Komunikaty PR

„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu

2024-01-19  |  10:15
Biuro prasowe

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.

Słodycze w kształcie serc

Brandowane produkty nawiązujące do motywu serca, stworzone m.in. na bazie belgijskiej czekolady czy rzemieślniczego karmelu – tak opisać można tzw. „serduszkową” kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta. 

W ofercie znajdziemy m.in.:

  • pektynowe marmoladki w kształcie serc,

  • karmelowe cukierki i lizaki w kształcie serc,

  • drażetki z motywem serca,

  • batony zbożowe w kształcie serc,

  • mini czekoladki z wróżbą,

  • zestawy czekoladowych serc lub kwiatków w kopercie,

  • czekoladowe serduszka pokryte jadalnym złotem,

  • ciasteczka w kształcie serc w pudełeczku lub puszce.

W ofercie stworzonej z myślą o walentynkach i Dniu Kobiet nie zabrakło również słodkości z popularnym motywem kwiatów. Jedną z nowości w tegorocznej ofercie SLODKIE jest zestaw dziewięciu czekoladek w kształcie kwiatów, które dostępne są w dziesięciu smakach czekolady.

Produkty od SLODKIE można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także podwójnie personalizować – np. bezpośrednio na ciastku i na puszce. Wszystkie czekoladowe słodycze od SLODKIE objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.

Wybrane mini czekoladki i pralinki można także zamknąć w brandowanej folii aluminiowej z powtarzalnym wzorem (np. logo). Jest to pierwsza w polskiej branży opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości.

Słodycze produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Cała oferta słodyczy z serduszkiem dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/oferta-tematyczna/slodycze-z-serduszkiem. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze Biuro prasowe
2024-07-22 | 18:00

Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze

9 na 10 pracowników biurowych twierdzi, że dobre wykonywanie obowiązków w pracy jest równie ważne jak możliwość skupienia się na swoich zadaniach i dobre samopoczucie
Firma Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce
2024-07-22 | 10:40

Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce

Kontri specjalizuje się w produkcji i sprzedaży bielizny, odzieży damskiej, zabawek dla dzieci oraz akcesoriów dla zwierząt, obchodzi swoje urodziny. Kontri sp.
Firma Zbiorniki magazynowe dla rolnictwa. Kiedy warto o nich pomyśleć?
2024-07-22 | 01:00

Zbiorniki magazynowe dla rolnictwa. Kiedy warto o nich pomyśleć?

Rolnictwo jako branża staje się coraz bardziej zaawansowane technologicznie. Popularność zyskuje zastosowanie nawigacji satelitarnej,  obrazowania multispektralnego oraz szeroko rozumiana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.