POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”
POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”
Czy Łódź to dobre miejsce, żeby robić biznes? Czym może przyciągać do miasta inwestorów? To temat kolejnej odsłony cyklu debat „Jak tworzyć modę na Łódź” z udziałem firm członkowskich loży łódzkiej Business Centre Club, która odbędzie się w najbliższą środę, 18 października, o godz. 17.30 w Teatrze Komedii Impro. Wstęp wolny.
Spotkania z serii „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?" odbywają się regularnie co miesiąc, łącząc przedstawicieli różnych środowisk, wspólnie poszukujących sposobów na kreowanie mody na miasto i wzmacnianie jego pozytywnego wizerunku. W najbliższą środę uczestnicy skoncentrują się na zagadnieniach związanych z biznesowym obliczem Łodzi. Będą rozmawiać o tym, czy nasze miasto sprzyja zakładaniu i rozwojowi przedsiębiorstw, jakie są perspektywy miasta na przyciąganie znaczących inwestorów.
– W czasie naszych comiesięcznych spotkań szukamy odpowiedzi na pytanie, co może być konkurencyjnym wyróżnikiem Łodzi. Chcemy też, żeby sami łodzianie dostrzegli, jak wiele miasto ma do zaoferowania – podkreśla Michał Styś, prezes OPG Property Professionals, pomysłodawca cyklu debat. – Na nadchodzącym spotkaniu porozmawiamy z gośćmi o wizerunku Łodzi, jako miasta biznesowego, jego potencjale i tym, jakie perspektywy miasto ma w tym zakresie.
Gościem debaty będzie Dorota Mariańska, partner w Mariański Group i prezes zarządu w Mariański Group Marketing będąca odpowiedzialną za strategie dla całej grupy i poszczególnych spółek.
Kolejnym gościem będzie Mateusz Stypułkowski, założyciel akademii szkoleniowej PTA oraz PTA Studio, przedsiębiorca i właściciel firmy doradczej Businessland, która zajmuje się pozyskiwaniem funduszy unijnych, a także świadczeniem usług rozwojowych, wpływających na rentowność partnerów biznesowych.
Trzecim gościem będzie Izabela Witaszek, od trzech lat pełniąca funkcję Dyrektora Loży Łódzkiej Business Centre Club, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych, budowaniu strategii rozwoju dla MSP i sektora publicznego.
Spotkanie odbędzie się w środę, 18 października, o godzinie 17.30, w Teatrze Komedii Impro w Łodzi, OFF Piotrkowska Centre, ul. Piotrkowska 138/140.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.