Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Monika Młynarczyk związana jest z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by od listopada 2023 roku objąć funkcję dyrektora marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.
Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.
W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.
– Jestem dumna, że mogę poprowadzić w przyszłość zespół marketingu WIŚNIOWSKI, kontynuując strategię rozwoju firmy na europejskich rynkach – podkreśla Monika Młynarczyk, absolwentka programu Executive MBA.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.