„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.
Słodycze w kształcie serc
Brandowane produkty nawiązujące do motywu serca, stworzone m.in. na bazie belgijskiej czekolady czy rzemieślniczego karmelu – tak opisać można tzw. „serduszkową” kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta.
W ofercie znajdziemy m.in.:
-
pektynowe marmoladki w kształcie serc,
-
karmelowe cukierki i lizaki w kształcie serc,
-
drażetki z motywem serca,
-
batony zbożowe w kształcie serc,
-
mini czekoladki z wróżbą,
-
zestawy czekoladowych serc lub kwiatków w kopercie,
-
czekoladowe serduszka pokryte jadalnym złotem,
-
ciasteczka w kształcie serc w pudełeczku lub puszce.
W ofercie stworzonej z myślą o walentynkach i Dniu Kobiet nie zabrakło również słodkości z popularnym motywem kwiatów. Jedną z nowości w tegorocznej ofercie SLODKIE jest zestaw dziewięciu czekoladek w kształcie kwiatów, które dostępne są w dziesięciu smakach czekolady.
Produkty od SLODKIE można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także podwójnie personalizować – np. bezpośrednio na ciastku i na puszce. Wszystkie czekoladowe słodycze od SLODKIE objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.
Wybrane mini czekoladki i pralinki można także zamknąć w brandowanej folii aluminiowej z powtarzalnym wzorem (np. logo). Jest to pierwsza w polskiej branży opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości.
Słodycze produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Cała oferta słodyczy z serduszkiem dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/oferta-tematyczna/slodycze-z-serduszkiem.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.