Komunikaty PR

Masterpress zdobywa podwójne wyróżnienie w konkursie AWA Sleeve Label Awards

2023-11-06  |  14:00
Biuro prasowe

Białystok, Polska - 30 października 2023 r. - Masterpress, wiodący europejski dostawca rozwiązań w zakresie zadrukowanych opakowań dekoracyjnych, zdobył dwie nagrody w międzynarodowym branżowym konkursie AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Awards. W kategorii Zwycięzca Ekologiczny wyróżniono opakowanie TINE 300g Dairy Cup Cup Sleeve firmy Masterpress wyprodukowane dla TINE SA, a etykieta termokurczliwa na limitowaną edycję Żubrówki Czarnej, stworzonej dla CEDC International została uznana za opakowanie Best of Show.

"Nagroda AWA Sleeve Label Award jest wyrazem uznania dla doskonałości w druku etykiet i jesteśmy niezwykle dumni, że nasza praca została doceniona w tym prestiżowym konkursie" – powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. "Te nagrody pokazują nasze zaangażowanie i dążenie do łączenia estetyki i jakości ze zrównoważonym rozwojem oraz innowacyjnością".

Etykieta shrink-sleeve na kubek mleczny TINE 300 g, wyprodukowana dla Berry Superfos Lidköping, odzwierciedla zaangażowanie firmy w zrównoważone opakowania i zgodność ze standardami "projektowania z myślą o recyklingu" określonymi przez RecyClass. W opakowaniu zastosowano poliolefinowy materiał termokurczliwy o niskiej gęstości, tworząc rozwiązanie "monomateriałowe", które ułatwia prawidłową identyfikację i recykling kubków w odpowiednim strumieniu. Dodatkowym atutem tej etykiety jest zastosowani cieńszego materiału o grubości 45 μ, co skutecznie zmniejsza ilość surowca, przekładając się na niższy ślad węglowy i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania opakowaniowe. Konstrukcja zapewnia, że kubki trafiają do odpowiedniego strumienia recyklingu, zmniejszając wpływ na środowisko i popychając przemysł opakowaniowy w kierunku rozwiązań "nadających się do recyklingu".

Stworzona dla CEDC etykieta termokurczliwa limitowanej edycji Żubrówki Czarnej, wykonana w technologii druku hybrydowego, przedstawiająca szczegółowe złote detale na głębokim czarnym tle, jest przykładem wyjątkowego wzornictwa i wysokiej jakości nadruku. Wzór shrink-sleeve, inspirowany nieskazitelnie czystymi wodami Puszczy Białowieskiej i metodą filtracji węglem drzewnym, przedstawia zimową florę i płatki śniegu mieniące się metalicznym blaskiem. Wartością dodaną opakowania są prawie niewidoczne perforacje, które umożliwiają bezproblemowe usuwanie etykiet ze szklanej butelki przed recyklingiem bez uszczerbku dla integralności marki premium.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Masterpress, odwiedź naszą stronę internetową www.masterpress.com lub zaobserwuj profil na LinkedIn.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.