Innowacyjne mieszanki do wypieku chleba domowego i uroczy Tortek w jednym!
Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. właśnie rozpoczęły wyjątkową akcję "Zgarnij Tortka", która obecnie budzi ogromne zainteresowanie zarówno dzieci, jak i rodziców. Maskotka Tortek, nawiązująca do kultowej Mąki Tortowej z szarfą i charakterystycznym tortem ze świeczką, stała się ulubioną postacią maluchów, zdobywając serca najmłodszych uczestników licznych konkursów organizowanych przez PZZ S.A. Teraz, dzięki innowacyjnym mieszankom do wypieku chleba, rodzice mają szansę pomóc swoim dzieciom w zdobyciu tej uroczej maskotki.
Akcja jest prosta - wystarczy kupić mieszanki do wypieku chleba o wartości minimum 30 zł i zarejestrować paragony na stronie internetowej https://zgarnijtortka.pl/. Nagrodą jest pluszowa maskotka Tortek, która wprowadzi do domu nutkę radości i zabawy. Trzeba jednak się spieszyć, ponieważ ilość maskotek jest ograniczona i obowiązuje do wyczerpania zapasów.
Podlaskie Zakłady Zbożowe oferują trzy bazowe rodzaje mieszanek do wypieku chleba: pszenną, pszenno-żytnią oraz graham. Te produkty, opracowane dzięki zaawansowanej wiedzy technologów firmy, pozwalają na łatwe i szybkie przygotowanie domowego chleba, bez konieczności dodawania drożdży czy zakwasu. Mieszanki są kompletnymi produktami, gwarantującymi perfekcyjny bochenek chleba o wadze około 700 gram. Najważniejsza jest prostota przygotowania – do mieszanki od PZZ należy dodać jedynie wodę, wymieszać i odstawić na godzinę do wyrośnięcia. Następnie włożyć do rozgrzanego piekarnika na minimum 40 minut– i gotowe! To dziecinnie proste, każdy z nas może upiec swój chleb we własnym domu. Nie straszne już nam sklepy zamknięte w niedziele, kiedy w domu brakuje chrupiącego pieczywa na rodzinne śniadanie.
Akcja "Zgarnij Tortka" trwa od 1 września do 31 października 2023 roku, a mieszanki do wypieku chleba PZZ S.A. można zakupić w wybranych sklepach w całej Polsce, takich jak: DINO, PSS Społem, Top Market, Arhelan, Chorten, PRIM oraz online na stronie bee.pl. Aby odebrać nagrodę, wystarczy zachować oryginalne paragony i zarejestrować je na stronie internetowej firmy.
– Chcieliśmy podziękować Wam, naszym Klientom, za lata zaufania i lojalności, dlatego postanowiliśmy rozpocząć niezwykłą akcję, która pozwoli zdobyć własnego Tortka – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. – Chcemy, aby akcja "Zgarnij Tortka" była okazją do spędzenia wspólnych, rodzinnych chwil, razem z naszymi dziećmi, a zarazem okazją do cieszenia się smakiem świeżego chleba, który jest tak ważny w naszej kulturze. Dlatego serdecznie zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w tej akcji, odwiedzenia naszych partnerów handlowych lub zakupów online.
Przyłącz się do tej wyjątkowej akcji i daj swojemu dziecku okazję, by zdobyło maskotkę Tortka, ponieważ Twoje dziecko na to zasługuje! Jednocześnie Ty, jako rodzic będziesz cieszyć się aromatycznym i świeżym chlebem, wypiekanym w domowym zaciszu, dzięki mieszankom do wypieku chleba od Podlaskich Zakładów Zbożowych!
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.