Komunikaty PR

Invenzia uczy aktywnie. Nowa szkoła językowa w Białymstoku

2021-09-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania szko ( 0.02 MB )

Wspólne gotowanie włoskich i francuskich dań, konwersacje podczas joggingu, czy językowe podróże – takie kreatywne formy nauki języków proponuje Invenzia, pierwsza w Białymstoku internetowa szkoła języka francuskiego i włoskiego.

“ Invenzia - francuski, włoski aktywnie” powstała w czasie pandemii,   a zrodziła się z pasji do języków, sportu, kulinariów i podróży. I choć podstawą nauczania w szkole stały się, z konieczności, kursy on-line – organizatorzy wykorzystują wszelkie możliwości, na jakie pozwala sytuacja epidemiczna, by uczyć języków kreatywnie. Szkołę założyła Ewa Tyburczy, wieloletnia nauczycielka tych języków i tłumacz przysięgły.

- Jednak Invenzia to przede wszystkim zespół młodych osób, które są pełne pasji i energii, mamy lektorów po filologii francuskiej i włoskiej, oraz studentów tych filologii – mówi Ewa Tyburczy. - Naszym celem jest połączenie nauki i aktywności, bo to najlepszy sposób na przyswajanie języka. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy nauczania języka w sposób naturalny.

Jeszcze podczas lockdownu szkoła promowała kuchnię francuską i włoską poprzez wspólne gotowanie przed kamerkami, organizowała lekcje z rodowitą Włoszką lub z nativem z kraju francuskojęzycznego. Teraz kursanci mogą także wybrać lekcje aktywne w realu - wspólny  bieg lub spacer np. szlakiem twórcy esperanto - Ludwika Zamenhofa, lekcje we włoskiej kawiarence połączone z degustacją włoskich win i makaronu, caffe’ cornetto na śniadanie czy spotkania przy muzyce lub kino.

- Promujemy też poznawanie kultury Włoch i Francji poprzez podróże – jeśli będzie taka możliwość nasze kursy będą kończyły się wspólnymi wyjazdami do Francji, np. do Lourdes, Taizé, Paryża czy do Włoch np. do Bari czy Matery. Naszym celem zawsze jest komunikacja – podkreśla Ewa Tyburczy.  

 

Dni otwarte, czyli francusko- włoskie pożegnanie lata z figą w tle

Okazją do poznania oferty szkoły, a także porozmawiania po włosku i francusku z jej lektorami i nativami będą Dni otwarte, które obędą się w delikatesach śródziemnomorskich Buon Appetito. Atrakcją tego spotkania będzie możliwość spróbowania francusko-włoskich  specjałów z figą, owocem dość mało popularnym w Polsce, ale bardzo szeroko wykorzystywanym w kuchni włoskiej i francuskiej. Będą więc m.in. francuskie naleśników z dżemem figowym, sery kozie czy też  bruschetty z figą. 

- Chcemy by była to okazja do poznania ludzi z pasją i prawdziwym zamiłowaniem do języka i kultury obu krajów. Powspominamy  francusko- włoskie wakacje, ale też przybliżymy ofertę szkoły. A jest ona skierowana zarówno do dzieci, nastolatków, jak i dorosłych. Mamy kursy dla porannych ptaszków i kursy dedykowane, np. dla pasjonatów futbolu włoskiego, czy dla młodzieży, która wróciła z Belgii -zachęca Ewa Tyburczy.

„Invenzia” prowadzi kursy on-line i stacjonarne w małych 4-5 osobowych grupach, na różnych poziomach zaawansowania. Szczegóły można poznać na stronie szkoły https://tlumaczenia-bialystok.com/, a także na profilu szkoły na Facebooku i Instagramie.  Dni otwarte odbędą się 11 września w godz. 10-15  w delikatesach Buon Appetito, przy ul. Waryńskiego 3/5.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma AMR na fali wznoszącej Biuro prasowe
2024-11-20 | 06:00

AMR na fali wznoszącej

Międzynarodowa Federacja Robotyki opublikowała raport World Robotics 2024 – Service Robots z danymi dotyczącymi sprzedaży m.in. autonomicznych robotów mobilnych (AMR).  Ich
Firma Wyższy dodatek za pracę w nocy? Tak. Już od stycznia 2025!
2024-11-19 | 13:00

Wyższy dodatek za pracę w nocy? Tak. Już od stycznia 2025!

Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku wzrośnie do wysokości 4626 zł brutto. Nowa minimalna stawka godzinowa
Firma Agrii Polska rusza z innowacyjnym systemem szkoleń
2024-11-19 | 10:30

Agrii Polska rusza z innowacyjnym systemem szkoleń

Agrii Polska, wiodący dostawca nowoczesnych rozwiązań dla rolnictwa, wprowadza zaawansowany system szkoleń dla swoich Doradców. Nowa struktura ma na celu wsparcie pracowników w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.