PolCard from Fiserv wprowadza funkcję wyświetlania reklam na ekranach terminali
PolCard from Fiserv umożliwił swoim klientom prezentowanie reklam lub logotypów na dużych ekranach terminali płatniczych Ingenico LANE/7000. Nowa funkcja (ADV) działa już w sieci convenience Żabka. Dzięki niej franczyzobiorcy sklepów mogą informować konsumentów m.in. o zniżkach i promocjach własnych, a także polecać produkty zewnętrznych dostawców. Usługa może być również dodatkowym źródłem dochodu dla akceptantów.
Nowe rozwiązanie zostało już uruchomione we współpracy z Żabka Polska w II połowie 2023 roku. Na wyświetlaczach urządzeń mogą być prezentowane zarówno statyczne pliki graficzne, jak i animacje czy pliki video (bez dźwięku). Ze względu na dostęp do terminala online, Żabka może zdalnie zamieszczać oraz aktualizować treści marketingowe na ekranie urządzenia. Możliwe jest również ustawienie wybranej kolejności reklam czy też dostosowanie ich do danej lokalizacji punktu usługowego bądź handlowego.
– Żabka nieustannie się zmienia – od 25 lat chcemy inspirować, podpowiadać najbardziej nowatorskie i przyszłościowe scenariusze dla sieci handlowych i producentów, w których centrum działań są zarówno klienci, jak i franczyzobiorcy. To nieszablonowe podejście do wdrażania nowych rozwiązań dla branży handlu detalicznego jest kolejnym ważnym elementem pozwalającym nam budować pozycję lidera – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.
- Terminale to obecnie narzędzia wielofunkcyjne, które w znaczny sposób mogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy. Rozwiązanie ADV to kolejna usługa, jaką wprowadziliśmy na naszych urządzeniach. Dzięki niej właściciele firm mogą poinformować swoich klientów o nowych promocjach, zniżkach czy usługach, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Co ważne, przedsiębiorca może publikować także reklamy np. swoich zewnętrznych dostawców i czerpać z tego dodatkowe zyski – mówi Tomasz Przepiórka, Dyrektor Departamentu Klientów Korporacyjnych w Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv.
Przydatną funkcją na terminalach Ingenico LANE/7000 jest również możliwość wyświetlania zawartości koszyka zakupowego w czasie skanowania produktów przez kasjera. Urządzenie pokazuje klientowi także podsumowanie kwoty transakcji oraz wybraną metodę płatności. To wygodne rozwiązanie, ponieważ Żabka już nie musi kupować dodatkowego wyświetlacza do drukarki fiskalnej, a ceny każdego produktu oraz ewentualnych promocji są widoczne na ekranie terminala.
Reklama na wyświetlaczu sposobem na przyciągnięcie uwagi
- Popularność płatności bezgotówkowych w Polsce jest bardzo duża. Dlatego większość z nas w trakcie zakupów patrzy na terminal płatniczy m.in. po to, żeby sprawdzić kwotę do zapłaty. Gdy umieścimy na nim dodatkowo reklamę, prawdopodobnie skupi ona uwagę większości odbiorców. Taka forma promocji może mieć przewagę nad innymi działaniami marketingowymi. Co więcej, dzięki tej usłudze przedsiębiorca może zaoszczędzić na innych formatach reklamy zewnętrznej, a dla używającego takiej funkcji sklepu może to być dodatkowe źródło przychodu ze sprzedaży powierzchni reklamowej – mówi Waldemar Korwin-Kowalewski Country Manager w Ingenico.
PolCard from Fiserv pozwala również na umieszczenie dowolnego znaku graficznego lub komunikatu reklamowego na potwierdzeniu oraz raportach drukowanych z terminala POS. Wprowadzenie tych dodatkowych funkcji nie wpływa na szybkość transakcji, odbywa się ona równie sprawnie jak na innych terminalach płatniczych.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.