PolCard from Fiserv wprowadza funkcję wyświetlania reklam na ekranach terminali
PolCard from Fiserv umożliwił swoim klientom prezentowanie reklam lub logotypów na dużych ekranach terminali płatniczych Ingenico LANE/7000. Nowa funkcja (ADV) działa już w sieci convenience Żabka. Dzięki niej franczyzobiorcy sklepów mogą informować konsumentów m.in. o zniżkach i promocjach własnych, a także polecać produkty zewnętrznych dostawców. Usługa może być również dodatkowym źródłem dochodu dla akceptantów.
Nowe rozwiązanie zostało już uruchomione we współpracy z Żabka Polska w II połowie 2023 roku. Na wyświetlaczach urządzeń mogą być prezentowane zarówno statyczne pliki graficzne, jak i animacje czy pliki video (bez dźwięku). Ze względu na dostęp do terminala online, Żabka może zdalnie zamieszczać oraz aktualizować treści marketingowe na ekranie urządzenia. Możliwe jest również ustawienie wybranej kolejności reklam czy też dostosowanie ich do danej lokalizacji punktu usługowego bądź handlowego.
– Żabka nieustannie się zmienia – od 25 lat chcemy inspirować, podpowiadać najbardziej nowatorskie i przyszłościowe scenariusze dla sieci handlowych i producentów, w których centrum działań są zarówno klienci, jak i franczyzobiorcy. To nieszablonowe podejście do wdrażania nowych rozwiązań dla branży handlu detalicznego jest kolejnym ważnym elementem pozwalającym nam budować pozycję lidera – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.
- Terminale to obecnie narzędzia wielofunkcyjne, które w znaczny sposób mogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy. Rozwiązanie ADV to kolejna usługa, jaką wprowadziliśmy na naszych urządzeniach. Dzięki niej właściciele firm mogą poinformować swoich klientów o nowych promocjach, zniżkach czy usługach, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Co ważne, przedsiębiorca może publikować także reklamy np. swoich zewnętrznych dostawców i czerpać z tego dodatkowe zyski – mówi Tomasz Przepiórka, Dyrektor Departamentu Klientów Korporacyjnych w Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv.
Przydatną funkcją na terminalach Ingenico LANE/7000 jest również możliwość wyświetlania zawartości koszyka zakupowego w czasie skanowania produktów przez kasjera. Urządzenie pokazuje klientowi także podsumowanie kwoty transakcji oraz wybraną metodę płatności. To wygodne rozwiązanie, ponieważ Żabka już nie musi kupować dodatkowego wyświetlacza do drukarki fiskalnej, a ceny każdego produktu oraz ewentualnych promocji są widoczne na ekranie terminala.
Reklama na wyświetlaczu sposobem na przyciągnięcie uwagi
- Popularność płatności bezgotówkowych w Polsce jest bardzo duża. Dlatego większość z nas w trakcie zakupów patrzy na terminal płatniczy m.in. po to, żeby sprawdzić kwotę do zapłaty. Gdy umieścimy na nim dodatkowo reklamę, prawdopodobnie skupi ona uwagę większości odbiorców. Taka forma promocji może mieć przewagę nad innymi działaniami marketingowymi. Co więcej, dzięki tej usłudze przedsiębiorca może zaoszczędzić na innych formatach reklamy zewnętrznej, a dla używającego takiej funkcji sklepu może to być dodatkowe źródło przychodu ze sprzedaży powierzchni reklamowej – mówi Waldemar Korwin-Kowalewski Country Manager w Ingenico.
PolCard from Fiserv pozwala również na umieszczenie dowolnego znaku graficznego lub komunikatu reklamowego na potwierdzeniu oraz raportach drukowanych z terminala POS. Wprowadzenie tych dodatkowych funkcji nie wpływa na szybkość transakcji, odbywa się ona równie sprawnie jak na innych terminalach płatniczych.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.