjnych terapiach, nowych produktach specjalistycznych do lekarzy, farmaceutów i osób potencjalnie nimi zainteresowanych poprzez materiały kontekstowe zamieszczane na portalach o tematyce medycznej – zapewnia Martyna Sikora, Account Manager w Grupie Open Mobi. – Znamy specyfikę branży farmaceutycznej, mamy też wypracowany model współpracy z ekspertami z dziedziny medycyny, a do tego specjalizujemy się w precyzyjnym targetowaniu. Możemy więc prowadzić takie projekty od A do Z i jednocześnie zapewnić jakościowe dotarcie do interesującej klienta grupy odbiorców – podkreśla.

Dominika Jurek w branży reklamowej pracuje od 5 lat. W Grupie Open Mobi odpowiada za klientów bezpośrednich obu agencji, a także za sprzedaż produktów content marketingowych w automotyw.com – serwisie motoryzacyjnym należącym do Grupy. Zatrudniona jest na stanowisku Account Managera. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Reprise Media (IPG Mediabrands), Selectivv oraz w CS Group.

Zauważyliśmy, że również wśród klientów z branży moto rośnie zapotrzebowanie na wartościowe treści content marketingowe. Uruchomiliśmy więc portal dla miłośników motoryzacji, a do współpracy zaprosiliśmy doświadczonych redaktorów, którzy od lat zajmują się tą tematyką. W ten sposób możemy oferować pogłębione artykuły natywne w serwisie automotyw.com, tworzone przez specjalistów i zagwarantować klientom jakościowy ruch na artykule, dzięki naszemu know-how w obszarze targetowania – mówi Katarzyna Knecht.

Joanna Urbaniak sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 9 lat, w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Jako Senior Account Manager w Grupie Open Mobi odpowiada za współpracę z domami mediowymi m.in. MediaCom, Zenith, PHD Media Direction. Wcześniej związana była z Sataku (Grupa Sarigato), agencją sieciową skupioną wokół reklamy wideo i Rich Media, a także wydawnictwami Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive 24.

Dominika Piwowarczyk w branży marketingowej pracuje od 2017 roku. Z Grupą Open Mobi związana jest od grudnia ubiegłego roku. Początkowo wspierała zespół sprzedaży przy kampaniach dla największych klientów Grupy. Obecnie, na stanowisku Account Managera, samodzielnie prowadzi projekty dla domów mediowych m.in. należących do Grupy Dentsu. Poprzednio odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pracę w branży zaczynała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.

 

 

***

Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.

Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Prawo

Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.

Polityka

W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.