Platforma OdFreelancera.pl już na rynku polskim
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Pandemia sprawiła, że na polskim rynku znacząco zwiększa się liczba freelancerów, co zainspirowało Pawła Raka z Chorzowa do stworzenia nowej platformy internetowej OdFreelancera.pl. Serwis istnieje dopiero od kwietnia tego roku, ale już zdążył wzbudzić spore zainteresowanie. Głównym celem projektu jest gromadzenie ofert pracy dla freelancerów.
Freelancer na polskim rynku pracy
Freelancing to dla jednych sposób rozwoju drogi zawodowej bez szefa, bez korporacji i limitu urlopu. Dla innych to wręcz styl życia. Sposób na to, aby spełniać się zawodowo, a przy tym czerpać z życia pełnymi garściami.
Według portalu Money.pl liczba freelancerów w Polsce zwiększyła się z roku na rok o 7 %. Jak wiadomo pandemia COVID 19 dla niektórych branż była bardzo ciężka, ale freelancerzy wyszli z tego obronną ręką, wręcz zwiększył się popyt na ich usługi.
Początkujący freelancer ogłasza się głównie w social mediach, gdzie często przy jednym ogłoszeniu jest mnóstwo odpowiedzi. Wtedy warto zadbać o portfolio, bo to wizytówka, która będzie mówiła za freelancera – mówi Paweł Rak. Nasz portal odfreelancera.pl stwarza możliwości pokazania swoich najlepszych prac, co w przypadku wolnych zawodów jest niezbędne. Gdy starasz się pracę na etat, przechodzisz przez skomplikowany proces rekrutacyjny, którego jednym z elementów jest rozmowa kwalifikacyjna. Freelancerzy niezbyt często odbywają takie rozmowy. Zdecydowanie częściej, potencjalni zleceniodawcy weryfikują ich dotychczasowe osiągnięcia, właśnie przeglądając przesłane portfolio.
Platforma, która gromadzi freelancerów
OdFreelancera.pl to platforma, która jest skierowana dla przedsiębiorców i freelancerów. Jej zadaniem jest zdobywanie dla przedsiębiorców odpowiednich freelancerów, którzy wykonają ich projekty. Największą grupę freelancerów można spotkać w branży IT- zdradza założyciel platformy. Bardzo dużym uznaniem na rynku polskim cieszą się też marketingowcy, copywriterzy oraz tłumacze. Gdy klient chce sprawdzić ofertę naszych freelancerów, nie musi się rejestrować, proces rejestracji można zacząć dopiero po wybraniu swojego freelancera. Do tego ani przedsiębiorca, ani freelancer nie ponosi żadnych kosztów z zakładaniem konta na naszej platformie internetowej.
Platforma Odfreelancera.pl pozwala też na wyszukanie zleceniobiorcy po kategorii zlecenia oraz przy określeniu budżetu, którym dysponujemy. Na stronie OdFreelancera.pl mamy też możliwość zostawiania ocen zarówno przedsiębiorców, jak i freelancerów.
Plusy korzystania z platformy odfreelancera.pl
Nasza platforma powstała jako miejsce, gdzie bezpieczeństwo transakcji jest priorytetem – wyjaśnia Paweł Rak. Wynikało to z obserwacji. Podczas powstawania platformy sprawdziliśmy, jakie potrzeby mają zarówno freelancerzy jak i przedsiębiorcy korzystający z ich usług. Okazało się, że jednym z największych problemów jest terminowość - zarówno wykonania zadania, jak i zapłaty. Rozwiązaliśmy ten problem w taki sposób, że klient umawiający się z freelancerem jeszcze przed rozpoczęciem prac nad zleconym zadaniem wpłaca umówioną kwotę na konto platformy, gdzie pieniądze czekają bezpiecznie na zakończenie zadania. Freelancer ma pewność, że po zakończonym zadaniu dostanie zapłatę za swoją pracę w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu zadania. Klient natomiast ma pewność, że jego zlecenie zostanie wykonane w terminie oraz ma zapewnioną gwarancję ewentualnych poprawek zgodnie z umową. Udostępniliśmy komunikator wewnątrz naszej platformy który pozwala na łączenie się klientów i freelancerów.
Serdecznie zapraszamy na sprawdzenie platformy zarówno przedsiębiorców, jak i freelancerów, przejrzenie ofert oraz zakładanie profili.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.