Komunikaty PR

Invenzia uczy aktywnie. Nowa szkoła językowa w Białymstoku

2021-09-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania szko ( 0.02 MB )

Wspólne gotowanie włoskich i francuskich dań, konwersacje podczas joggingu, czy językowe podróże – takie kreatywne formy nauki języków proponuje Invenzia, pierwsza w Białymstoku internetowa szkoła języka francuskiego i włoskiego.

“ Invenzia - francuski, włoski aktywnie” powstała w czasie pandemii,   a zrodziła się z pasji do języków, sportu, kulinariów i podróży. I choć podstawą nauczania w szkole stały się, z konieczności, kursy on-line – organizatorzy wykorzystują wszelkie możliwości, na jakie pozwala sytuacja epidemiczna, by uczyć języków kreatywnie. Szkołę założyła Ewa Tyburczy, wieloletnia nauczycielka tych języków i tłumacz przysięgły.

- Jednak Invenzia to przede wszystkim zespół młodych osób, które są pełne pasji i energii, mamy lektorów po filologii francuskiej i włoskiej, oraz studentów tych filologii – mówi Ewa Tyburczy. - Naszym celem jest połączenie nauki i aktywności, bo to najlepszy sposób na przyswajanie języka. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy nauczania języka w sposób naturalny.

Jeszcze podczas lockdownu szkoła promowała kuchnię francuską i włoską poprzez wspólne gotowanie przed kamerkami, organizowała lekcje z rodowitą Włoszką lub z nativem z kraju francuskojęzycznego. Teraz kursanci mogą także wybrać lekcje aktywne w realu - wspólny  bieg lub spacer np. szlakiem twórcy esperanto - Ludwika Zamenhofa, lekcje we włoskiej kawiarence połączone z degustacją włoskich win i makaronu, caffe’ cornetto na śniadanie czy spotkania przy muzyce lub kino.

- Promujemy też poznawanie kultury Włoch i Francji poprzez podróże – jeśli będzie taka możliwość nasze kursy będą kończyły się wspólnymi wyjazdami do Francji, np. do Lourdes, Taizé, Paryża czy do Włoch np. do Bari czy Matery. Naszym celem zawsze jest komunikacja – podkreśla Ewa Tyburczy.  

 

Dni otwarte, czyli francusko- włoskie pożegnanie lata z figą w tle

Okazją do poznania oferty szkoły, a także porozmawiania po włosku i francusku z jej lektorami i nativami będą Dni otwarte, które obędą się w delikatesach śródziemnomorskich Buon Appetito. Atrakcją tego spotkania będzie możliwość spróbowania francusko-włoskich  specjałów z figą, owocem dość mało popularnym w Polsce, ale bardzo szeroko wykorzystywanym w kuchni włoskiej i francuskiej. Będą więc m.in. francuskie naleśników z dżemem figowym, sery kozie czy też  bruschetty z figą. 

- Chcemy by była to okazja do poznania ludzi z pasją i prawdziwym zamiłowaniem do języka i kultury obu krajów. Powspominamy  francusko- włoskie wakacje, ale też przybliżymy ofertę szkoły. A jest ona skierowana zarówno do dzieci, nastolatków, jak i dorosłych. Mamy kursy dla porannych ptaszków i kursy dedykowane, np. dla pasjonatów futbolu włoskiego, czy dla młodzieży, która wróciła z Belgii -zachęca Ewa Tyburczy.

„Invenzia” prowadzi kursy on-line i stacjonarne w małych 4-5 osobowych grupach, na różnych poziomach zaawansowania. Szczegóły można poznać na stronie szkoły https://tlumaczenia-bialystok.com/, a także na profilu szkoły na Facebooku i Instagramie.  Dni otwarte odbędą się 11 września w godz. 10-15  w delikatesach Buon Appetito, przy ul. Waryńskiego 3/5.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Firma Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
2025-01-20 | 06:00

Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych

Firma specjalizująca się w usługach elektrycznych Elektro-Partner Kraków wprowadza do oferty darmowe konsultacje elektryczne dla inwestycji na terenie Krakowa i okolic.
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.