Komunikaty PR

Rowery z Końca Świata - poznaj markę STORM!

2024-01-25  |  10:00
Biuro prasowe

Zdrowy tryb życia i chęć oszczędności czasu to jedne z wiodących priorytetów, które sprawiają, że coraz więcej osób rozważa zastąpienie samochodu czy komunikacji miejskiej rowerem. Z odpowiedzią na zmieniające się trendy przychodzi, ze swoją bogatą ofertą, marka rowerowa SM STORM BIKES. W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej staje się ona nie tylko producentem rowerów, lecz także ambasadorem zdrowego, świadomego i nowoczesnego podejścia do mobilności miejskiej. 

Z Much sztormem na szczyt 

Marka STORM pochodzi z miejscowości Muchy znajdującej się na terenie południowej Wielkopolski, nieopodal wsi Koniec Świata, która zyskała popularności przy okazji promocji filmu “Nie patrz w górę” (jeden z hitów Netflixa pod koniec 2021 r.). STORM na rynek wkroczył w 2015 roku, gdzie początkowo plasował się w ogonie producentów rowerów. Dzięki ciężkiej pracy i nieustannemu rozwojowi w ostatnich latach marka obecnie zajmuje trzecie miejsce pod względem produkcji i sprzedaży rowerów na polskim rynku. Założycielem marki jest Adam Ziętek, który od pierwszych chwil aktywnie kieruje rozwojem firmy tak, aby STORM stał się jedną z najlepszych firm rowerowych. 

 Nieustanna ciężka praca była i nadal jest naszym przewodnikiem w podróży, która dziś umieszcza nas w centralnym punkcie polskiego rynku rowerowego. Słuchamy opinii Klientów, doskonalimy się i dostosowujemy ofertę, ponieważ wiemy, że to właśnie doświadczenia posiadaczy STORM-a kształtują naszą markę. STORM to nie tylko firma, to wspólnota miłośników jednośladów, gotowa inspirować do aktywnego, rodzinnego stylu życia i zapoczątkować fascynującą przygodę z naszymi rowerami – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM. 

Fakt, że zakład produkcyjny znajduje się w Polsce, jest dodatkowym atutem marki, gdyż świadczy to o dostępniejszym i krótszym czasie obsługi gwarancyjnej. Obecnie rowery STORM dostępne są w ponad 400 punktach dystrybucji na terenie Polski, a szczególnie w małych i średnich miejscowościach. W planach marki znajduje się nieustanny rozwój tego segmentów i wkroczenie do dużych miast, a także otwarcie się na rynki zagraniczne.  

Rowerowe wyróżniki marki

 

To, co wyróżnia markę to zdecydowanie ciekawy design, który przyciąga uwagę. Każdy jednoślad reprezentuje harmonię funkcjonalności i estetyki, tworząc jazdę nie tylko środkiem transportu, ale także wyrazem indywidualnego stylu. Bogactwo kolorów, w jakim dostępne są rowery, świadczy o trosce o różnorodność i zrozumieniu, że każdy klient jest wyjątkowy. 

Asortyment marki, pełen wielu modeli, spełnia oczekiwania zarówno doświadczonych kolarzy, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jazdą. W ofercie znajdują się rowery MTB, trekkingowe, crossowe, miejskie oraz dziecięce. Ubiegły rok stał pod znakiem nowości stąd rowerowe portfolio STORM-a wzbogaciło się o rowery elektryczne (w wersji MTB i trekkingowej), a także zyskujące coraz większą popularność gravele, znane szerzej jako rowery szutrowe.  

 Wierzę, że rowery elektryczne stanowią kluczową przyszłość mobilności, a jako właściciel marki jestem zdecydowany uczestniczyć w tej rewolucji. Obserwując dynamiczny rozwój technologii i zmieniające się oczekiwania społeczeństwa, widzę, że elektryczne jednoślady nie tylko stają się modą, ale wręcz nieodzownym elementem nowoczesnego, zrównoważonego stylu życia. Wprowadzając do naszej oferty rowery elektryczne, kierujemy się przekonaniem, że są one kluczowym elementem przemiany w dziedzinie transportu, umożliwiając łatwe pokonywanie długich tras i stając się praktycznym rozwiązaniem dla współczesnego świata - tłumaczy Adam Ziętek. 

STORM i Lewandowscy: siła współpracy 

W maju ubiegłego roku marka STORM rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową pt. “Wyrusz w swoją drogę”, której bohaterami stali się jej ambasadorzy – Robert i Anna Lewandowscy. Współpraca ze światowej klasy piłkarzem i jego żoną, sportsmenką, trenerką, mistrzynią karate zawsze było marzeniem właścicieli, z uwagi nie tylko na cel biznesowy, ale wspólne wartości prezentowane przez obie strony. Ich historia sukcesu, zbudowana na ciężkiej pracy i wzajemnym wsparciu, jest dla marki niezwykle inspirująca. 

Łącząc siły z tak wyjątkowymi osobami, STORM nie tylko rozszerza swoją obecność na rynku, ale czerpie również inspirację z nieustannego dążenia Lewandowskich do perfekcji. Ta synergia buduje emocjonalne połączenie między marką a Ambasadorami, tworząc autentyczną wspólnotę. Współpraca ta jest nie tylko krokiem w przyszłość, lecz także celebracją pasji, zaangażowania i wspólnego dążenia do osiągnięcia celów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.