Komunikaty PR

SANPLAST SA kolejny raz z tytułem Gazela Biznesu

2024-01-02  |  10:00
Biuro prasowe

SANPLAST SA od ponad 40 lat ponad dostarcza najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania dla każdej łazienki. Za sukcesem firmy stoi sztab ludzi, którzy każdego dnia z olbrzymim zaangażowaniem pracują nad rozwojem produktów. Kolejne wyróżnienie SANPLAST SA tytułem Gazeli Biznesu to potwierdzenie wysokiej jakości produktów i ogromnego zaufania, jakim obdarzana jest marka.

Wieloletnie doświadczenie w branży, olbrzymia wiedza oraz ponadczasowe, wykonane z pieczołowitością produkty- to klucz do sukcesu. Między innymi dzięki temu, już kolejny raz SANPLAST SA został uhonorowany tytułem Gazeli Biznesu. Gazele Biznesu to najstarszy i najbardziej wiarygodny ranking małych i średnich firm w Polsce, który nieprzerwalnie od 2000 roku jest wydawany przez Puls Biznesu. Firmy, uhonorowane tym tytułem wyróżniają się dobrą kondycją finansową, wiarygodnością w oczach Klientów i Kontrahentów. Aby otrzymać to wyróżnienie, firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać swoje obroty i osiągać zysk.

„Przyznane wyróżnienie, co roku cieszy nas tak samo. Od wielu lat jesteśmy liderem w swojej branży. Gazela Biznesu jest potwierdzeniem naszej mocnej pozycji rynkowej i rozpoznawalność marki i potwierdzeniem, że nasze produkty cieszą się ogromnym zaufaniem. Od wielu lat nasza strategia się spełnia i skutecznie osiągaliśmy wyznaczone cele.

– Robert Dziak, Prezes Zarządu SANPLAST S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.