Komunikaty PR

Panasonic wprowadza na rynek PressIT

2020-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

Firma Panasonic ogłosiła nowy bezprzewodowy system prezentacji o nazwie PressIT – eleganckie rozwiązanie znacznie usprawniające współpracę i organizowanie spotkań. Prosty w użyciu system pozwala na wyświetlanie treści nawet z czterech urządzeń jednocześnie, prezentowanie materiałów na wyświetlaczu lub projektorze jednym naciśnięciem przycisku, a także zapewnia nieskazitelny dźwięk w jakości Full HD.

PressIT to najnowsze z szerokiej gamy rozwiązań technologicznych firmy Panasonic zaprojektowanych z myślą o podlegającemu ciągłym zmianom środowisku pracy. Rozwiązania te obejmują urządzenia do obsługi prezentacji, systemy współpracy i konferencji oraz interaktywne wyświetlacze z funkcją tablicy.

Obecnie występuje kilka różnych, nakładających się na siebie trendów, które bardzo szybko zmieniają wymagania stawiane nowoczesnemu środowisku pracy, stwierdza Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business. Obserwujemy odchodzenie od wielkich sal konferencyjnych w kierunku mniejszych, usprawniających współpracę pomieszczeń. Pracownicy stają się bardziej mobilni i społecznie zdystansowani. Zależy im na możliwości pracy i komunikacji w dowolnym miejscu. Ponadto pokolenie Z chce mieć możliwość korzystania z własnych urządzeń w pracy i oczekują ciągłej, zdalnej łączności. W związku z tym opracowaliśmy zestaw różnych usprawniających współpracę rozwiązań, które można dostosować do dowolnych wymagań biznesowych, dodaje Kulessa.

PressIT – nasz najnowszy system – może współpracować z dowolnym komputerem, tabletem lub smartfonem z systemem Android lub iOS i jest wyposażony w wiele przydatnych funkcji. Aby rozpocząć prezentację, wystarczy podłączyć odbiornik do dowolnego wyświetlacza lub projektora, a niewielki przekaźnik do urządzenia wyświetlającego, a następnie nacisnąć przycisk. System jest dostępny z dwoma rodzajami odbiorników. Dekoder STB umożliwia podłączenie dowolnego projektora lub wyświetlacza z płaskim ekranem, natomiast odbiornika Intel Smart Display Module (Intel SDM) można używać tylko z oferowanymi przez firmę Panasonic wyświetlaczami LCD o rozdzielczości 4K UHD z serii SQ1/SQE1.Odbiornik podłącza się do gniazda SDM z tyłu urządzenia wyświetlającego.

Oprócz systemu PressIT – dostępnego już od października 2020 r. – Panasonic oferuje także szeroki wybór dodatkowych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o zmieniających się środowiskach pracy.

Pracownikom, którzy chcą korzystać z własnych urządzeń w biurze, Panasonic oferuje rozwiązanie do prezentacji Cynap Pure firmy Wolfvision. Jego instalacja nie wymaga żadnych kabli – wykorzystanie bezprzewodowego protokołu strumieniowania pozwala na bezproblemowe zwiększenie liczby używanych do prezentacji wyświetlaczy do czterech jednocześnie w jakości 4K oraz stuprocentowe szyfrowanie danych zapewniające wysokie bezpieczeństwo.

Dla użytkowników, którym wystarczą najprostsze funkcje prezentacji, przeznaczone są monitory firmy Panasonic z serii CQE1 i SQE1 wyposażone w funkcję wyświetlania bezprzewodowego, która pozwala użytkownikom komputerów z systemem Windows 10 na bezpośrednie pokazywanie ekranu urządzenia na wyświetlaczu.

Aby zaspokoić potrzeby związane z nasilającym się trendem dostosowywania pomieszczeń pod kątem współpracy, Panasonic oferuje również szeroki wybór interaktywnych wyświetlaczy z funkcją tablicy przeznaczonych do różnych zastosowań, takich jak burze mózgów, sesje szkoleniowe, videokonferencje i wymiana informacji. Te zróżnicowane serie wyświetlaczy korzystają z technologii InfraRed lub InGlass, aby zapewnić maksymalną precyzję sterowania dotykowego i pisania. W celu usprawniania komunikacji pracowników przebywających w różnych lokalizacjach wyświetlacze Panasonic z serii EQ1 są kompatybilne z rozwiązaniem Cisco WEBEX Room, które automatycznie wykrywa i optymalizuje ustawienia wyświetlacza.

Ponadto głośniki wyświetlaczy z serii EQ1[1] i SQ1 automatycznie optymalizują ustawienia dźwięku, aby zapewnić jego doskonałą jakość podczas videokonferencji.

Więcej informacji o systemie Panasonic PressIT zamieszczono na stronie https://business.panasonic.co.uk/visual-system/wireless-presentation-system.

Więcej informacji o ofercie rozwiązań do współpracy opracowanych przez firmę Panasonic zamieszczono na stronie https://business.panasonic.co.uk/visual-system/.

 

[1] EQ1 65/55/50/43

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.