Komunikaty PR

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

2020-10-09  |  12:00

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

 

 

Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 za BAKALIOWE KIESZONKOWE HELIO oraz CZEREŚNIE SUSZONE, DAKTYLE Deglet Nour i EKO ORZECHY WŁOSKIE z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura.

 

Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w obecne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy. W tegorocznej – 14. już edycji prestiżowego badania, pod honorowym patronatem Business Center Club, na finałowym podium znalazła się (i to aż cztery razy!)  – firma HELIO, która zdeklasowała w tym roku konkurencję we wszystkich kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Słone i Słodkie Przekąski, Bakalie i Przekąski Bakaliowe, Przekąski FIT oraz Produkty EKO, BIO, VEGE! 

 

Bakaliowe Kieszonkowe HELIO, czereśnie suszone, daktyle Deglet Nour oraz EKO orzechy włoskie z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura to tegoroczni laureaci plebiscytu Perły Rynku FMCG. Spośród blisko 300 zgłoszonych nowości, to właśnie nowe produkty marki HELIO otrzymały najwyższe nagrody, bo aż 4 złote statuetki

 

Warto podkreślić, że nie były to pierwsze nagrody dla HELIO w tym roku. Oprócz 4 złotych statuetek Pereł Rynku FMCG 2020, bakaliowy potentat HELIO także sięgnął wcześniej po Złoty Paragon 2020 – Nagrodę Kupców Polskich, 2 Złote Laury Konsumenta w kategoriach bakalie, a także dodatki do ciast oraz Medal Europejski 2020 za Popcorn do mikrofalówki HELIO. Z kolei SUPERmodna fit przekąska JACKFRUIT HELIO Natura została uznana w tym roku za najlepszy produkt w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020, a także otrzymała prestiżową statuetkę „SUPERPRODUKT Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.  

 

Wszystkie otrzymane w tym roku nagrody są dla nas ogromnym zaszczytem i świadczą o wysokim uznaniu produktów HELIO. Jak podsumował Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu HELIO - Cztery złote Perły Rynku FMCG potwierdzają potencjał sprzedażowy naszych nowości oraz świadczą o sile marki HELIONajwyższe podia osiągnęliśmy w kategoriach, które są dla nas kluczowe, a zarazem perspektywiczne i intratne z punktu widzenia detalisty. Produkty eko, przekąski fit, bakalie czy w końcu słone i słodkie przekąski to dziś działy szczególnie chętnie odwiedzane przez konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.