Podlaskie Młyny zadebiutują w sieci Biedronka
Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, w ostatnim czasie zdecydowały się wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziły zupełnie nową markę – Podlaskie Młyny. Już w październiku, przez tydzień klienci Biedronki w województwie podlaskim, w północno-wschodniej części województwa warmińsko - mazurskiego oraz części Mazowsza będą mogli zaopatrzyć się w Mąkę Tortową.
Na półkach popularnego dyskontu w dniach od 15 do 21 października pojawi się nowa i unikalna marka Podlaskie Młyny, a konkretnie Mąka Tortowa w kilogramowych opakowaniach.
– Jest to tak zwana akcja IN/ OUT, czyli promocja czasowa. Szczerze liczymy na to, że Podlaskie Młyny na stałe wejdą do oferty sieci Biedronka, a także do innych popularnych marketów i sieci handlowych, a tym samym staną się mąką pierwszego wyboru rodzimego Konsumenta – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.
Nowy brand PZZ Białystok to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Podlaskie Młyny – to wyjątkowa mąka, który zabiera Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku. Również wizualnie produkt sygnowany nowym brandem wyróżnia się na sklepowych półkach. Nowe, eleganckie opakowanie z oknem transparentnym (przez nie widać mąkę w środku) przyciąga uwagę Klientów.
Zapraszamy na Social Media Podlaskich Młynów w celu lepszego poznania marki oraz przepisów kulinarnych polecanych przez producenta.
fb.com/PodlaskieMlyny
instagram.com/podlaskie.mlyny/

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.