POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”
POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”
Czy Łódź to dobre miejsce, żeby robić biznes? Czym może przyciągać do miasta inwestorów? To temat kolejnej odsłony cyklu debat „Jak tworzyć modę na Łódź” z udziałem firm członkowskich loży łódzkiej Business Centre Club, która odbędzie się w najbliższą środę, 18 października, o godz. 17.30 w Teatrze Komedii Impro. Wstęp wolny.
Spotkania z serii „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?" odbywają się regularnie co miesiąc, łącząc przedstawicieli różnych środowisk, wspólnie poszukujących sposobów na kreowanie mody na miasto i wzmacnianie jego pozytywnego wizerunku. W najbliższą środę uczestnicy skoncentrują się na zagadnieniach związanych z biznesowym obliczem Łodzi. Będą rozmawiać o tym, czy nasze miasto sprzyja zakładaniu i rozwojowi przedsiębiorstw, jakie są perspektywy miasta na przyciąganie znaczących inwestorów.
– W czasie naszych comiesięcznych spotkań szukamy odpowiedzi na pytanie, co może być konkurencyjnym wyróżnikiem Łodzi. Chcemy też, żeby sami łodzianie dostrzegli, jak wiele miasto ma do zaoferowania – podkreśla Michał Styś, prezes OPG Property Professionals, pomysłodawca cyklu debat. – Na nadchodzącym spotkaniu porozmawiamy z gośćmi o wizerunku Łodzi, jako miasta biznesowego, jego potencjale i tym, jakie perspektywy miasto ma w tym zakresie.
Gościem debaty będzie Dorota Mariańska, partner w Mariański Group i prezes zarządu w Mariański Group Marketing będąca odpowiedzialną za strategie dla całej grupy i poszczególnych spółek.
Kolejnym gościem będzie Mateusz Stypułkowski, założyciel akademii szkoleniowej PTA oraz PTA Studio, przedsiębiorca i właściciel firmy doradczej Businessland, która zajmuje się pozyskiwaniem funduszy unijnych, a także świadczeniem usług rozwojowych, wpływających na rentowność partnerów biznesowych.
Trzecim gościem będzie Izabela Witaszek, od trzech lat pełniąca funkcję Dyrektora Loży Łódzkiej Business Centre Club, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych, budowaniu strategii rozwoju dla MSP i sektora publicznego.
Spotkanie odbędzie się w środę, 18 października, o godzinie 17.30, w Teatrze Komedii Impro w Łodzi, OFF Piotrkowska Centre, ul. Piotrkowska 138/140.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.