Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!
Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!
Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 za BAKALIOWE KIESZONKOWE HELIO oraz CZEREŚNIE SUSZONE, DAKTYLE Deglet Nour i EKO ORZECHY WŁOSKIE z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura.
Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w obecne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy. W tegorocznej – 14. już edycji prestiżowego badania, pod honorowym patronatem Business Center Club, na finałowym podium znalazła się (i to aż cztery razy!) – firma HELIO, która zdeklasowała w tym roku konkurencję we wszystkich kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Słone i Słodkie Przekąski, Bakalie i Przekąski Bakaliowe, Przekąski FIT oraz Produkty EKO, BIO, VEGE!
Bakaliowe Kieszonkowe HELIO, czereśnie suszone, daktyle Deglet Nour oraz EKO orzechy włoskie z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura to tegoroczni laureaci plebiscytu Perły Rynku FMCG. Spośród blisko 300 zgłoszonych nowości, to właśnie nowe produkty marki HELIO otrzymały najwyższe nagrody, bo aż 4 złote statuetki!
Warto podkreślić, że nie były to pierwsze nagrody dla HELIO w tym roku. Oprócz 4 złotych statuetek Pereł Rynku FMCG 2020, bakaliowy potentat HELIO także sięgnął wcześniej po Złoty Paragon 2020 – Nagrodę Kupców Polskich, 2 Złote Laury Konsumenta w kategoriach bakalie, a także dodatki do ciast oraz Medal Europejski 2020 za Popcorn do mikrofalówki HELIO. Z kolei SUPERmodna fit przekąska JACKFRUIT HELIO Natura została uznana w tym roku za najlepszy produkt w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020, a także otrzymała prestiżową statuetkę „SUPERPRODUKT Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.
Wszystkie otrzymane w tym roku nagrody są dla nas ogromnym zaszczytem i świadczą o wysokim uznaniu produktów HELIO. Jak podsumował Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu HELIO - Cztery złote Perły Rynku FMCG potwierdzają potencjał sprzedażowy naszych nowości oraz świadczą o sile marki HELIO. Najwyższe podia osiągnęliśmy w kategoriach, które są dla nas kluczowe, a zarazem perspektywiczne i intratne z punktu widzenia detalisty. Produkty eko, przekąski fit, bakalie czy w końcu słone i słodkie przekąski to dziś działy szczególnie chętnie odwiedzane przez konsumentów.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.