Komunikaty PR

Masterpress zdobywa podwójne wyróżnienie w konkursie AWA Sleeve Label Awards

2023-11-06  |  14:00
Biuro prasowe

Białystok, Polska - 30 października 2023 r. - Masterpress, wiodący europejski dostawca rozwiązań w zakresie zadrukowanych opakowań dekoracyjnych, zdobył dwie nagrody w międzynarodowym branżowym konkursie AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Awards. W kategorii Zwycięzca Ekologiczny wyróżniono opakowanie TINE 300g Dairy Cup Cup Sleeve firmy Masterpress wyprodukowane dla TINE SA, a etykieta termokurczliwa na limitowaną edycję Żubrówki Czarnej, stworzonej dla CEDC International została uznana za opakowanie Best of Show.

"Nagroda AWA Sleeve Label Award jest wyrazem uznania dla doskonałości w druku etykiet i jesteśmy niezwykle dumni, że nasza praca została doceniona w tym prestiżowym konkursie" – powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. "Te nagrody pokazują nasze zaangażowanie i dążenie do łączenia estetyki i jakości ze zrównoważonym rozwojem oraz innowacyjnością".

Etykieta shrink-sleeve na kubek mleczny TINE 300 g, wyprodukowana dla Berry Superfos Lidköping, odzwierciedla zaangażowanie firmy w zrównoważone opakowania i zgodność ze standardami "projektowania z myślą o recyklingu" określonymi przez RecyClass. W opakowaniu zastosowano poliolefinowy materiał termokurczliwy o niskiej gęstości, tworząc rozwiązanie "monomateriałowe", które ułatwia prawidłową identyfikację i recykling kubków w odpowiednim strumieniu. Dodatkowym atutem tej etykiety jest zastosowani cieńszego materiału o grubości 45 μ, co skutecznie zmniejsza ilość surowca, przekładając się na niższy ślad węglowy i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania opakowaniowe. Konstrukcja zapewnia, że kubki trafiają do odpowiedniego strumienia recyklingu, zmniejszając wpływ na środowisko i popychając przemysł opakowaniowy w kierunku rozwiązań "nadających się do recyklingu".

Stworzona dla CEDC etykieta termokurczliwa limitowanej edycji Żubrówki Czarnej, wykonana w technologii druku hybrydowego, przedstawiająca szczegółowe złote detale na głębokim czarnym tle, jest przykładem wyjątkowego wzornictwa i wysokiej jakości nadruku. Wzór shrink-sleeve, inspirowany nieskazitelnie czystymi wodami Puszczy Białowieskiej i metodą filtracji węglem drzewnym, przedstawia zimową florę i płatki śniegu mieniące się metalicznym blaskiem. Wartością dodaną opakowania są prawie niewidoczne perforacje, które umożliwiają bezproblemowe usuwanie etykiet ze szklanej butelki przed recyklingiem bez uszczerbku dla integralności marki premium.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Masterpress, odwiedź naszą stronę internetową www.masterpress.com lub zaobserwuj profil na LinkedIn.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.