Komunikaty PR

POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”

2023-10-17  |  13:00
Biuro prasowe

POROZMAWIAJMY O INTERESACH. DZIEWIĄTA DEBATA Z CYKLU „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?”

Czy Łódź to dobre miejsce, żeby robić biznes? Czym może przyciągać do miasta inwestorów? To temat kolejnej odsłony cyklu debat „Jak tworzyć modę na Łódź” z udziałem firm członkowskich loży łódzkiej Business Centre Club, która odbędzie się w najbliższą środę, 18 października, o godz. 17.30 w Teatrze Komedii Impro. Wstęp wolny.

Spotkania z serii „JAK TWORZYĆ MODĘ NA ŁÓDŹ?" odbywają się regularnie co miesiąc, łącząc przedstawicieli różnych środowisk, wspólnie poszukujących sposobów na kreowanie mody na miasto i wzmacnianie jego pozytywnego wizerunku. W najbliższą środę uczestnicy skoncentrują się na zagadnieniach związanych z biznesowym obliczem Łodzi. Będą rozmawiać o tym, czy nasze miasto sprzyja zakładaniu i rozwojowi przedsiębiorstw, jakie są perspektywy  miasta na przyciąganie znaczących inwestorów.

– W czasie naszych comiesięcznych spotkań szukamy odpowiedzi na pytanie, co może być konkurencyjnym wyróżnikiem Łodzi. Chcemy też, żeby sami łodzianie dostrzegli, jak wiele miasto ma do zaoferowania podkreśla Michał Styś, prezes OPG Property Professionals, pomysłodawca cyklu debat. Na nadchodzącym spotkaniu porozmawiamy z gośćmi o wizerunku Łodzi, jako miasta biznesowego, jego potencjale i tym, jakie perspektywy miasto ma w tym zakresie.

Gościem debaty będzie Dorota Mariańska, partner w Mariański Group i prezes zarządu w Mariański Group Marketing będąca odpowiedzialną za strategie dla całej grupy i poszczególnych spółek.

Kolejnym gościem będzie Mateusz Stypułkowski, założyciel akademii szkoleniowej PTA oraz PTA Studio, przedsiębiorca i właściciel firmy doradczej Businessland, która zajmuje się pozyskiwaniem funduszy unijnych, a także świadczeniem usług rozwojowych, wpływających na rentowność partnerów biznesowych.

Trzecim gościem będzie Izabela Witaszek, od trzech lat pełniąca funkcję Dyrektora Loży Łódzkiej Business Centre Club, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych, budowaniu strategii rozwoju dla MSP i sektora publicznego.

Spotkanie odbędzie się w środę, 18 października, o godzinie 17.30, w Teatrze Komedii Impro w Łodzi, OFF Piotrkowska Centre, ul. Piotrkowska 138/140.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.