Komunikaty PR

Międzynarodowy deweloper SOFTSWISS przejmuje Turfsport i wchodzi na rynek RPA

2024-02-21  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Działający na całym świecie producent oprogramowania, firma SOFTSWISS, posiadająca duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabyła pakiet kontrolny w afrykańskiej spółce Turfsport. To ważne ze strategicznego punktu widzenia posunięcie pozwoliło głównemu graczowi w polskim sektorze IT wejść na rynek RPA, rozszerzyć swoją obecność na świecie i uzyskać dostęp do technologii oraz rozwoju wiodącego afrykańskiego dostawcy rozwiązań technicznych w branży iGaming. Rynek afrykański stał się dla SOFTSWISS kolejnym, po Ameryce Łacińskiej, priorytetem rozwoju i strefą międzynarodowych wpływów. Firma jest przekonana, że wiedza techniczna Turfsport oraz 15-letnie doświadczenie jej własnego zespołu staną się dobrze skoordynowanym profesjonalnym tandemem, dzięki któremu możliwe będzie poszerzenie portfolio o nowe innowacyjne produkty.

Turfsport to wiodący twórca oprogramowania z ponad 35-letnim bagażem doświadczeń. Firma dostarcza podlegające całkowitemu zarządzaniu rozwiązania dla operatorów internetowych, mobilnych i detalicznych punktów sprzedaży. Turfsport współpracuje z ponad 40 południowoafrykańskimi operatorami.

 


Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS, komentuje: „Przejęcie odnoszącej sukcesy lokalnej firmy jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów wejścia na nowy rynek. Z przyjemnością ogłaszam zakończenie tej długo oczekiwanej transakcji. Dzięki tej umowie SOFTSWISS robi znaczący krok naprzód w swojej ekspansji w RPA i na kontynencie afrykańskim. Uważam, że region ten staje się kolejnym, po Ameryce Łacińskiej, centralnym punktem na świecie.”


Polska pozostaje priorytetowym rynkiem dla międzynarodowego producenta oprogramowania w zakresie rozwoju biur i rekrutacji. Liczba specjalistów w stacjonarnych centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie wzrosła w ubiegłym roku o 98% i osiągnęła pułap 450 osób. Jednocześnie zasięg geograficzny zespołu SOFTSWISS, który pracuje zdalnie na całym świecie (ponad 2000 pracowników), wykracza daleko poza Europę. Mowa o takich krajach, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja, Portugalia i dziesiątki innych państw.

 

O FIRMIE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15 urodziny. Centra rozwoju (5 placówek.) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie i zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce oraz nagrodę Crypto Company of the Year. W 2023 roku zespół SOFTSWISS otrzymał 11 różnych nagród iGaming, w tym między innymi tytuł Platform Provider of the Year oraz Customer Service Support

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym Biuro prasowe
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie
Firma Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024-04-29 | 01:00

Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników

Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty. Z kolei firmy, które promują współpracę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.