Komunikaty PR

Polska marka VAYOX wkracza do sklepów Decathlon

2023-12-13  |  16:00
Biuro prasowe

Od teraz produkty VAYOX dostępne są także w sklepach online Decathlon na kilku europejskich rynkach – w Polsce, Rumunii, Holandii, Portugalii i Węgrzech. 

  

- Możliwość oferowania naszych produktów dla klientów z różnych zakątków Europy jest dla nas bardzo ważna i ciągle dążymy do dalszego rozwoju. Udana współpraca z Decathlonem to kolejny krok na drodze naszego rozwoju - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki VAYOX.  

  

Do oferty sklepów Decathlon trafiło ponad 70 produktów VAYOX – nie zabrakło wśród nich bestsellerów cieszących się dużym uznaniem wśród klientów. Jedną z najchętniej kupowanych kategorii latarek są czołówki, VAYOX oferuje innowacyjne i komfortowe rozwiązanie, takie jak modele sterowane ruchem dłoni, dzięki czemu wygodnie można włączyć i wyłączyć, a także zmienić program świecenia, bez konieczności dotykania urządzenia. Do sklepów Decathlon trafią także produkty z serii Pro Series – stworzonej z myślą o profesjonalistach i osobach szukających sprawdzonej wytrzymałości. Latarki Pro Series wyróżnia hermetycznie zamknięta obudowa, zapewniająca odporność na kurz i wilgoć, a także na upadki z wysokości.  

Miłośnicy jednośladów powinni z kolei sprawdzić ofertę lampek rowerowych, które zwiększają widoczność na drodze, dodatkowo część modeli ma funkcję powerbank, co pozwala na naładowanie telefonu w trakcie jazdy. Zapaleni wędkarze znajdą w Decathlonie latarki kempingowe VAYOX, które zapewniają dobre oświetlenie i mogą zostać postawione a dzięki dedykowanym uchwytom z łatwością można je także powiesić. W ofercie znajdują się też lampy owadobójcze o różnej mocy i wymiarach - doskonałe zarówno w domu, jak i na działce czy w firmie. 

 

- Stawiamy na znajdowanie bardziej efektywnych i ergonomicznych rozwiązań, które są odpowiedziami na potrzeby rynku – dzisiaj i w przyszłości - dodaje właściciel marki VAYOX. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.