Reklama jeszcze bliżej odbiorcy: na rynku pojawiły się nowe nośniki
Na rynek właśnie wchodzi nowy rodzaj reklamy zwany StreetBoard. To innowacyjne tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra, które są zlokalizowane tuż obok odbiorców. Często są to chodniki, ścieżki rowerowe czy przejścia podziemne. StreetBoard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów, które mogą być w dowolny sposób zagospodarowane przez Reklamodawcę. Dlaczego tak dobrze sprawdza się w miastach do 200 tysięcy osób?
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce nasycony jest różnymi formatami: od billboardów, po billdoory, aż do reklamy mobilnej w pojazdach komunikacji miejskiej czy pociągach. Mając na uwadze zmieniające się preferencje konsumentów, a także różne nośniki dostępne na rynku właśnie pojawił się nowy – StreetBoard.
Reklama jeszcze bliżej odbiorcy
StreetBoardy to innowacyjne nośniki reklamowe, które są odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku reklamowego w mniejszych miastach. Ich bliskie położenie w stosunku do odbiorcy zapewnia bezpośredni kontakt z reklamą i daje dużą widoczność przekazu reklamowego. Wspierając zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa, StreetBoardy stanowią ekonomiczne rozwiązanie, które pozwala na długoterminową inwestycję w reklamę, nie obciążając nadmiernie budżetu. To również możliwość dotarcia do nowych odbiorców dla ogólnopolskich reklamodawców, którzy pragną rozwijać swoje zasięgi w miastach średnich.
- Cały czas obserwujemy rynek reklamowy w Polsce i weryfikujemy formy, które są najkorzystniejsze dla firm, ale i najbardziej skuteczne. Z naszych obserwacji wynika, że reklama powinna być blisko odbiorcy i przykuwać jego uwagę. Wprowadzone właśnie przez nas StreetBoardy to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów. Oddaliśmy do dyspozycji nośniki reklamowe składające się z modułów w popularnym formacie 1,2x1,8m. Reklamodawca może wykorzystać jeden moduł lub wszystkie dostępne w ramach jednego nośnika eksponując np. różnorodne produkty na każdym z nich. Tak przygotowana powierzchnia pobudza do kreatywności i daje możliwość realizowania reklam z ciekawym i nietuzinowym przekazem – wyjaśnia Sylwia Krysik-Myśliwiec z OOH.pl.
Gdzie można znaleźć StreetBoardy? W miejscach o dużej liczbie przechodniów, takich jak ogrodzenia, elewacje budynków, przejścia podziemne, galerie handlowe czy stacje kolejowe. Dają one możliwość bezpośredniego kontaktu z reklamą.
Dlaczego StreetBoard są dobrym rozwiązaniem w mniejszych miastach?
StreetBoardy są idealnym rozwiązaniem dla mniejszych miast ze względu na ich efektywność i wysoką widoczność. W miejscowościach o ograniczonych przestrzeniach reklamowych, te kompaktowe tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2x1,8 metra wyróżniają się i przyciągają uwagę przechodniów oraz kierowców. Ich bliskie położenie w stosunku do ścieżek pieszych i dróg zapewnia bezpośredni kontakt z odbiorcami, co sprawia, że przekaz reklamowy jest bardziej osobisty i interaktywny.
- Nowy format reklamy out of home skupia się zarówno na potrzebach reklamodawcy, jak również na jego możliwościach. Naszym celem było udostępnienie formatu, który wygeneruje wysokie efekty przy stosunkowo niskim nakładzie na reklamę w danej lokalizacji i przekuje się na zadowalające ROI. Dzięki temu format Streetboard jest w zasięgu ręki zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i reklamodawców ogólnopolskich, którzy chcą powalczyć o wysokie zasięgi poza G8, bez konieczności istotnego zwiększania budżetów na reklamę out of home. Bliskość odbiorcy, łatwość rotacji komunikatów i niskie koszty zakupu, tym dokładnie cechują się stworzone przez nas Streetboardy – podkreśla Sylwia Krysik-Myśliwiec.
A jakie są plany firmy na najbliższe miesiące? Do końca tego roku planuje zamontować kilkaset tablic typu StreetBoard, zaś w 2024 roku stawia na rozwój nośników w całej Polsce na jeszcze większą skalę. OOH.pl jest zdania, że ta inwestycja pozwoli stworzyć nową kategorię reklamy out of home na polskim rynku.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.