Komunikaty PR

Kolor i multifunkcjonalność. Lena Lighting na targach Light 23 w Londynie

2023-11-23  |  12:30
Biuro prasowe

Light 23 to niecodzienna okazja do zaprezentowania innowacyjnych produktów oświetleniowych, które kreują trendy w świecie designu. W tegorocznej edycji wzięła udział również Lena Lighting, stawiając na kolor i indywidualizm. Wśród zaprezentowanych produktów pojawiła się kolekcja Messaggio by Dorota Koziara, oraz laureaci RED DOT Design Award 2022 i 2023 - lampy akustyczne Colline x Terrano i lampy Sizzano.

Light to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, które przyciąga największe marki oświetleniowe, projektantów i architektów. Jest też wyjątkową platformą dla przedstawicieli branży do dzielenia się własnymi doświadczeniami. Do tegorocznej edycji dołączyła Lena Lighting, prezentując swoje innowacyjne lampy architektoniczne.

Wielkopolska marka postawiła na kolor oraz multifunkcyjność, które odgrywają kluczową rolę w procesie projektowania i produkcji oświetlenia. Wpisując się w koncepcję Human Centric Lighting, indywidualny dobór barw oraz szerokie funkcjonalności produktów pozwalają na tworzenie przestrzeni odzwierciedlających charakter użytkowników. I właśnie z myślą o człowieku oraz jego codzienności powstały kolekcje Sizzano, Messaggio, a także Colline x Terrano, wyeksponowane podczas Light 23.

- Niezmiernie cieszy nas, że mogliśmy w tym roku stać się częścią wielkiego wydarzenia Light 23. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze nowoczesne produkty oświetleniowe, a także podzielić się doświadczeniami towarzyszącymi podczas pracy. Lampy Lena Lighting to kwintesencja dzisiejszego podejścia do świata, w którym liczy się indywidualizm oraz szerokie możliwości kreacji własnej przestrzeni. Tworzone w myśl koncepcji Human Centric Lighting, zapewniają możliwość personalizacji oraz dostosowywania światła do indywidualnych potrzeb. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu.

Obecność Lena Lighting na Light 23 okazała się dla marki ogromnym sukcesem. Stoisko, na którym pojawiły się zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety, przyciągało uwagę bogatą kolorystyką produktów i oryginalnym designem. Współtworzone z projektantami Dorotą Koziarą, Jakubem Zarzyńskim oraz warszawską marką Acustio, zaskakiwały gości możliwością sterowania oświetleniem i dopasowywania do indywidualnych preferencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.