Komunikaty PR

Międzynarodowy deweloper SOFTSWISS przejmuje Turfsport i wchodzi na rynek RPA

2024-02-21  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Działający na całym świecie producent oprogramowania, firma SOFTSWISS, posiadająca duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabyła pakiet kontrolny w afrykańskiej spółce Turfsport. To ważne ze strategicznego punktu widzenia posunięcie pozwoliło głównemu graczowi w polskim sektorze IT wejść na rynek RPA, rozszerzyć swoją obecność na świecie i uzyskać dostęp do technologii oraz rozwoju wiodącego afrykańskiego dostawcy rozwiązań technicznych w branży iGaming. Rynek afrykański stał się dla SOFTSWISS kolejnym, po Ameryce Łacińskiej, priorytetem rozwoju i strefą międzynarodowych wpływów. Firma jest przekonana, że wiedza techniczna Turfsport oraz 15-letnie doświadczenie jej własnego zespołu staną się dobrze skoordynowanym profesjonalnym tandemem, dzięki któremu możliwe będzie poszerzenie portfolio o nowe innowacyjne produkty.

Turfsport to wiodący twórca oprogramowania z ponad 35-letnim bagażem doświadczeń. Firma dostarcza podlegające całkowitemu zarządzaniu rozwiązania dla operatorów internetowych, mobilnych i detalicznych punktów sprzedaży. Turfsport współpracuje z ponad 40 południowoafrykańskimi operatorami.

 


Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS, komentuje: „Przejęcie odnoszącej sukcesy lokalnej firmy jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów wejścia na nowy rynek. Z przyjemnością ogłaszam zakończenie tej długo oczekiwanej transakcji. Dzięki tej umowie SOFTSWISS robi znaczący krok naprzód w swojej ekspansji w RPA i na kontynencie afrykańskim. Uważam, że region ten staje się kolejnym, po Ameryce Łacińskiej, centralnym punktem na świecie.”


Polska pozostaje priorytetowym rynkiem dla międzynarodowego producenta oprogramowania w zakresie rozwoju biur i rekrutacji. Liczba specjalistów w stacjonarnych centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie wzrosła w ubiegłym roku o 98% i osiągnęła pułap 450 osób. Jednocześnie zasięg geograficzny zespołu SOFTSWISS, który pracuje zdalnie na całym świecie (ponad 2000 pracowników), wykracza daleko poza Europę. Mowa o takich krajach, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja, Portugalia i dziesiątki innych państw.

 

O FIRMIE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15 urodziny. Centra rozwoju (5 placówek.) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie i zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce oraz nagrodę Crypto Company of the Year. W 2023 roku zespół SOFTSWISS otrzymał 11 różnych nagród iGaming, w tym między innymi tytuł Platform Provider of the Year oraz Customer Service Support

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność Biuro prasowe
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.