Komunikaty PR

Rekordzista zorganizował 6619 wydarzeń online w ciągu roku

2024-01-09  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Jedyny polski komunikator, który znalazł się w czołówce najpopularniejszych platform nad Wisłą – ClickMeeting, podsumowuje 2023 rok. Jak wynika z najnowszych danych zebranych od użytkowników na całym świecie w raporcie „State of online events”, rynek webinarów i spotkań online staje się coraz bardziej profesjonalny. Eksperci korzystający z różnych formatów i bogatych funkcji wydarzeń online odpowiadają za 26 proc. spotkań na całej platformie. Dlatego tegoroczna analiza po raz pierwszy zawiera odrębną kategorię ich dotyczącą, czyli tzw. power userów. Rekordzista całej platformy – szkoła specjalizująca się w nauce języków orientalnych – zorganizował w ciągu roku 6 619 wydarzeń, w których udział wzięło 23 831 uczestników.

Webinary odnoszą kolejne sukcesy - średnio 650 uczestników w roku
Wideokonferencje umożliwiają nam dzisiaj komunikację z każdego miejsca na świecie. Pozwalają na poszerzanie zakresu kompetencji oraz promowanie marek, w tym również osobistych. Ich niesłabnąca renoma przełożyła się na wiele spotkań online odbytych w 2023 roku. W trakcie ostatnich 12 miesięcy użytkownik ClickMeeting zorganizował średnio 47 wydarzeń, w ramach których gromadził przeciętnie niemal 14 uczestników, czyli 650 osób w skali roku. Spotkanie online trwało średnio 106 minut, a odbiorcy uczestniczyli w nich aktywnie przez 68 proc. czasu. Uśredniona sesja użytkownika wynosiła 71 minut. Co ciekawe, najwięcej wydarzeń organizowano w czwartek, a na kolejnych pozycjach uplasowały się wtorek oraz środa. Z kolei najchętniej wybieraną godziną na przeprowadzenie webinaru na polskim ClickMeeting była 16:00. Platforma oferuje swoim użytkownikom szereg funkcji, a najczęściej wykorzystywaną z nich okazała się prezentacja - używana była ona nawet w 54,4 proc. przypadków. Drugie miejsce zajęła opcja dzielenia się ekranem - 17,7 proc., a kolejne interaktywna tablica - 8,1 proc.

Zmiany w organizacji wydarzeń - rosnąca profesjonalizacja
Jak wynika z raportu „State of online events”, tzw. power userzy odpowiadali za 26 proc. wydarzeń zorganizowanych na platformie ClickMeeting w 2023 roku. Przykładem takiego użytkownika może być psycholog oferujący spotkania online z pacjentami. Podstawą jego działań są prowadzone terapie, ale równolegle tworzy on szkolenia dla innych oraz webinary promocyjne. Takie połączenie pozwala mu dotrzeć zarówno do osób zainteresowanych leczeniem, jak i do tych, chcących podnieść swoje kwalifikacje. Coraz większa liczba takich użytkowników świadczy o rosnącej profesjonalizacji w branży webinarów i spotkań online. Średnio power user zorganizował na platformie ClickMeeting nawet 85 wydarzeń rocznie, czyli o 81 proc. więcej niż statystyczny użytkownik. Zgromadziły średnio 933 uczestników w skali roku. Sesja trwała średnio 72 minuty, a przeciętnie wydarzenie organizowane przez power usera trwało 112 minut.


- Webinary to ważne narzędzia wykorzystywane przez ekspertów zarówno w celu dzielenia się wiedzą, jak i promowania marki, w tym tej osobistej. Odrębną kategorią wydarzeń pozostają rzecz jasna spotkania on-line, które ułatwiają nam współpracę i zapewniają kontakt niezależnie od miejsca, w którym znajdują się ich uczestnicy. Eksperci korzystają z różnych formatów wydarzeń i narzędzi, aby osiągać jak największe zyski. Taki power user może więc przede wszystkim skupiać się na tworzeniu szkoleń online, ale równocześnie organizuje również webinary marketingowe, spotkania swojego zespołu, prezentacje sprzedażowe i konsultacje z klientami. Do kategorii takich power userów zaliczyliśmy aż jedną czwartą bazy użytkowników naszej platformy. Dlatego też w tej edycji chcielibyśmy poświęcić im więcej uwagi. Nie brakuje oczywiście rozbudowanych statystyk dotyczących poszczególnych branż i ich liderów. Kim są, co ich wyróżnia i co zmieniło się w ciągu ostatniego roku w branży? Właśnie temu przyjrzeliśmy się w naszym raporcie.komentuje Dominika Paciorkowska Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting

Rekordzista z branży edukacyjnej. Eksperci monetyzują swoją wiedzę
Tegoroczne dane z raportu „State of online events” pokazują, że rekordzistą pod względem liczby wydarzeń i uczestników był lider branży edukacyjnej. Szkoła języków orientalnych w 2023 roku zorganizowała 6619 wydarzeń, co daje rekordową liczbę 130 wydarzeń tygodniowo. To o 13 983 proc. więcej niż przeciętny użytkownik platformy. Przekłada się to również na olbrzymią łączną liczbę uczestników – było ich 23 831.

 

ClickMeeting to polska firma, która powstała w 2011 roku i udostępnia aplikację na całym świecie w 8 wersjach językowych. Jej misją jest wsparcie komunikacji i nauki niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie ktoś się znajduje. Platforma do webinarów, czyli rodzaju seminarium prowadzonego za pośrednictwem internetu, działa w przeglądarce internetowej. Nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy technicznej lub instalować czegoś na swoim urządzeniu, by w łatwy sposób cieszyć się z funkcjonalności narzędzia. 

 

Akademia Clickmeeting: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/manual/

Grupa Akademii Clickmeeting na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/533178777342385/ 

www.clickmeeting.pl

https://www.facebook.com/clickmeeting/?ref=br_rs

https://www.linkedin.com/company/clickmeeting/

https://www.youtube.com/user/ClickMeetingvideo/videos   

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.