SANPLAST SA kolejny raz z tytułem Gazela Biznesu
SANPLAST SA od ponad 40 lat ponad dostarcza najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania dla każdej łazienki. Za sukcesem firmy stoi sztab ludzi, którzy każdego dnia z olbrzymim zaangażowaniem pracują nad rozwojem produktów. Kolejne wyróżnienie SANPLAST SA tytułem Gazeli Biznesu to potwierdzenie wysokiej jakości produktów i ogromnego zaufania, jakim obdarzana jest marka.
Wieloletnie doświadczenie w branży, olbrzymia wiedza oraz ponadczasowe, wykonane z pieczołowitością produkty- to klucz do sukcesu. Między innymi dzięki temu, już kolejny raz SANPLAST SA został uhonorowany tytułem Gazeli Biznesu. Gazele Biznesu to najstarszy i najbardziej wiarygodny ranking małych i średnich firm w Polsce, który nieprzerwalnie od 2000 roku jest wydawany przez Puls Biznesu. Firmy, uhonorowane tym tytułem wyróżniają się dobrą kondycją finansową, wiarygodnością w oczach Klientów i Kontrahentów. Aby otrzymać to wyróżnienie, firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać swoje obroty i osiągać zysk.
„Przyznane wyróżnienie, co roku cieszy nas tak samo. Od wielu lat jesteśmy liderem w swojej branży. Gazela Biznesu jest potwierdzeniem naszej mocnej pozycji rynkowej i rozpoznawalność marki i potwierdzeniem, że nasze produkty cieszą się ogromnym zaufaniem. Od wielu lat nasza strategia się spełnia i skutecznie osiągaliśmy wyznaczone cele.
– Robert Dziak, Prezes Zarządu SANPLAST S.A.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.