Komunikaty PR

Masterpress zdobywa podwójne wyróżnienie w konkursie AWA Sleeve Label Awards

2023-11-06  |  14:00
Biuro prasowe

Białystok, Polska - 30 października 2023 r. - Masterpress, wiodący europejski dostawca rozwiązań w zakresie zadrukowanych opakowań dekoracyjnych, zdobył dwie nagrody w międzynarodowym branżowym konkursie AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Awards. W kategorii Zwycięzca Ekologiczny wyróżniono opakowanie TINE 300g Dairy Cup Cup Sleeve firmy Masterpress wyprodukowane dla TINE SA, a etykieta termokurczliwa na limitowaną edycję Żubrówki Czarnej, stworzonej dla CEDC International została uznana za opakowanie Best of Show.

"Nagroda AWA Sleeve Label Award jest wyrazem uznania dla doskonałości w druku etykiet i jesteśmy niezwykle dumni, że nasza praca została doceniona w tym prestiżowym konkursie" – powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. "Te nagrody pokazują nasze zaangażowanie i dążenie do łączenia estetyki i jakości ze zrównoważonym rozwojem oraz innowacyjnością".

Etykieta shrink-sleeve na kubek mleczny TINE 300 g, wyprodukowana dla Berry Superfos Lidköping, odzwierciedla zaangażowanie firmy w zrównoważone opakowania i zgodność ze standardami "projektowania z myślą o recyklingu" określonymi przez RecyClass. W opakowaniu zastosowano poliolefinowy materiał termokurczliwy o niskiej gęstości, tworząc rozwiązanie "monomateriałowe", które ułatwia prawidłową identyfikację i recykling kubków w odpowiednim strumieniu. Dodatkowym atutem tej etykiety jest zastosowani cieńszego materiału o grubości 45 μ, co skutecznie zmniejsza ilość surowca, przekładając się na niższy ślad węglowy i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania opakowaniowe. Konstrukcja zapewnia, że kubki trafiają do odpowiedniego strumienia recyklingu, zmniejszając wpływ na środowisko i popychając przemysł opakowaniowy w kierunku rozwiązań "nadających się do recyklingu".

Stworzona dla CEDC etykieta termokurczliwa limitowanej edycji Żubrówki Czarnej, wykonana w technologii druku hybrydowego, przedstawiająca szczegółowe złote detale na głębokim czarnym tle, jest przykładem wyjątkowego wzornictwa i wysokiej jakości nadruku. Wzór shrink-sleeve, inspirowany nieskazitelnie czystymi wodami Puszczy Białowieskiej i metodą filtracji węglem drzewnym, przedstawia zimową florę i płatki śniegu mieniące się metalicznym blaskiem. Wartością dodaną opakowania są prawie niewidoczne perforacje, które umożliwiają bezproblemowe usuwanie etykiet ze szklanej butelki przed recyklingiem bez uszczerbku dla integralności marki premium.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Masterpress, odwiedź naszą stronę internetową www.masterpress.com lub zaobserwuj profil na LinkedIn.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.