Rebranding Project Management - firma odświeża wizerunek
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce zostanie przedstawiona szerokiemu gronu odbiorców.
Identyfikacja wizualna firmy odgrywa kluczową rolę w procesie budowania jej wizerunku zarówno wśród jej klientów, jak i środowiska biznesowego. Firma Project Management, która świadczy usługi inwestora zastępczego postanowiła zmienić logo, a tym samym rozpoczynając proces pracy nad nową identyfikacją wizualną.
Nowe logo, ta sama wysoka jakość usług
Jest to pierwszy tej skali rebranding w wieloletniej historii firmy. I jak tłumaczy Andrzej Przesmycki, CEO: Mamy świadomość, jak istotną rolę w dzisiejszych czasach odgrywa identyfikacja wizualna. Wraz ze zmianami rynku konieczne jest podążanie za trendami i pokazywanie, że my także ulegamy ewolucji, dostosowując się do klientów. Monogram wpisany w kwadrat daje wrażenie mocnej, stabilnej i profesjonalnej firmy, a te cechy w naszym odczuciu są obecnie kluczowe dla partnerów biznesowych. Typografia jest prosta i łatwo zapada w pamięć odbiorcom – i tu podobnie jak w naszych projektach postawiliśmy na zasadę „less is more”.
Za projekt logo odpowiada Agencja Commplace, która posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku i udzieliła wsparcia na blisko 350 marek. Realizowała rebranding m.in. dla SM Mońki, Horyzont Inwestycji, czy Halupczok.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.