Polska marka VAYOX wkracza do sklepów Decathlon
Od teraz produkty VAYOX dostępne są także w sklepach online Decathlon na kilku europejskich rynkach – w Polsce, Rumunii, Holandii, Portugalii i Węgrzech.
- Możliwość oferowania naszych produktów dla klientów z różnych zakątków Europy jest dla nas bardzo ważna i ciągle dążymy do dalszego rozwoju. Udana współpraca z Decathlonem to kolejny krok na drodze naszego rozwoju - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki VAYOX.
Do oferty sklepów Decathlon trafiło ponad 70 produktów VAYOX – nie zabrakło wśród nich bestsellerów cieszących się dużym uznaniem wśród klientów. Jedną z najchętniej kupowanych kategorii latarek są czołówki, VAYOX oferuje innowacyjne i komfortowe rozwiązanie, takie jak modele sterowane ruchem dłoni, dzięki czemu wygodnie można włączyć i wyłączyć, a także zmienić program świecenia, bez konieczności dotykania urządzenia. Do sklepów Decathlon trafią także produkty z serii Pro Series – stworzonej z myślą o profesjonalistach i osobach szukających sprawdzonej wytrzymałości. Latarki Pro Series wyróżnia hermetycznie zamknięta obudowa, zapewniająca odporność na kurz i wilgoć, a także na upadki z wysokości.
Miłośnicy jednośladów powinni z kolei sprawdzić ofertę lampek rowerowych, które zwiększają widoczność na drodze, dodatkowo część modeli ma funkcję powerbank, co pozwala na naładowanie telefonu w trakcie jazdy. Zapaleni wędkarze znajdą w Decathlonie latarki kempingowe VAYOX, które zapewniają dobre oświetlenie i mogą zostać postawione a dzięki dedykowanym uchwytom z łatwością można je także powiesić. W ofercie znajdują się też lampy owadobójcze o różnej mocy i wymiarach - doskonałe zarówno w domu, jak i na działce czy w firmie.
- Stawiamy na znajdowanie bardziej efektywnych i ergonomicznych rozwiązań, które są odpowiedziami na potrzeby rynku – dzisiaj i w przyszłości - dodaje właściciel marki VAYOX.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.