Maxi Zoo po raz kolejny przedłuża kampanię „Nasze niskie ceny”!
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
“Nasze niskie ceny” to kampania Maxi Zoo, w ramach której od października 2023 roku klienci sieci mogą kupować prawie 600 produktów w stałych, niezmienionych cenach. Firma ma dla kupujących dobrą wiadomość - kampania została przedłużona do końca czerwca 2024 roku dla tych samych produktów, w tych samych cenach. Oferta obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.
Decyzja o przedłużeniu była podyktowana obecną sytuacją na rynku i potrzebami klientów. To daje opiekunom szansę na przemyślane zakupy bez presji czasu.
Wysoka jakość w stabilnej cenie zawsze była naszym celem i wyznacznikiem. Bierzemy pod uwagę trudną sytuację na rynku, dlatego chcemy dawać opiekunom zwierząt możliwość wykonywania przemyślanych zakupów. Kampania “Nasze niskie ceny” spełnia te potrzeby i oferuje kilkaset produktów wysokiej jakości w stałych cenach. Wierzymy, że decyzja o jej przedłużeniu pomoże klientom w bezstresowym planowaniu zakupów. - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.
Maxi Zoo oprócz proponowania stałych cen zachęca do analizowania etykiet, porównywania produktów i bieżącego monitorowania gazetki oraz kuponów rabatowych pojawiających się w aplikacji Maxi Zoo. To przepis na oszczędność przy zachowaniu wysokiej jakości.
Kampania „Nasze niskie ceny” jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Maxi Zoo w Polsce. Produkty, które są nią objęte, posiadają charakterystyczne, żółte ceny oraz oznaczenia z napisem “ Nasze niskie ceny”. Dzięki temu klienci łatwo je zlokalizują podczas wizyt w sklepach. Regulamin przedłużenia akcji wraz z listą produktów dostępne są ponadto w każdym sklepie stacjonarnym Maxi Zoo w Polsce oraz na stronie https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/.
To kolejne (drugie) przedłużenie kampanii, a Maxi Zoo nie wyklucza kontynuowania jej w przyszłości. Jeśli do tego dojdzie, Maxi Zoo poinformuje konsumentki i konsumentów do 15 czerwca 2024 r. Kampania „Nasze niskie ceny” może zostać także ponowiona w innej formie, dla innych produktów (w całości lub części), w innych cenach.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.