Komunikaty PR

Jesienne nowości w ofercie Lecha

2020-10-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym. Pierwszy - kopytka dyniowe - skierowany jest m.in. do wegetarian. Drugi - kresowiak z królikiem - to pozycja dla miłośników tradycyjnych, ale ekskluzywnych wędlin.

- Obserwujemy krajowy rynek, śledzimy trendy konsumenckie, rozmawiamy z naszymi klientami i co sezon staramy się wzbogacić naszą ofertę o coś wyjątkowego, czego do tej pory nie było na sklepowych półkach - mówi Adam Zwolan, członek zarządu białostockiej firmy Lech, lidera wśród podlaskich wytwórców wędlin i wyrobów garmażeryjnych. - Dynia to produkt, który stał się ostatnio bardzo modny, także ze względu na swoje wartości odżywcze i rozwijający się ruch wegetariański. Mamy też sezon na dynie. Stąd pomysł wyprodukowania kopytek z użyciem tego warzywa. Kresowiak natomiast to jeden z naszych sztandarowych wyrobów wędliniarskich. Dużym powodzeniem cieszą się kiełbaski z dodatkiem indyka czy jagnięciny. Teraz postanowiliśmy wzbogacić je o mięso królicze, które jest bardzo delikatne i zdrowe.

Kopytka dyniowe to gotowe danie, które można szybko podgrzać gotując je w wodzie czy odsmażając na patelni. Lech zaleca serwowanie ich z innym jesiennym przysmakiem - grzybami, np. sosem grzybowym. Znakomicie będą też smakowały z warzywnym lub mięsnym gulaszem. Etykieta kopytek jest prosta i krótka: prawie 30 proc. to miąższ dyni, poza tym dodaje się do nich jaja, mąkę, olej rzepakowy i wodę. Zaletą tego dania jest także jego niewielka kaloryczność. 100 gram zawiera około 200 kcal. W paczce jest 375 gram kopytek.

Kresowiak z kolei to wyrób wędliniarski dobrze znany klientom Lecha. W opakowaniu znajduje się 250 gram smakowitych kiełbasek. Tym razem poza mięsem z kurczaka i wieprzowiną producent - Lech Garmażeria Staropolska dodał do nich 20 proc. mięsa z królika. To składnik ciągle w Polsce niedoceniany. Tymczasem mięso z królika charakteryzuje się łagodnym smakiem, jest lekkostrawne, niskokaloryczne i zawiera białko o wysokiej wartości biologicznej. Wielu dietetyków, m.in. z Centrum Dietetyki Stosowanej z Białymstoku zaleca je szczególności dzieciom oraz osobom z chorobami sercowo-naczyniowymi.

Od pomysłu do wdrożenia produktu do sprzedaży potrzeba zazwyczaj około dwóch miesięcy. Przez ostatnie tygodnie kopytka i kresowiak z królikiem były testowane przez ekspertów z branży spożywczej.

- Receptura w porównaniu z wyjściowym przepisem została nieco zmodyfikowana. Uważamy, że ostatecznie udało nam się osiągnąć bardzo harmonijny smak. Teraz czekamy na opinie klientów - dodaje Adam Zwolan z Lecha.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.