Komunikaty PR

Nowa aplikacja pomoże lokalnym przedsiębiorcom. Promocja usług bez żadnych opłat

2024-03-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pomaga przedsiębiorcom budować świadomość marki oraz promować swoje produkty i usługi w bardzo prosty sposób - oferując użytkownikom atrakcyjne zniżki. 

Laviro to narzędzie stworzone z myślą o wypełnieniu luki, jaka tworzy się między przedsiębiorcami i zwykłymi ludzi. Pierwszym zależy na pozyskaniu nowych klientów, drudzy z kolei marzą o korzystaniu z tego, co ma im do zaoferowania miasto, nie zawsze jednak dysponując ku temu odpowiednim budżetem. W czasach windującej ceny inflacji interesy tych dwóch grup nie zawsze są ze sobą zbieżne. To zmienić ma Laviro.

Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do sklepów i punktów usługowych partnerów. To miejsca związane przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracje, kawiarnie, salony urody czy barberzy, czyli wszystkie te usługi, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie. 

Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja.  Rabatów można używać w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego. Użytkownicy mają ponadto dostęp do Giełdy Kuponów, gdzie mogą wymieniać niepotrzebne zniżki na kupony, z których chcieliby skorzystać. Subskrybenci mogą też wymieniać się kuponami między sobą w dowolnej konfiguracji. 

Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!

Oszczędzanie nie jest jednak jedyną  funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu. 

To bardzo korzystne rozwiązanie z punktu widzenia partnerów, którzy widniejąc w aplikacji, dają się poznać szerszemu gronu odbiorców, a jednocześnie dzięki rabatom zachęcają do skorzystania ze swoich usług.

Laviro ze swojej strony oferuje szereg działań marketingowych, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Działania obejmują m.in. profesjonalne sesje zdjęciowe wykonywane w punktach partnerów, a także promocję w social mediach. Co najważniejsze - patner nie ponosi żadnych kosztów. W przyszłości chcemy również prowadzić live (dyskusje na żywo w social mediach) z ekspertami w swoich dziedzinach - komentuje Aneta Dowsey-Juszkiewicz, pomysłodawczyni i właścicielka Laviro.

Laviro utrzymuje się wyłącznie z abonamentów użytkowników. Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to samodzielnie ustalić wysokość zniżek i podpisać umowę.  

Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj. 

O Laviro 

Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.