Rebranding Project Management - firma odświeża wizerunek
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce zostanie przedstawiona szerokiemu gronu odbiorców.
Identyfikacja wizualna firmy odgrywa kluczową rolę w procesie budowania jej wizerunku zarówno wśród jej klientów, jak i środowiska biznesowego. Firma Project Management, która świadczy usługi inwestora zastępczego postanowiła zmienić logo, a tym samym rozpoczynając proces pracy nad nową identyfikacją wizualną.
Nowe logo, ta sama wysoka jakość usług
Jest to pierwszy tej skali rebranding w wieloletniej historii firmy. I jak tłumaczy Andrzej Przesmycki, CEO: Mamy świadomość, jak istotną rolę w dzisiejszych czasach odgrywa identyfikacja wizualna. Wraz ze zmianami rynku konieczne jest podążanie za trendami i pokazywanie, że my także ulegamy ewolucji, dostosowując się do klientów. Monogram wpisany w kwadrat daje wrażenie mocnej, stabilnej i profesjonalnej firmy, a te cechy w naszym odczuciu są obecnie kluczowe dla partnerów biznesowych. Typografia jest prosta i łatwo zapada w pamięć odbiorcom – i tu podobnie jak w naszych projektach postawiliśmy na zasadę „less is more”.
Za projekt logo odpowiada Agencja Commplace, która posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku i udzieliła wsparcia na blisko 350 marek. Realizowała rebranding m.in. dla SM Mońki, Horyzont Inwestycji, czy Halupczok.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.