Interprint rozpoczyna budowę dziesiątego zakładu produkcyjnego
Rozpoczęcie budowy zaplanowano na kwiecień 2024 roku, natomiast produkcja ma zostać uruchomiona w pierwszym kwartale 2026 roku. W przyszłości klienci z Turcji i Bliskiego Wschodu będą mogli korzystać z bliskiego położenia zakładu, krótszych terminów dostaw i sprawniejszego reagowania na ich potrzeby.
„Turcja jest jednym z najważniejszych dla nas rynków. Logicznym jest więc dla nas rozszerzenie tam naszej produkcji w ramach strategii naturalnego rozwoju” – wyjaśnia Jens Bauer, CEO Interprint. Grupa Interprint, działająca na arenie międzynarodowej, widzi ogromny potencjał w Turcji i całym Bliskim Wschodzie. Dlatego też chcemy, aby nowy zakład produkcyjny mógł jeszcze bliżej współpracować ze swoimi klientami oferując im lepszy serwis, a także być blisko lokalnej społeczności.
Na lokalizację nowego zakładu Interprint wybrał teren przemysłowy Gebkim w Gebze. Od 2026 r. rozpocznie tam swoją działalność z dwiema maszynami do wklęsłodruku, własnym działem grawerowania cylindrów oraz showroomem, na powierzchni 24 000 m2. Tam też klienci będą mogli zapoznać się z nowymi dekorami Interprint oraz skorzystać z porad ekspertów.
Dzięki nowemu zakładowi produkcyjnemu Interprint będzie w stanie znacząco skrócić czas oczekiwania na dostawę, oferować większe ilości produktów i szybciej reagować na potrzeby odbiorców. To z kolei poprawi jakość usług i sprawi, że będą one jeszcze bardziej skoncentrowane na kliencie – zgodnie z mottem „Myśl globalnie, działaj lokalnie”.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.