Komunikaty PR

Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland

2021-09-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland

Stanowisko CFO w GLS Poland objęła Marta Ludwiczak, menadżerka z międzynarodowym doświadczeniem w różnych branżach. Wesprze firmę w realizacji nowej strategii rozwoju.
 

Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland ma szerokie i wieloletnie doświadczenie w finansach, strategii finansowej i sprawozdawczości korporacyjnej. Pracowała zarówno w polskich, jak i międzynarodowych spółkach różnych branż: ICT, leasingowej i audytu finansowego. Posiada tytuł biegłego rewidenta oraz stopień Executive MBA uzyskany w Szkole Głównej Handlowej, Warszawa i University of Quebec, Montreal. Jest również mentorką największego w Polsce cross-biznesowego Programu Mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu, wspierającego ambitne osoby w świadomym kształtowaniu kariery zawodowej. Teraz wzmocniła zespół zarządzający firmy kurierskiej.

To dla mnie przyjemność i wyzwanie dołączyć do grona management team GLS Poland. Cieszę się niezmiernie na wspólne budowanie pozycji lidera branży KEP. Kluczowe dla mnie jako CFO jest wspieranie rozwoju zarówno organizacji, jak i zespołów, a jednocześnie zabezpieczenie rentowności działań – mówi Marta Ludwiczak.

Nowa dyrektorka finansowa dołącza do GLS Poland w ważnym momencie: firma kurierska ogłosiła niedawno swoją nową strategię rozwoju – Accelerate. Dodajmy, że realizują ją wszystkie spółki krajowe w międzynarodowej sieci GLS. Strategia ma kompleksowy charakter. Wyznacza cele w kluczowych obszarach, od rozwoju usług, poprzez cyfryzację i rozbudowę infrastruktury, po rozwiązania ekologiczne.

W centrum uwagi zawsze stawiamy oczekiwania i potrzeby klientów. To jest punkt odniesienia dla wszystkich naszych inwestycji, od infrastrukturalnych po rozwój usług na ostatniej mili. Motto naszej nowej strategii brzmi: przyśpieszamy. Jestem przekonany, że Marta ma kompetencje, doświadczenie oraz energię niezbędne, by realnie pomóc nam w osiągnięciu ambitnych celów, które sobie wyznaczyliśmy – podkreśla Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.

 

GLS Poland i GLS Group

GLS Poland to spółka-córka GLS Group. GLS Group świadczy wysokiej, jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 250 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 41 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie.

Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 500 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 31 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 21 000 osób. W roku obrotowym 2020/2021 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 4,5 mld euro i dostarczyła 840 mln przesyłek.

Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.