Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland
Stanowisko CFO w GLS Poland objęła Marta Ludwiczak, menadżerka z międzynarodowym doświadczeniem w różnych branżach. Wesprze firmę w realizacji nowej strategii rozwoju.
Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland ma szerokie i wieloletnie doświadczenie w finansach, strategii finansowej i sprawozdawczości korporacyjnej. Pracowała zarówno w polskich, jak i międzynarodowych spółkach różnych branż: ICT, leasingowej i audytu finansowego. Posiada tytuł biegłego rewidenta oraz stopień Executive MBA uzyskany w Szkole Głównej Handlowej, Warszawa i University of Quebec, Montreal. Jest również mentorką największego w Polsce cross-biznesowego Programu Mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu, wspierającego ambitne osoby w świadomym kształtowaniu kariery zawodowej. Teraz wzmocniła zespół zarządzający firmy kurierskiej.
– To dla mnie przyjemność i wyzwanie dołączyć do grona management team GLS Poland. Cieszę się niezmiernie na wspólne budowanie pozycji lidera branży KEP. Kluczowe dla mnie jako CFO jest wspieranie rozwoju zarówno organizacji, jak i zespołów, a jednocześnie zabezpieczenie rentowności działań – mówi Marta Ludwiczak.
Nowa dyrektorka finansowa dołącza do GLS Poland w ważnym momencie: firma kurierska ogłosiła niedawno swoją nową strategię rozwoju – Accelerate. Dodajmy, że realizują ją wszystkie spółki krajowe w międzynarodowej sieci GLS. Strategia ma kompleksowy charakter. Wyznacza cele w kluczowych obszarach, od rozwoju usług, poprzez cyfryzację i rozbudowę infrastruktury, po rozwiązania ekologiczne.
– W centrum uwagi zawsze stawiamy oczekiwania i potrzeby klientów. To jest punkt odniesienia dla wszystkich naszych inwestycji, od infrastrukturalnych po rozwój usług na ostatniej mili. Motto naszej nowej strategii brzmi: przyśpieszamy. Jestem przekonany, że Marta ma kompetencje, doświadczenie oraz energię niezbędne, by realnie pomóc nam w osiągnięciu ambitnych celów, które sobie wyznaczyliśmy – podkreśla Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.
GLS Poland i GLS Group
GLS Poland to spółka-córka GLS Group. GLS Group świadczy wysokiej, jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 250 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 41 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie.
Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 500 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 31 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 21 000 osób. W roku obrotowym 2020/2021 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 4,5 mld euro i dostarczyła 840 mln przesyłek.
Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.