Komunikaty PR

Nowy program zdrowotny HealthGuard dostępny na platformie WorkSmile

2024-01-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Worksmile, jedna z wiodących platform do zarządzania benefitami pracowniczymi, wprowadziła do swojej oferty innowacyjny program zdrowotny HealthGuard. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a zapobieganiu chorobom. Program obejmuje m. in. profilaktykę onkologiczną opartą o odpowiedzialną suplementację wspieraną przez dietetyka klinicznego. 

 

Pakiety medyczne już od dawna są normą wśród firm, które oferują benefity swoim pracownikom. Składają się na nie coraz bardziej wyszukane świadczenia zdrowotne, ale wszystkie służą diagnozowaniu i leczeniu chorób. Wyjątkiem jest program zdrowotny HealthGuard, który od niedawna znalazł się w ofercie platformy Worksmile. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a na zapobieganiu chorobom.

HealthGuard. Innowacyjna profilaktyka nowotworowa

HealthGuard to innowacyjny projekt oferujący profilaktykę zdrowotną, opartą o starannie wyselekcjonowane i bezpieczne suplementy od polskich producentów. Są one rekomendowane przez zespół ekspertów medycznych, w tym dietetyk kliniczną Martą Wcześniak, CTO spółki HEALTHGUARD BY CANCERFREE. HealthGuard to też pierwszy w Polsce projekt, poświęcony nie tylko szeroko rozumianej profilaktyce zdrowotnej, ale też zapobieganiu chorobom onkologicznym.

Z danych Krajowego Rejestru Nowotworowego wynika, że każdego roku diagnozuje się je u około 170 tys. Polaków, a około 100 tys. umiera z ich powodu. Do głównych przyczyn zgonów zarówno mężczyzn, jak i kobiet zalicza się: rak płuc (21 proc.), rak piersi (15 proc.), rak jelita grubego (11 proc.) oraz rak prostaty (10 proc.). Polska ma jeden z największych wskaźników umieralności z powodu chorób nowotworowych wśród krajów OECD.

HealthGuard. Bezpieczna suplementacja pod okiem eksperta

- W HealthGuard nie tylko oferujemy najlepsze produkty wspierające profilaktykę zdrowotną, w tym onkologiczną, ale też realizujemy misję, by edukacją oraz sprawdzonymi suplementami zmieniać te statystyki na lepsze – przekonuje Amanda Postolska. CEO HEALTHGUARD BY CANCERFREE podkreśla, że choć Polacy często korzystają z suplementacji, to nie zawsze właściwie je dawkują i łączą. Często również ulegają „modzie” na polecane przez influencerów produkty, które trudno zweryfikować pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa. 

 

- Profilaktyka zdrowotna (w tym suplementacja)  to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego w naszej sklepie znajdują się produkty zweryfikowane przez powołaną Radę Naukową, złożoną z najlepszych polskich producentów – dodaje Postolska. W ramach dostępnych usług HealthGuard oferuje wsparcie dietetyka oraz spersonalizowany dobór suplementów opartych na wysoko przyswajalnych składnikach, które nie obciążają wątroby i przewodu pokarmowego.

Worksmile oferuje HealthGuard. Korzyści dla pracodawców i pracowników

Innowacyjność i potencjał HealthGuard dostrzegła platforma Worksmile, która wprowadziła go do swojej oferty benefitów. Poprzez promowanie profilaktyki zdrowotnej, firmy mogą nie tylko zmniejszyć absencje związane z chorobami i poprawić motywację pracowników, ale też zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy dbającego o swój personel.

 

- Dbanie o zdrowie pracowników to inwestycja w długoterminową efektywność zespołu. Cieszymy się, że możemy być pierwszą w Polsce platformą, która udostępni pracodawcom benefit, który prezentuje rewolucyjne podejście w tym zakresie – mówi Partnerships Manager z Worksmile Ewa Godlewska.

 

Worksmile to jedna platforma do firmowej komunikacji oraz zarządzania benefitami i nieobecnościami pracowników. Posiada nowoczesny i intuicyjny system kafeteryjny, pozwalając pracownikom wybierać spośród szerokiej gamy benefitów takich jak opieka zdrowotna, kultura i rekreacja, edukacja oraz inne. Worksmile dąży do tworzenia zrównoważonych środowisk pracy, w których dobrostan pracowników jest priorytetem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.