Polskie narzędzie w zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Jak wynika z badania Gemius/PBI, ClickMeeting polska platforma do organizacji spotkań online, po raz kolejny znalazł się w czołówce komunikatorów nad Wisłą. W ciągu jednego miesiąca czas spędzany na nim przez użytkowników wzrósł o 85,7 proc., z prawie 13 minut w sierpniu do niemal 24 minut we wrześniu tego roku. Z przedstawionych danych wynika również, że liczba realnych użytkowników zwiększyła się o ponad 40 proc., osiągając 850 tys., co przełożyło się na 2,86 proc. zasięgu. W ubiegłym roku ponad połowa spotkań online na rodzimym narzędziu dotyczyła szkoleń, konsultingu, marketingu i sprzedaży.
Wideokonferencje coraz popularniejsze
ClickMeeting, narzędzie do spotkań, szkoleń oraz webinarów online odnotował duży wzrost czasu spędzonego przez każdego użytkownika na platformie. Wyniósł on 85,7 proc. W sierpniu bieżącego roku średnia sesja trwała 12 minut i 50 sekund, natomiast we wrześniu 23 minut i 50 sekund. Warto zauważyć, że w badaniu Gemius/PBI, polska platforma znalazła się również w gronie liderów pod względem procentowego wzrostu liczby osób korzystających z danego komunikatora. Spotkania oraz szkolenia online cieszą się obecnie renomą, co przekłada się na wzrost liczby realnych użytkowników ClickMeeting o 245 tys. z 605 tys. w sierpniu do 850 tys. we wrześniu (więcej o 40,6 proc.). Z danych wynika, również, że w ostatnim z wymienionych miesięcy platforma posiadała 2,86 proc. zasięgu.
Polska platforma w 2022 odnotowała kolejne rekordy
W ubiegłym roku wideokonferencje cieszyły się równie wielką popularnością. Użytkownicy ClickMeeting spędzili łącznie na wydarzeniach online 1 086 426 dni. W trakcie jednego ze spotkań padł również rekord dotyczący przychodu z jednego wydarzenia online, który wynosił 95 tys. złotych. Rok temu spotkania online dotyczyły takich kategorii jak: szkolenia i consulting (31 proc. wydarzeń organizowanych na platformie), marketing i sprzedaż (24 proc.), spotkania biznesowe (16 proc.), edukacja (12 proc.), medycyna (12 proc.). Pozostałe 5 proc. wydarzeń zostało zakwalifikowanych do grupy - inne.
-Platformy oraz komunikatory dają nam dzisiaj szeroki zakres możliwości: od rozrywki aż po nowoczesne formy spotkań online. Dlatego cieszą tak wielką popularnością i coraz częściej definiują to, w jaki społeczeństwo porozumiewa się, pracuje, spędza czas wolny, czy zdobywa nowe umiejętności. Narzędzia do komunikacji online wpływają obecnie przede wszystkim na edukację oraz rozwój kompetencji, co jest szczególnie ważne w erze dynamicznych zmian i postępującej digitalizacji. Wyniki badania Gemius/PBI potwierdzają, że ClickMeeting skutecznie odpowiada na rosnące potrzeby użytkowników. Jako platforma staramy się oferować im nowoczesne rozwiązania zapewniające komunikację online w ramach spotkań, jak i organizację interaktywnych lekcji, szkoleń oraz webinarów w Polsce, jak i na całym świecie - komentuje Dominika Paciorkowska Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting.
ClickMeeting to polska firma, która powstała w 2011 roku i udostępnia aplikację na całym świecie w 8 wersjach językowych. Jej misją jest wsparcie komunikacji i nauki niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie ktoś się znajduje. Platforma do webinarów, czyli rodzaju seminarium prowadzonego za pośrednictwem internetu, działa w przeglądarce internetowej. Nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy technicznej lub instalować czegoś na swoim urządzeniu, by w łatwy sposób cieszyć się z funkcjonalności narzędzia.
Akademia Clickmeeting: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/manual/
Grupa Akademii Clickmeeting na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/533178777342385/
www.clickmeeting.pl
https://www.facebook.com/clickmeeting/?ref=br_rs
https://www.linkedin.com/company/clickmeeting/
https://www.youtube.com/user/ClickMeetingvideo/videos

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.