Mobilny Barista dystrybutorem ekspresów Franke na Podlasie
Mobilny Barista został dystrybutorem ekspresów kawowych Franke na województwo podlaskie. Nowoczesne maszyny można obejrzeć, wypróbować i zamówić w lokalu przy ul. Produkcyjnej 72 w Białymstoku. To rozwiązania dla biznesu, które doskonale sprawdzą się tam, gdzie potrzebna jest szybka i dobra kawa.
Franke to szwajcarska firma z ponad 50-letnim doświadczeniem w obsłudze gastronomii. Ich ekspresy do kawy spotkać można w wielu kawiarniach, ale nie tylko. Popularne są także tam, gdzie kawa na wynos jest tylko dodatkiem, ale przynoszącym realny zysk - między innymi na stacjach Orlen. Te nowoczesne urządzenia pozwalają na przygotowanie przeróżnych wariantów kawy – od cappuccino, poprzez latte macchiato aż po klasyczne espresso. A wszystko to w powtarzalnej, najlepszej jakości.
Polacy pokochali koncept „coffee-to-go”. Szybka kawa na wynos i hot dogi sprzedają się wszędzie rewelacyjnie i towarzyszą klientom np. w czasie zakupów, w drodze do pracy, czy w czasie oczekiwania na przesiadkę. Stąd wzbogacenie oferty o gorącą kawę to pomysł, który nie tylko ucieszy klientów, ale i rozwinie biznes przynosząc nowe zyski. Ale nie wystarczy już zwykła kawa bez wyrazu w plastikowym kubeczku. Konsumenci oczekują wysokiej jakości napoju, który pobudzi, ale też zapewni małą chwilę aromatycznej przyjemności w czasie codziennej bieganiny.
- Ekspresy Franke sprawdzają się w swojej roli doskonale. Wszystko dzięki ich zwiększonej wydajności, szybkości przygotowania i powtarzalności. To sprawia, że za każdym razem otrzymujemy tak samo dobrą kawę w krótkim czasie, klient więc nie czeka długo na rozgrzewający napój. Nie bez powodu ekspresy te przygotowują kawę zarówno na wspomnianych stacjach benzynowych, jak i w modnych kawiarniach - mówi Marcin Zalewski z Mobilnego Baristy, który właśnie został dystrybutorem ekspresów marki Franke na Podlasie.
Rozważając inwestycję w ekspres dla swojego biznesu warto więc zajrzeć do Palarni Kawy The White Bear na Produkcyjną 72 w Białymstoku, by na własne oczy przekonać się, jak duże możliwości oferują współczesne maszyny. Znajdujące się tam modele można nie tylko obejrzeć, ale i przetestować – powciskać guziki, sprawdzić jak działają panele dotykowe, spróbować kawy. Producent zapewnia szeroką gamę dodatków i specyfikacji, dzięki czemu z łatwością można wybrać urządzenie odpowiadające potrzebom firmy – w ofercie są zarówno modele w pełni zautomatyzowane, jak i półautomatyczne, a doświadczony Mobilny Barista podpowie i wskaże najlepsze rozwiązania.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.