Komunikaty PR

Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce

2024-07-22  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.

Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info

Kontri specjalizuje się w produkcji i sprzedaży bielizny, odzieży damskiej, zabawek dla dzieci oraz akcesoriów dla zwierząt, obchodzi swoje urodziny. Kontri sp. z o.o. (Polska) oraz powiązane osobowo spółki Kontri Ltd (Wielka Brytania) i Kontri LLC (Stany Zjednoczone) w ciągu 18 lat osiągnęły obrót ponad 1 mld złotych. Wspólnie w ciągu tych lat wysłały 4 miliony paczek oraz ponad 12 milion produktów do 3,5 miliona klientów w 130 krajach. 

Kontri sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma w branży e-commerce, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji produktów modowych oraz zabawek dla dzieci. Prowadzi detaliczne i hurtowe sklepy online, a także sklepy stacjonarne z bielizną. Firma działa również na ponad 60 platformach sprzedażowych w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. W Polsce sklep internetowy Kontri.pl cieszy się ogromną popularnością, plasując się w czołówce najchętniej wybieranych miejsc do zakupu bielizny damskiej. W 2023 roku sklep zajął drugie miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo, w kategorii odzież i obuwie.

Działalność firmy rozpoczęła w 2006 roku od zorganizowania internetowej wyprzedaży końcówek kolekcji bielizny. Zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że w krótkim czasie firma zdecydowała się na zwiększenie oferowanego asortymentu oraz przeniesienie siedziby do większego budynku. Od tego momentu Kontri konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku.

Od 2016 roku Kontri rozwija markę bielizny i odzieży Vivisence, którą dystrybuuje we własnych kanałach sprzedaży w całej Europie i Stanach Zjednoczonych. W ciągu 8 lat zostało wyprodukowanych ponad 1 milion sztuk produktów pod tą marką.

Vivisence to jeden z naszych największych sukcesów. Marka zyskała ogromne uznanie wśród klientek w całej Europie. Nasze projekty tworzone są przez wykwalifikowany zespół projektantów oraz technologów bielizny i odzieży.  Dzięki nowoczesnej szwalni oraz doświadczonym gorseciarkom tworzymy m.in. bieliznę łączącą styl, wygodę i najwyższej jakości materiały - mówi Sylwia Maksymiuk, dyrektor zarządzająca marką Vivisence w Kontri Sp. z o.o.

W 2017 roku firma przeniosła swoją siedzibę do nowoczesnego Centrum Dystrybucyjnego Kontri, zlokalizowanego w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Obecnie na powierzchni ponad 10 000 m2 mieści się szwalnia, linie produkcyjne, magazyn oraz pomieszczenia biurowe. Nad sprawną pracą czuwa nowoczesny system klasy WMS (Warehouse Management Software) oraz wykwalifikowany zespół pracowników, który na koniec 2023 roku liczył ponad 190 osób.

Ambitne plany firmy pozwoliły wprowadzić do oferty nowe linie produktów – zabawki dla dzieci pod markami KiddymoonSelonis oraz artykuły dla zwierząt marki Petsona. W ciągu 6 lat Kontri wyprodukowało i wprowadziło do sprzedaży ponad 2 miliony zabawek oraz ponad 300 milionów kulek, co zapewniło pozycję europejskiego lidera w tych segmentach.

W ciągu tych 18 lat przeszliśmy niesamowitą drogę, od małego zespołu do dynamicznego przedsiębiorstwa o wielobranżowej działalności. Nasz sukces zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu, ale także naszym klientom, którzy zaufali nam od samego początku. Z każdym rokiem stawiamy na nowe pomysły, innowacje i rozwój, aby móc oferować produkty najwyższej jakości i doskonałą obsługę" – powiedział Marek Ciulkin, dyrektor zarządzający Kontri sp. z o.o.

Białostocka spółka Kontri działa od 2006 roku. Obecnie prowadzi kilkanaście sklepów internetowych m.in. Kontri.pl, WyprzedazeBielizny.pl, Kiddymoon.pl, HurtowniaOnline.pl, OtherEden.co.uk, DUmalDU.de, Kiddymoon.co.uk, Kiddymoon.fr, Kiddymoon.de oraz salony stacjonarne z bielizną. Jest właścicielem marki bielizny Vivisence, marek zabawek dla dzieci Kiddymoon i Selonis oraz artykułów dla zwierząt Petsona. Wielokrotnie została wyróżniona w wielu rankingach m.in Diamenty Forbesa 2024, Gazele Biznesu 2023, Ranking Sklepów Internetowych Opineo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kontri Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.