Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z pracownikami i budowanie przyjaznego środowiska pracy. Firma nie tylko troszczy się o swoich klientów i ich zwierzęta, ale również wyznacza nowe standardy w kształtowaniu kultury otwartości, zaangażowania i równowagi między życiem zawodowym, a prywatnym swoich pracowników i pracownic.
Maxi Zoo od lat stawia na kulturę organizacyjną, która sprzyja budowaniu otwartych, partnerskich relacji w miejscu pracy. Kluczową rolę w osiągnięciu tego celu odgrywa przywództwo oparte na wsparciu
i zaufaniu. Kadra menedżerska nie tylko zarządza, ale aktywnie wspiera swoich pracowników i pracownice, rozumiejąc ich potrzeby i dbając o tworzenie przestrzeni do współpracy i wymiany pomysłów. Podejście
to skutkuje zaufaniem i silnym zaangażowaniem zespołu, co jest fundamentem trwałych relacji i wysokiej efektywności.
Kultura Maxi Zoo promuje również różnorodność i inkluzywność, a polityka otwartych drzwi pozwala każdemu pracownikowi i każdej pracownicy na swobodną komunikację z lider(k)ami na każdym poziomie organizacji. Pracownicy i pracownice mogą liczyć na transparentność, otwartość w komunikacji i wsparcie w codziennych wyzwaniach. Dodatkowo możliwość przychodzenia do pracy z pupilami, zarówno w biurze, jak i w sklepach, jest innowacyjnym rozwiązaniem, które zmniejsza stres i wspiera integrację zespołu, tworząc przyjazną atmosferę pracy.
Inwestowanie w rozwój pracowników i pracownic jest niezwykle istotne dla Maxi Zoo. Firma zapewnia liczne szkolenia i programy rozwojowe, które pozwalają na doskonalenie umiejętności i osiąganie kolejnych etapów kariery. „Chcemy nie tylko wspierać naszych pracowników i pracownice na co dzień, ale także dawać im narzędzia i możliwości, które pomogą im w długofalowym rozwoju. Wierzymy, że kiedy inwestujemy w ich rozwój, budujemy lepszą przyszłość dla całej firmy” – wyjaśnia Małgorzata Górska, dyrektorka działu People w Maxi Zoo Polska. Wielu liderów i liderek zaczynało swoją karierę na stanowiskach juniorskich, by dzięki wsparciu i możliwościom oferowanym przez Maxi Zoo awansować
i objąć kluczowe role w firmie. Taki model działania nie tylko wspiera długoterminowy rozwój pracowników i pracownic, ale także wzmacnia ich lojalność i zaangażowanie.
Wyróżnienie „Friendly Workplace 2024” potwierdza, że Maxi Zoo skutecznie buduje środowisko pracy sprzyjające rozwojowi, satysfakcji i integracji swoich pracowników i pracownic. Firma, wyznaczając nowe standardy w obszarze zarządzania, pokazuje, że świadome i empatyczne przywództwo oraz troska o ludzi jest jednym z najważniejszych elementów jej sukcesu.
„Friendly Workplace” to prestiżowe wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju kadry pracowniczej. Otrzymują je firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami i pracownicami oraz inwestują w rozwój kompetencji zawodowych oraz zainteresowań swoich zespołów.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.