Komunikaty PR

OLX Praca startuje z konkursem dla branży HR „Lider Rekrutacji”

2020-10-16  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.41 MB )

We wtorek 13 października ruszyły zapisy do pierwszej edycji konkursu „Liderzy Rekrutacji” organizowanego przez OLX Praca skierowanego do branży HR i employer brandingowej, rekruterów oraz pracodawców. Eksperckie jury wybierze laureatów w trzech nieszablonowych kategoriach: kreatywność, innowacyjność oraz efektywność. Wyniki poznamy już w grudniu podczas konferencji „OLX Know How 2021” organizowanej w formule online.

 

 

Mijający rok stworzył wyjątkowe okoliczności dla biznesu. Przedsiębiorstwa zdawały test na społeczną odpowiedzialność. W dużej mierze przenieśliśmy swoje zawodowe życie do online'u. Internet stał się miejscem pracy, realizowania kolejnych wyzwań, integracji, spotkań, a także... miejscem, do którego przeniosły się procesy rekrutacyjne. I choć już przed pandemią rekrutacje w trybie online się zdarzały, to teraz stały się rzeczywistością i często jedyną możliwością na pozyskanie nowych pracowników.


Właśnie w tej nowej rzeczywistości startuje konkurs dla branży HR i rekruterów oraz realizatorów procesów rekrutacyjnych. Wydarzenie ma na celu wyłonić najbardziej kreatywne, innowacyjne oraz efektywne akcje rekrutacyjne w kraju. W końcu – nadzwyczajne warunki prowadzenia rekrutacji wymagają nadzwyczajnych pomysłów. Konkurs ma wyjątkowo otwartą formułę. Mogą w nim wziąć udział: pracodawcy, działy HR, rekrutacji i kadr oraz agencje: pracy tymczasowej, zatrudnienia, employer brandingowe, reklamowe oraz headhunterzy. Jury złożone z ekspertów wybierze zwycięzców w trzech, niekonwencjonalnych kategoriach. Tu liczy się pomysł, nieszablonowe myślenie i odwaga, a także efekty.

 

Kategorie konkursu „Liderzy Rekrutacji”:

Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne.

Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji.

Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie.

 

– Zależało nam na tym, by do tematu rekrutacji podejść w świeży sposób. Liderzy Rekrutacji” startują w bardzo trudnym czasie, kiedy rekruterzy zostali de facto zmuszeni do tego, by działać nieszablonowo i wyjść z utartych schematów, myśląc o potencjalnych pracownikach. Drastycznie zmieniły się realia, żyjemy w nowej rzeczywistości i także proces poszukiwania pracowników powinniśmy zinterpretować na nowo. To dlatego kategorie, z których zbudowaliśmy plebiscyt, są mało oficjalne. Chcemy sprawdzić, co najciekawszego dzieje się na HR-owym rynku, docenić tych najodważniejszych, najbardziej innowacyjnych. Razem z członkami jury wierzymy też, że kreatywność i innowacyjność to klucze nie tylko do skuteczności, ale także do zmieniania świata na lepsze – komentuje Tomasz Grzechnik, szef kategorii Praca w OLX.

 

Konkurs będzie przebiegał dwuetapowo. Pierwszą fazą będzie głosowanie online, którego efektem będzie wyłonienie trzech zgłoszeń w każdej z kategorii. Dziewięć najlepszych case studies będzie z kolei przedmiotem dyskusji jury podczas obrad mających miejsce w drugim etapie konkursu. Ostatecznie w każdej kategorii wyłoniony zostanie zwycięzca.

 

Jury zostało stworzone z wieloletnich praktyków i specjalistów z branży. W jego skład wchodzą:

 

Przewodniczący jury: Marcin Sienkowski – Head of Marketing OLX

 

Kategoria: kreatywność

Anna Pruczkowska – Recruitment Specialist w Grupie OLX

Grzegorz Deszczka – IT Rekruter, vloger „Rekruter z brodą”

Joanna Tonkowicz – Managing Partner, Absolvent Consulting

 

Kategoria: efektywność

Adam Anczykowski – Junior Recruiter w Grupie OLX

Monika Smulewicz – HR na szpilkach

Anna Macnar – CEO w HRM Institute

Kinga Makowska – ekspert Agile employer branding

Regina May – trener, HR Business Partner, Doradca Zawodowy

 

Kategoria: innowacyjność

Agata Biedziuk – Internal Recruiter w Grupie OLX

Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute

Maja Gojtowska – doradca wspierający firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji

Kasia Tang –  trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci

Angelika Chimkowska – strateg social sellingu i silnych marek

 

Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: https://knowhow2021.pl/.

Zgłoszenia można wysłać do 12.11.2020 (23:59).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.