Polska marka VAYOX wkracza do sklepów Decathlon
Od teraz produkty VAYOX dostępne są także w sklepach online Decathlon na kilku europejskich rynkach – w Polsce, Rumunii, Holandii, Portugalii i Węgrzech.
- Możliwość oferowania naszych produktów dla klientów z różnych zakątków Europy jest dla nas bardzo ważna i ciągle dążymy do dalszego rozwoju. Udana współpraca z Decathlonem to kolejny krok na drodze naszego rozwoju - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki VAYOX.
Do oferty sklepów Decathlon trafiło ponad 70 produktów VAYOX – nie zabrakło wśród nich bestsellerów cieszących się dużym uznaniem wśród klientów. Jedną z najchętniej kupowanych kategorii latarek są czołówki, VAYOX oferuje innowacyjne i komfortowe rozwiązanie, takie jak modele sterowane ruchem dłoni, dzięki czemu wygodnie można włączyć i wyłączyć, a także zmienić program świecenia, bez konieczności dotykania urządzenia. Do sklepów Decathlon trafią także produkty z serii Pro Series – stworzonej z myślą o profesjonalistach i osobach szukających sprawdzonej wytrzymałości. Latarki Pro Series wyróżnia hermetycznie zamknięta obudowa, zapewniająca odporność na kurz i wilgoć, a także na upadki z wysokości.
Miłośnicy jednośladów powinni z kolei sprawdzić ofertę lampek rowerowych, które zwiększają widoczność na drodze, dodatkowo część modeli ma funkcję powerbank, co pozwala na naładowanie telefonu w trakcie jazdy. Zapaleni wędkarze znajdą w Decathlonie latarki kempingowe VAYOX, które zapewniają dobre oświetlenie i mogą zostać postawione a dzięki dedykowanym uchwytom z łatwością można je także powiesić. W ofercie znajdują się też lampy owadobójcze o różnej mocy i wymiarach - doskonałe zarówno w domu, jak i na działce czy w firmie.
- Stawiamy na znajdowanie bardziej efektywnych i ergonomicznych rozwiązań, które są odpowiedziami na potrzeby rynku – dzisiaj i w przyszłości - dodaje właściciel marki VAYOX.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.