Interprint rozpoczyna budowę dziesiątego zakładu produkcyjnego
Rozpoczęcie budowy zaplanowano na kwiecień 2024 roku, natomiast produkcja ma zostać uruchomiona w pierwszym kwartale 2026 roku. W przyszłości klienci z Turcji i Bliskiego Wschodu będą mogli korzystać z bliskiego położenia zakładu, krótszych terminów dostaw i sprawniejszego reagowania na ich potrzeby.
„Turcja jest jednym z najważniejszych dla nas rynków. Logicznym jest więc dla nas rozszerzenie tam naszej produkcji w ramach strategii naturalnego rozwoju” – wyjaśnia Jens Bauer, CEO Interprint. Grupa Interprint, działająca na arenie międzynarodowej, widzi ogromny potencjał w Turcji i całym Bliskim Wschodzie. Dlatego też chcemy, aby nowy zakład produkcyjny mógł jeszcze bliżej współpracować ze swoimi klientami oferując im lepszy serwis, a także być blisko lokalnej społeczności.
Na lokalizację nowego zakładu Interprint wybrał teren przemysłowy Gebkim w Gebze. Od 2026 r. rozpocznie tam swoją działalność z dwiema maszynami do wklęsłodruku, własnym działem grawerowania cylindrów oraz showroomem, na powierzchni 24 000 m2. Tam też klienci będą mogli zapoznać się z nowymi dekorami Interprint oraz skorzystać z porad ekspertów.
Dzięki nowemu zakładowi produkcyjnemu Interprint będzie w stanie znacząco skrócić czas oczekiwania na dostawę, oferować większe ilości produktów i szybciej reagować na potrzeby odbiorców. To z kolei poprawi jakość usług i sprawi, że będą one jeszcze bardziej skoncentrowane na kliencie – zgodnie z mottem „Myśl globalnie, działaj lokalnie”.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.