Nowy program zdrowotny HealthGuard dostępny na platformie WorkSmile
oLIVE media
Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/
Worksmile, jedna z wiodących platform do zarządzania benefitami pracowniczymi, wprowadziła do swojej oferty innowacyjny program zdrowotny HealthGuard. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a zapobieganiu chorobom. Program obejmuje m. in. profilaktykę onkologiczną opartą o odpowiedzialną suplementację wspieraną przez dietetyka klinicznego.
Pakiety medyczne już od dawna są normą wśród firm, które oferują benefity swoim pracownikom. Składają się na nie coraz bardziej wyszukane świadczenia zdrowotne, ale wszystkie służą diagnozowaniu i leczeniu chorób. Wyjątkiem jest program zdrowotny HealthGuard, który od niedawna znalazł się w ofercie platformy Worksmile. To pierwszy benefit w Polsce, który polega nie na diagnostyce, a na zapobieganiu chorobom.
HealthGuard. Innowacyjna profilaktyka nowotworowa
HealthGuard to innowacyjny projekt oferujący profilaktykę zdrowotną, opartą o starannie wyselekcjonowane i bezpieczne suplementy od polskich producentów. Są one rekomendowane przez zespół ekspertów medycznych, w tym dietetyk kliniczną Martą Wcześniak, CTO spółki HEALTHGUARD BY CANCERFREE. HealthGuard to też pierwszy w Polsce projekt, poświęcony nie tylko szeroko rozumianej profilaktyce zdrowotnej, ale też zapobieganiu chorobom onkologicznym.
Z danych Krajowego Rejestru Nowotworowego wynika, że każdego roku diagnozuje się je u około 170 tys. Polaków, a około 100 tys. umiera z ich powodu. Do głównych przyczyn zgonów zarówno mężczyzn, jak i kobiet zalicza się: rak płuc (21 proc.), rak piersi (15 proc.), rak jelita grubego (11 proc.) oraz rak prostaty (10 proc.). Polska ma jeden z największych wskaźników umieralności z powodu chorób nowotworowych wśród krajów OECD.
HealthGuard. Bezpieczna suplementacja pod okiem eksperta
- W HealthGuard nie tylko oferujemy najlepsze produkty wspierające profilaktykę zdrowotną, w tym onkologiczną, ale też realizujemy misję, by edukacją oraz sprawdzonymi suplementami zmieniać te statystyki na lepsze – przekonuje Amanda Postolska. CEO HEALTHGUARD BY CANCERFREE podkreśla, że choć Polacy często korzystają z suplementacji, to nie zawsze właściwie je dawkują i łączą. Często również ulegają „modzie” na polecane przez influencerów produkty, które trudno zweryfikować pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa.
- Profilaktyka zdrowotna (w tym suplementacja) to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego w naszej sklepie znajdują się produkty zweryfikowane przez powołaną Radę Naukową, złożoną z najlepszych polskich producentów – dodaje Postolska. W ramach dostępnych usług HealthGuard oferuje wsparcie dietetyka oraz spersonalizowany dobór suplementów opartych na wysoko przyswajalnych składnikach, które nie obciążają wątroby i przewodu pokarmowego.
Worksmile oferuje HealthGuard. Korzyści dla pracodawców i pracowników
Innowacyjność i potencjał HealthGuard dostrzegła platforma Worksmile, która wprowadziła go do swojej oferty benefitów. Poprzez promowanie profilaktyki zdrowotnej, firmy mogą nie tylko zmniejszyć absencje związane z chorobami i poprawić motywację pracowników, ale też zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy dbającego o swój personel.
- Dbanie o zdrowie pracowników to inwestycja w długoterminową efektywność zespołu. Cieszymy się, że możemy być pierwszą w Polsce platformą, która udostępni pracodawcom benefit, który prezentuje rewolucyjne podejście w tym zakresie – mówi Partnerships Manager z Worksmile Ewa Godlewska.
Worksmile to jedna platforma do firmowej komunikacji oraz zarządzania benefitami i nieobecnościami pracowników. Posiada nowoczesny i intuicyjny system kafeteryjny, pozwalając pracownikom wybierać spośród szerokiej gamy benefitów takich jak opieka zdrowotna, kultura i rekreacja, edukacja oraz inne. Worksmile dąży do tworzenia zrównoważonych środowisk pracy, w których dobrostan pracowników jest priorytetem.

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.