Komunikaty PR

Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce

2024-07-22  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.

Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info

Kontri specjalizuje się w produkcji i sprzedaży bielizny, odzieży damskiej, zabawek dla dzieci oraz akcesoriów dla zwierząt, obchodzi swoje urodziny. Kontri sp. z o.o. (Polska) oraz powiązane osobowo spółki Kontri Ltd (Wielka Brytania) i Kontri LLC (Stany Zjednoczone) w ciągu 18 lat osiągnęły obrót ponad 1 mld złotych. Wspólnie w ciągu tych lat wysłały 4 miliony paczek oraz ponad 12 milion produktów do 3,5 miliona klientów w 130 krajach. 

Kontri sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma w branży e-commerce, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji produktów modowych oraz zabawek dla dzieci. Prowadzi detaliczne i hurtowe sklepy online, a także sklepy stacjonarne z bielizną. Firma działa również na ponad 60 platformach sprzedażowych w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. W Polsce sklep internetowy Kontri.pl cieszy się ogromną popularnością, plasując się w czołówce najchętniej wybieranych miejsc do zakupu bielizny damskiej. W 2023 roku sklep zajął drugie miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo, w kategorii odzież i obuwie.

Działalność firmy rozpoczęła w 2006 roku od zorganizowania internetowej wyprzedaży końcówek kolekcji bielizny. Zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że w krótkim czasie firma zdecydowała się na zwiększenie oferowanego asortymentu oraz przeniesienie siedziby do większego budynku. Od tego momentu Kontri konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku.

Od 2016 roku Kontri rozwija markę bielizny i odzieży Vivisence, którą dystrybuuje we własnych kanałach sprzedaży w całej Europie i Stanach Zjednoczonych. W ciągu 8 lat zostało wyprodukowanych ponad 1 milion sztuk produktów pod tą marką.

Vivisence to jeden z naszych największych sukcesów. Marka zyskała ogromne uznanie wśród klientek w całej Europie. Nasze projekty tworzone są przez wykwalifikowany zespół projektantów oraz technologów bielizny i odzieży.  Dzięki nowoczesnej szwalni oraz doświadczonym gorseciarkom tworzymy m.in. bieliznę łączącą styl, wygodę i najwyższej jakości materiały - mówi Sylwia Maksymiuk, dyrektor zarządzająca marką Vivisence w Kontri Sp. z o.o.

W 2017 roku firma przeniosła swoją siedzibę do nowoczesnego Centrum Dystrybucyjnego Kontri, zlokalizowanego w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Obecnie na powierzchni ponad 10 000 m2 mieści się szwalnia, linie produkcyjne, magazyn oraz pomieszczenia biurowe. Nad sprawną pracą czuwa nowoczesny system klasy WMS (Warehouse Management Software) oraz wykwalifikowany zespół pracowników, który na koniec 2023 roku liczył ponad 190 osób.

Ambitne plany firmy pozwoliły wprowadzić do oferty nowe linie produktów – zabawki dla dzieci pod markami KiddymoonSelonis oraz artykuły dla zwierząt marki Petsona. W ciągu 6 lat Kontri wyprodukowało i wprowadziło do sprzedaży ponad 2 miliony zabawek oraz ponad 300 milionów kulek, co zapewniło pozycję europejskiego lidera w tych segmentach.

W ciągu tych 18 lat przeszliśmy niesamowitą drogę, od małego zespołu do dynamicznego przedsiębiorstwa o wielobranżowej działalności. Nasz sukces zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu, ale także naszym klientom, którzy zaufali nam od samego początku. Z każdym rokiem stawiamy na nowe pomysły, innowacje i rozwój, aby móc oferować produkty najwyższej jakości i doskonałą obsługę" – powiedział Marek Ciulkin, dyrektor zarządzający Kontri sp. z o.o.

Białostocka spółka Kontri działa od 2006 roku. Obecnie prowadzi kilkanaście sklepów internetowych m.in. Kontri.pl, WyprzedazeBielizny.pl, Kiddymoon.pl, HurtowniaOnline.pl, OtherEden.co.uk, DUmalDU.de, Kiddymoon.co.uk, Kiddymoon.fr, Kiddymoon.de oraz salony stacjonarne z bielizną. Jest właścicielem marki bielizny Vivisence, marek zabawek dla dzieci Kiddymoon i Selonis oraz artykułów dla zwierząt Petsona. Wielokrotnie została wyróżniona w wielu rankingach m.in Diamenty Forbesa 2024, Gazele Biznesu 2023, Ranking Sklepów Internetowych Opineo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kontri Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.