KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
KRISHOME
Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl
Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która połączy legendarną solidność produktów z nową, komfortową formułą obsługi klientów bazującą na zrozumieniu ich potrzeb i rozterek budowlanych.
Obecny etap rozwoju spółek KRISHOME i KRISPOL to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące - rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego w Psarach Małych, zmiany organizacyjne i procesowe, dynamiczny rozwój Sieci Salonów KRISHOME w Polsce oraz budowa nowej sieci partnerów w Europie spowodowały konieczność transformacji organizacji, dostosowania jej do aktualnych potrzeb biznesowych - mówi Karol Krysiński, prezes zarządu KRISHOME Sp. z o.o.
Odświeżona identyfikacja wizualna odzwierciedlająca niezmienne wartości
Odświeżone logo KRISHOME płynnie integruje elementy marki KRISPOL, symbolizując szeroką gamę oferowanych rozwiązań stolarki budowlanej dla domu i biznesu. Niezmienne pozostaje również hasło reklamowe firmy, "Gwarancja Spokoju", świadcząca o stałym zaangażowaniu w zapewnianie satysfakcji klientów.
Świadectwo ludzkich starań i biznesowej przenikliwości
Nowa marka odzwierciedla niesamowity 35-letni dorobek KRISPOL. Autentycznych historii ludzi budujących i remontujących swoje domy, a także podejmowania ryzyka biznesowego, żeby urzeczywistniać marzenia naszych klientów – tłumaczy Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISHOME. KRIS – to cześć historii, HOME – to przyszłość. KRISHOME to obietnica Gwarancji Spokoju dla naszych klientów.
Już od pewnego czasu można było zaobserwować stopniowe zwiększanie ekspozycji marki KRISHOME w mediach. Od września 2023 roku logotyp zagościł na 44 boiskach siatkarskich podczas rozgrywek polskiej ligi siatkowej. Jako sponsor tytularny drużyny KRISHOME Września, nazwa pojawiła się w 48 miastach, w których prowadzą swoje biznesy Partnerzy Handlowi marki. Transmisje telewizyjne rozgrywek pomogły oswoić widzów z logo KRISHOME i udowodniły jej znaczący potencjał.
7 maja 2024 roku rozpocznie się transformacja wizerunkowa i marketingowa. Zmiana została rozplanowana na cały 2024 rok i będzie sukcesywnie wdrażana we wszystkich kanałach komunikacyjnych marki oraz sieci sprzedaży.
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.