Nowy program do inwentaryzacji od MasterID
MasterID, polski producent i dostawca rozwiązań RFID dla biznesu, przedstawił swoje nowe rozwiązanie w postaci nowoczesnego programu do inwentaryzacji. Oprogramowanie połączone z technologią fal radiowych przenosi uciążliwy remanent na zupełnie inny, znacznie wygodniejszy poziom.
MasterID Inwentaryzacja RFID – nowoczesny program do inwentaryzacji
Rozwiązanie firmy MasterID łączy trzy elementy, które maksymalnie przyspieszają proces inwentaryzacji – oprogramowanie, mobilne urządzenie (terminal) z czytnikiem RFID i kodów kreskowych oraz etykiety wyposażone w chipy RFID.
Cały system jest obsługiwany z poziomu wygodnego, przenośnego terminala, który służy nie tylko do odczytów tagów RFID i skanowania kodów, ale również do programowania znaczników, weryfikacji danych, uzupełniania informacji o majątku czy generowania raportów i zestawień. Struktura, funkcjonalność i użyteczność nowej aplikacji MasterID czyni ją prawdopodobnie najnowocześniejszym dostępnym na rynku wsparciem inwentaryzacji.
Wygodna inwentaryzacja w każdej sytuacji
Program działający na mobilnym czytniku RFID nie jest uzależniony od dostępu do internetu i połączenia z bazą. Dzięki temu aplikacja obsługuje przebieg inwentaryzacji w każdych warunkach. Działanie aplikacji bez względu na dostęp do sieci jest interesującą funkcją szczególnie z punktu widzenia magazynów, hal i pomieszczeń izolowanych, w których nie ma zasięgu lub dostępu do komputera.
Szybkie działanie to szybka inwentaryzacja
Aplikacja MasterID Inwentaryzacja RFID jest bardzo prosta w obsłudze i wspiera najszybszy sposób przeprowadzania spisu z natury, czyli z użyciem znaczników RFID. Terminal wyposażony został również w skaner kodów kreskowych, tak więc program nie wyklucza tradycyjnej metody remanentu. Istotnym aspektem jest także fakt, że rozwiązanie nie wymaga żadnych dodatkowych urządzeń do prawidłowego działania. Dzięki temu cały proces przebiega sprawnie i można go zakończyć znacznie szybciej.
Mobilne wyszukiwanie i lokalizacja środków trwałych
Aplikacja MasterID Inwentaryzacja RFID została również wyposażona w niezwykle wygodną funkcję mobilnego wyszukiwania poszczególnych środków trwałych. W przypadku, gdy podczas inwentaryzacji okaże się, że w danym miejscu brakuje składnika majątku, który powinien się tam znajdować, można go zlokalizować za pomocą terminala, uruchamiając funkcję wyszukiwania i skanując kolejne pomieszczenia. Aplikacja powiadomi użytkownika o odczytanym znaczniku RFID przypisanym do poszukiwanego przedmiotu, gdy ten pojawi się w zasięgu anteny terminala.
Import i eksport danych ułatwiający przepływ informacji o majątku
Funkcja szybkiego importu danych, która jest integralną częścią programu, eliminuje konieczność dublowania informacji oraz ręcznego powielania danych zgromadzonych już w innych systemach. Informacje o posiadanych środkach trwałych i całym majątku można wygodnie importować do aplikacji, a następnie eksportować do innych rozwiązań. Łatwy i szybki import ułatwia zamianę dotychczasowego programu inwentaryzacyjnego na nowoczesną aplikację mobilną.
Nowoczesna aplikacja na miarę współczesnych standardów
Producent podczas pracy nad nowym programem do inwentaryzacji skupił się przede wszystkim na realnych potrzebach współczesnych firm, które zmagają się z uciążliwością tego procesu. Połączenie funkcjonalnej aplikacji i nowoczesnego sprzętu to rozwiązanie, które:
- zapewnia użytkownikowi bardzo wygodną obsługę,
- znacznie skraca i przyspiesza przebieg spisu z natury,
- obsługuje znakowanie majątku tagami RFID oraz kodami kreskowymi,
- nie wymaga dostępu do sieci, ani innych połączeń ograniczających swobodę użytkowania,
- importuje informacje o środkach trwałych, majątku i stanach magazynowych z innych źródeł (programów lub systemów),
- bezproblemowo integruje się z innymi rozwiązaniami w celu wymiany danych,
- obsługuje mobilne wyszukiwanie i szybką lokalizację składników majątku.
Więcej informacji o oprogramowaniu, sprzęcie oraz warunkach zakupu rozwiązania MasterID Inwentaryzacja RFID można znaleźć na stronie producenta.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.