Komunikaty PR

NOWOŚĆ W ZIKO OPTYK - PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

2024-01-22  |  13:30
Biuro prasowe

Sieć salonów optycznych Ziko Optyk z przyjemnością informuje o starcie bezpłatnego programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk. Od 15 stycznia wszyscy chętni mogą zarejestrować się w programie i rozpocząć zbieranie punktów, które będą mogli wymienić na atrakcyjne rabaty na okulary korekcyjne sięgające do nawet -50%. Ziko Optyk stawia na dobre relacje z Klientami i zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji z zakupów, a także szansę zaoferowania Klientom atrakcyjnych korzyści.  

Ziko Optyk to sieć profesjonalnych salonów optycznych, oferujących bardzo konkurencyjne ceny i bogaty wybór opraw korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych i akcesoriów okularowych od renomowanych marek. Od kilku lat systematycznie otwierane są nowe salony i wprowadzane nowe usługi, aby zapewnić kompleksową obsługę Klientów, a program lojalnościowy Mój Ziko Optyk to kolejna wyjątkowa inicjatywa, która wystartowała 15 stycznia tego roku.

Chcąc podziękować za zaufanie oraz stałą obecność Klientów w salonach optycznych, Ziko Optyk postawił na utworzenie programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk. Dzięki niemu każdy Klubowicz będzie mógł skorzystać z szeregu atrakcyjnych benefitów oraz zbierać punkty za zakupy i polecenia, które potem wymieni na niezwykle atrakcyjne rabaty.

Jakie korzyści zyskamy, przystępując do programu Mój Ziko Optyk? Oto najważniejsze informacje:

  1. Rabat do -50% na okulary korekcyjne – po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów
  2. Specjalne oferty promocyjne tylko dla Klubowiczów
  3. Bezpłatny serwis okularów bez paragonu
  4. Bezpłatne badanie wzroku z okazji urodzin

To, co należy podkreślić, to fakt, że bezpłatnej rejestracji można dokonać, skanując kod QR (widoczny na stronie zikooptyk.pl lub na materiałach informacyjnych programu lojalnościowego) lub klikając w link https://bit.ly/mojzikooptyk_rejestracja. Otrzymamy wirtualną kartę, którą należy zapisać w telefonie i w ten sposób od razu będzie można przystąpić do zbierania punktów.

Jak zbierać punkty?

Podczas każdej transakcji należy pokazać kartę. Klient otrzymuje aż 20 punktów powitalnych za pierwsze zakupy powyżej 100 złotych. Dodatkowo za każde wydane 20 złotych zyskuje 1 punkt.  Dla tych, którzy chcą jak najszybciej uzbierać punkty, które będą mogli wymienić na atrakcyjne rabaty czeka system rekomendacji. Aż 50 punktów można otrzymać w programie za każde polecenie nowego Klubowicza, który zarejestruje się z użyciem indywidualnego kodu polecającego i dokona zakupów na kwotę min 100 zł. Zatem polecając tylko 10-ciu nowych Klientów można otrzymać rabat do -50%! Zgromadzone punkty podlegają wymianie na nagrody w ciągu dwóch lat kalendarzowych, a po tym terminie tracą swoją ważność.

Program Mój Ziko Optyk gwarantuje Klientom większą dostępność do atrakcyjnych ofert promocyjnych, szybszy dostęp do informacji o nowych kolekcjach i specjalnych wydarzeniach oraz wyjątkowe warunki zakupu.

Ziko Optyk - dbamy o Wasze oczy, doceniamy Waszą lojalność.

Szczegóły dotyczące regulaminu programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk można znaleźć na stronie internetowej https://www.ziko.pl/optyk/program-lojalnosciowy-moj-ziko-optyk/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich Biuro prasowe
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.