Komunikaty PR

Rower Adama Zdanowicza dla Fundacji „Pomóż im” sprzedany!

2020-12-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.17 MB )

Z ostatnim dniem listopada zakończyła się aukcja customowego roweru zaprojektowanego przez Adama Zdanowicza. Jeden z najsłynniejszych polskich twórców jednośladów zrobił go dla firmy alu- frost. Przedsiębiorca przekazał rower Fundacji “Pomóż im”, a ta wystawiła go na licytację. Nabywca, który pragnie pozostać anonimowy, zapłacił za niego 5,5 tys. złotych.

Akcję przygotowały wspólnie alu-frost, białostockie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją akcesoriów samochodowych i cięciem laserem oraz Fundacja “Pomóż im” od wielu lat opiekująca się śmiertelnie chorymi dziećmi. Organizacja prowadzi domowe hospicjum dla dzieci. Właśnie na ten cel, w trakcie trwania ogłoszonego w listopadzie “Miesiąca Dobroczynności” zlicytowany został rower Adama Zdanowicza.  
- W aukcji aktywny udział brało czterech zainteresowanych. Zwycięzca przebił pozostałych oferując kwotę 5,5 tys. złotych. Bardzo wszystkim uczestnikom licytacji dziękujemy - mówi Krystyna Skrzycka, wiceprezes zarządu Fundacji „Pomóż Im” - Pieniądze wesprą program rehabilitacji podopiecznych hospicjum, prowadzonego przez naszą Fundację. Akurat na te procedury medyczne nie można uzyskać finansowania w ramach NFZ, a są niezbędne, by poprawić zdrowotną kondycję dzieci i po prostu ułatwić im i ich rodzinom życie.

Nabywca roweru nie chce się ujawniać. Wziął udział w licytacji w odruchu serca.
Tak naprawdę, to my jesteśmy wdzięczni, że kupując ten niezwykły pojazd mogliśmy dołożyć się do czegoś co ma niepodważalny sens. Oczywiście to kropla w morzu potrzeb, ale jeśli uda się w ten sposób komuś pomóc, wzbudzić uśmiech dziecka to było warto.

- mówi anonimowy właściciel wylicytowanego pojazdut.

Firma alu-frost wielokrotnie udzielała się w różnych akcjach charytatywnych, ale pierwszy raz zaangażowała się w internetową licytację. Przedmiot, który na niej wystawiono to unikat, jedyny taki rower na świecie. Zainteresowanie więc było duże.
- Adam Zdanowicz zaprojektował go specjalnie z myślą o naszej firmie. Współpracujemy od lat. Wszystkie zlecenia Adama to dla nas wyzwanie, ale i ciekawa przygoda. Co ważne, jego wizjonerstwo i talent, nasza technologia i fachowość mogły tym razem przysłużyć się wielkiemu celowi - dodaje Piotr Świrko, prezes alu-frost.
To pierwszy jednoślad produkcji Adama Zdanowicza wykonany ze stali nierdzewnej. Prototyp powstawał kilka miesięcy. Na podstawie projektu 3D na giętarkach CNC i laserach alu-frost wycięto poszczególne elementy, które potem zespół MadBicycles pospawał w swojej pracowni. Rower jest stabilny i bardzo bezpieczny. Zrobiony został głównie z myślą o jeździe po mieście. Wyglądem nawiązuje do słynnego pekińskiego stadionu, nazywanego potocznie ptasim gniazdem oraz gitary Eddiego Van Halena.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.