Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce
Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.
Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Kontri specjalizuje się w produkcji i sprzedaży bielizny, odzieży damskiej, zabawek dla dzieci oraz akcesoriów dla zwierząt, obchodzi swoje urodziny. Kontri sp. z o.o. (Polska) oraz powiązane osobowo spółki Kontri Ltd (Wielka Brytania) i Kontri LLC (Stany Zjednoczone) w ciągu 18 lat osiągnęły obrót ponad 1 mld złotych. Wspólnie w ciągu tych lat wysłały 4 miliony paczek oraz ponad 12 milion produktów do 3,5 miliona klientów w 130 krajach.
Kontri sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma w branży e-commerce, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji produktów modowych oraz zabawek dla dzieci. Prowadzi detaliczne i hurtowe sklepy online, a także sklepy stacjonarne z bielizną. Firma działa również na ponad 60 platformach sprzedażowych w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. W Polsce sklep internetowy Kontri.pl cieszy się ogromną popularnością, plasując się w czołówce najchętniej wybieranych miejsc do zakupu bielizny damskiej. W 2023 roku sklep zajął drugie miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo, w kategorii odzież i obuwie.
Działalność firmy rozpoczęła w 2006 roku od zorganizowania internetowej wyprzedaży końcówek kolekcji bielizny. Zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że w krótkim czasie firma zdecydowała się na zwiększenie oferowanego asortymentu oraz przeniesienie siedziby do większego budynku. Od tego momentu Kontri konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku.
Od 2016 roku Kontri rozwija markę bielizny i odzieży Vivisence, którą dystrybuuje we własnych kanałach sprzedaży w całej Europie i Stanach Zjednoczonych. W ciągu 8 lat zostało wyprodukowanych ponad 1 milion sztuk produktów pod tą marką.
Vivisence to jeden z naszych największych sukcesów. Marka zyskała ogromne uznanie wśród klientek w całej Europie. Nasze projekty tworzone są przez wykwalifikowany zespół projektantów oraz technologów bielizny i odzieży. Dzięki nowoczesnej szwalni oraz doświadczonym gorseciarkom tworzymy m.in. bieliznę łączącą styl, wygodę i najwyższej jakości materiały - mówi Sylwia Maksymiuk, dyrektor zarządzająca marką Vivisence w Kontri Sp. z o.o.
W 2017 roku firma przeniosła swoją siedzibę do nowoczesnego Centrum Dystrybucyjnego Kontri, zlokalizowanego w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Obecnie na powierzchni ponad 10 000 m2 mieści się szwalnia, linie produkcyjne, magazyn oraz pomieszczenia biurowe. Nad sprawną pracą czuwa nowoczesny system klasy WMS (Warehouse Management Software) oraz wykwalifikowany zespół pracowników, który na koniec 2023 roku liczył ponad 190 osób.
Ambitne plany firmy pozwoliły wprowadzić do oferty nowe linie produktów – zabawki dla dzieci pod markami Kiddymoon i Selonis oraz artykuły dla zwierząt marki Petsona. W ciągu 6 lat Kontri wyprodukowało i wprowadziło do sprzedaży ponad 2 miliony zabawek oraz ponad 300 milionów kulek, co zapewniło pozycję europejskiego lidera w tych segmentach.
W ciągu tych 18 lat przeszliśmy niesamowitą drogę, od małego zespołu do dynamicznego przedsiębiorstwa o wielobranżowej działalności. Nasz sukces zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy i zaangażowaniu całego zespołu, ale także naszym klientom, którzy zaufali nam od samego początku. Z każdym rokiem stawiamy na nowe pomysły, innowacje i rozwój, aby móc oferować produkty najwyższej jakości i doskonałą obsługę" – powiedział Marek Ciulkin, dyrektor zarządzający Kontri sp. z o.o.
Białostocka spółka Kontri działa od 2006 roku. Obecnie prowadzi kilkanaście sklepów internetowych m.in. Kontri.pl, WyprzedazeBielizny.pl, Kiddymoon.pl, HurtowniaOnline.pl, OtherEden.co.uk, DUmalDU.de, Kiddymoon.co.uk, Kiddymoon.fr, Kiddymoon.de oraz salony stacjonarne z bielizną. Jest właścicielem marki bielizny Vivisence, marek zabawek dla dzieci Kiddymoon i Selonis oraz artykułów dla zwierząt Petsona. Wielokrotnie została wyróżniona w wielu rankingach m.in Diamenty Forbesa 2024, Gazele Biznesu 2023, Ranking Sklepów Internetowych Opineo.
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.