SANPLAST SA Diamentem Forbesa 2024
SANPLAST SA znalazł się na liście Diamentów Forbesa. Celem rankingu jest zidentyfikowanie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm w danym regionie. Wyróżnienie to jest uhonorowaniem wielu lat, ciężkiej, wytężonej pracy wielu osób oraz odważnych i trafnych decyzji.
Diamenty Forbesa to zestawienie, które rokrocznie przygotowywane jest przez miesięcznik Forbes przy udziale firmy analitycznej. W rankingu znalazły się firmy, które w ostatnich trzech latach najszybciej zwiększyły swoją wartość. Ostatecznie Diamentami Forbesa 2024 zostały te o dodatnim wyniku finansowym i o współczynniku ryzyka współpracy wyższym niż 4, ocenianym według ratingu Dun & Bradstreet Poland.
Wyróżnienie, jakim są Diamenty Forbesa pokazuje, że decyzje biznesowe, podejmowane w ostatnich latach, były słuszne. W tych niełatwych dla biznesu czasach nadal byliśmy elastyczni i wiarygodni. Diament Forbesa są także kolejnym potwierdzeniem tego, jak solidnym partnerem biznesowym jesteśmy. Obecność w zestawieniu to dla nas ogromna odpowiedzialność w szerokim znaczeniu tego slowa. Kontynuujemy zatem obraną strategię, aby w dalszym ciągu dostarczać najwyższej jakości produkty zapewniające ”Czystą przyjemność kąpieli”: - komentuje Robert Dziak – Prezes Zarządu Sanplast SA.
Diamenty Forbesa to ranking czysto matematyczny, który został został przygotowany na podstawie sprawozdań finansowych, złożonych do KRS lub bezpośrednio do Dun & Bradstreet Poland. Nagrodzone firmy podzielone zostały na trzy kategorie według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, średnie z przychodem od 50 do 250 mln zł, duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł. SANPLAST SA znalazła się w środkowej kategorii.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.