Masterpress zdobywa podwójne wyróżnienie w konkursie AWA Sleeve Label Awards
Białystok, Polska - 30 października 2023 r. - Masterpress, wiodący europejski dostawca rozwiązań w zakresie zadrukowanych opakowań dekoracyjnych, zdobył dwie nagrody w międzynarodowym branżowym konkursie AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Awards. W kategorii Zwycięzca Ekologiczny wyróżniono opakowanie TINE 300g Dairy Cup Cup Sleeve firmy Masterpress wyprodukowane dla TINE SA, a etykieta termokurczliwa na limitowaną edycję Żubrówki Czarnej, stworzonej dla CEDC International została uznana za opakowanie Best of Show.
"Nagroda AWA Sleeve Label Award jest wyrazem uznania dla doskonałości w druku etykiet i jesteśmy niezwykle dumni, że nasza praca została doceniona w tym prestiżowym konkursie" – powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. "Te nagrody pokazują nasze zaangażowanie i dążenie do łączenia estetyki i jakości ze zrównoważonym rozwojem oraz innowacyjnością".
Etykieta shrink-sleeve na kubek mleczny TINE 300 g, wyprodukowana dla Berry Superfos Lidköping, odzwierciedla zaangażowanie firmy w zrównoważone opakowania i zgodność ze standardami "projektowania z myślą o recyklingu" określonymi przez RecyClass. W opakowaniu zastosowano poliolefinowy materiał termokurczliwy o niskiej gęstości, tworząc rozwiązanie "monomateriałowe", które ułatwia prawidłową identyfikację i recykling kubków w odpowiednim strumieniu. Dodatkowym atutem tej etykiety jest zastosowani cieńszego materiału o grubości 45 μ, co skutecznie zmniejsza ilość surowca, przekładając się na niższy ślad węglowy i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania opakowaniowe. Konstrukcja zapewnia, że kubki trafiają do odpowiedniego strumienia recyklingu, zmniejszając wpływ na środowisko i popychając przemysł opakowaniowy w kierunku rozwiązań "nadających się do recyklingu".
Stworzona dla CEDC etykieta termokurczliwa limitowanej edycji Żubrówki Czarnej, wykonana w technologii druku hybrydowego, przedstawiająca szczegółowe złote detale na głębokim czarnym tle, jest przykładem wyjątkowego wzornictwa i wysokiej jakości nadruku. Wzór shrink-sleeve, inspirowany nieskazitelnie czystymi wodami Puszczy Białowieskiej i metodą filtracji węglem drzewnym, przedstawia zimową florę i płatki śniegu mieniące się metalicznym blaskiem. Wartością dodaną opakowania są prawie niewidoczne perforacje, które umożliwiają bezproblemowe usuwanie etykiet ze szklanej butelki przed recyklingiem bez uszczerbku dla integralności marki premium.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Masterpress, odwiedź naszą stronę internetową www.masterpress.com lub zaobserwuj profil na LinkedIn.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.