Kolor i multifunkcjonalność. Lena Lighting na targach Light 23 w Londynie
Light 23 to niecodzienna okazja do zaprezentowania innowacyjnych produktów oświetleniowych, które kreują trendy w świecie designu. W tegorocznej edycji wzięła udział również Lena Lighting, stawiając na kolor i indywidualizm. Wśród zaprezentowanych produktów pojawiła się kolekcja Messaggio by Dorota Koziara, oraz laureaci RED DOT Design Award 2022 i 2023 - lampy akustyczne Colline x Terrano i lampy Sizzano.
Light to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, które przyciąga największe marki oświetleniowe, projektantów i architektów. Jest też wyjątkową platformą dla przedstawicieli branży do dzielenia się własnymi doświadczeniami. Do tegorocznej edycji dołączyła Lena Lighting, prezentując swoje innowacyjne lampy architektoniczne.
Wielkopolska marka postawiła na kolor oraz multifunkcyjność, które odgrywają kluczową rolę w procesie projektowania i produkcji oświetlenia. Wpisując się w koncepcję Human Centric Lighting, indywidualny dobór barw oraz szerokie funkcjonalności produktów pozwalają na tworzenie przestrzeni odzwierciedlających charakter użytkowników. I właśnie z myślą o człowieku oraz jego codzienności powstały kolekcje Sizzano, Messaggio, a także Colline x Terrano, wyeksponowane podczas Light 23.
- Niezmiernie cieszy nas, że mogliśmy w tym roku stać się częścią wielkiego wydarzenia Light 23. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze nowoczesne produkty oświetleniowe, a także podzielić się doświadczeniami towarzyszącymi podczas pracy. Lampy Lena Lighting to kwintesencja dzisiejszego podejścia do świata, w którym liczy się indywidualizm oraz szerokie możliwości kreacji własnej przestrzeni. Tworzone w myśl koncepcji Human Centric Lighting, zapewniają możliwość personalizacji oraz dostosowywania światła do indywidualnych potrzeb. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu.
Obecność Lena Lighting na Light 23 okazała się dla marki ogromnym sukcesem. Stoisko, na którym pojawiły się zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety, przyciągało uwagę bogatą kolorystyką produktów i oryginalnym designem. Współtworzone z projektantami Dorotą Koziarą, Jakubem Zarzyńskim oraz warszawską marką Acustio, zaskakiwały gości możliwością sterowania oświetleniem i dopasowywania do indywidualnych preferencji.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.