Komunikaty PR

Nowy program zdrowotny HealthGuard dostępny na platformie WorkSmile

2024-01-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Worksmile, jedna z wiodących platform do zarządzania benefitami pracowniczymi, wprowadziła do swojej oferty innowacyjny program zdrowotny HealthGuard. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a zapobieganiu chorobom. Program obejmuje m. in. profilaktykę onkologiczną opartą o odpowiedzialną suplementację wspieraną przez dietetyka klinicznego. 

 

Pakiety medyczne już od dawna są normą wśród firm, które oferują benefity swoim pracownikom. Składają się na nie coraz bardziej wyszukane świadczenia zdrowotne, ale wszystkie służą diagnozowaniu i leczeniu chorób. Wyjątkiem jest program zdrowotny HealthGuard, który od niedawna znalazł się w ofercie platformy Worksmile. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a na zapobieganiu chorobom.

HealthGuard. Innowacyjna profilaktyka nowotworowa

HealthGuard to innowacyjny projekt oferujący profilaktykę zdrowotną, opartą o starannie wyselekcjonowane i bezpieczne suplementy od polskich producentów. Są one rekomendowane przez zespół ekspertów medycznych, w tym dietetyk kliniczną Martą Wcześniak, CTO spółki HEALTHGUARD BY CANCERFREE. HealthGuard to też pierwszy w Polsce projekt, poświęcony nie tylko szeroko rozumianej profilaktyce zdrowotnej, ale też zapobieganiu chorobom onkologicznym.

Z danych Krajowego Rejestru Nowotworowego wynika, że każdego roku diagnozuje się je u około 170 tys. Polaków, a około 100 tys. umiera z ich powodu. Do głównych przyczyn zgonów zarówno mężczyzn, jak i kobiet zalicza się: rak płuc (21 proc.), rak piersi (15 proc.), rak jelita grubego (11 proc.) oraz rak prostaty (10 proc.). Polska ma jeden z największych wskaźników umieralności z powodu chorób nowotworowych wśród krajów OECD.

HealthGuard. Bezpieczna suplementacja pod okiem eksperta

- W HealthGuard nie tylko oferujemy najlepsze produkty wspierające profilaktykę zdrowotną, w tym onkologiczną, ale też realizujemy misję, by edukacją oraz sprawdzonymi suplementami zmieniać te statystyki na lepsze – przekonuje Amanda Postolska. CEO HEALTHGUARD BY CANCERFREE podkreśla, że choć Polacy często korzystają z suplementacji, to nie zawsze właściwie je dawkują i łączą. Często również ulegają „modzie” na polecane przez influencerów produkty, które trudno zweryfikować pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa. 

 

- Profilaktyka zdrowotna (w tym suplementacja)  to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego w naszej sklepie znajdują się produkty zweryfikowane przez powołaną Radę Naukową, złożoną z najlepszych polskich producentów – dodaje Postolska. W ramach dostępnych usług HealthGuard oferuje wsparcie dietetyka oraz spersonalizowany dobór suplementów opartych na wysoko przyswajalnych składnikach, które nie obciążają wątroby i przewodu pokarmowego.

Worksmile oferuje HealthGuard. Korzyści dla pracodawców i pracowników

Innowacyjność i potencjał HealthGuard dostrzegła platforma Worksmile, która wprowadziła go do swojej oferty benefitów. Poprzez promowanie profilaktyki zdrowotnej, firmy mogą nie tylko zmniejszyć absencje związane z chorobami i poprawić motywację pracowników, ale też zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy dbającego o swój personel.

 

- Dbanie o zdrowie pracowników to inwestycja w długoterminową efektywność zespołu. Cieszymy się, że możemy być pierwszą w Polsce platformą, która udostępni pracodawcom benefit, który prezentuje rewolucyjne podejście w tym zakresie – mówi Partnerships Manager z Worksmile Ewa Godlewska.

 

Worksmile to jedna platforma do firmowej komunikacji oraz zarządzania benefitami i nieobecnościami pracowników. Posiada nowoczesny i intuicyjny system kafeteryjny, pozwalając pracownikom wybierać spośród szerokiej gamy benefitów takich jak opieka zdrowotna, kultura i rekreacja, edukacja oraz inne. Worksmile dąży do tworzenia zrównoważonych środowisk pracy, w których dobrostan pracowników jest priorytetem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.