Komunikaty PR

Mobilny Barista dystrybutorem ekspresów Franke na Podlasie

2020-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Mobilny Barista został dystrybutorem ekspresów kawowych Franke na województwo podlaskie. Nowoczesne maszyny można obejrzeć, wypróbować i zamówić w lokalu przy ul. Produkcyjnej 72 w Białymstoku. To rozwiązania dla biznesu, które doskonale sprawdzą się tam, gdzie potrzebna jest szybka i dobra kawa.

Franke to szwajcarska firma z ponad 50-letnim doświadczeniem w obsłudze gastronomii. Ich ekspresy do kawy spotkać można w wielu kawiarniach, ale nie tylko. Popularne są także tam, gdzie kawa na wynos jest tylko dodatkiem, ale przynoszącym realny zysk - między innymi na stacjach Orlen. Te nowoczesne urządzenia pozwalają na przygotowanie przeróżnych wariantów kawy – od cappuccino, poprzez latte macchiato aż po klasyczne espresso. A wszystko to w powtarzalnej, najlepszej jakości.
Polacy pokochali koncept „coffee-to-go”. Szybka kawa na wynos i hot dogi sprzedają się wszędzie rewelacyjnie i towarzyszą klientom np. w czasie zakupów, w drodze do pracy, czy w czasie oczekiwania na przesiadkę. Stąd wzbogacenie oferty o gorącą kawę to pomysł, który nie tylko ucieszy klientów, ale i rozwinie biznes przynosząc nowe zyski. Ale nie wystarczy już zwykła kawa bez wyrazu w plastikowym kubeczku. Konsumenci oczekują wysokiej jakości napoju, który pobudzi, ale też zapewni małą chwilę aromatycznej przyjemności w czasie codziennej bieganiny.

- Ekspresy Franke sprawdzają się w swojej roli doskonale. Wszystko dzięki ich zwiększonej wydajności, szybkości przygotowania i powtarzalności. To sprawia, że za każdym razem otrzymujemy tak samo dobrą kawę w krótkim czasie, klient więc nie czeka długo na rozgrzewający napój. Nie bez powodu ekspresy te przygotowują kawę zarówno na wspomnianych stacjach benzynowych, jak i w modnych kawiarniach - mówi Marcin Zalewski z Mobilnego Baristy, który właśnie został dystrybutorem ekspresów marki Franke na Podlasie.

Rozważając inwestycję w ekspres dla swojego biznesu warto więc zajrzeć do Palarni Kawy The White Bear na Produkcyjną 72 w Białymstoku, by na własne oczy przekonać się, jak duże możliwości oferują współczesne maszyny. Znajdujące się tam modele można nie tylko obejrzeć, ale i przetestować – powciskać guziki, sprawdzić jak działają panele dotykowe, spróbować kawy. Producent zapewnia szeroką gamę dodatków i specyfikacji, dzięki czemu z łatwością można wybrać urządzenie odpowiadające potrzebom firmy – w ofercie są zarówno modele w pełni zautomatyzowane, jak i półautomatyczne, a doświadczony Mobilny Barista podpowie i wskaże najlepsze rozwiązania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.