Komunikaty PR

„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu

2024-01-19  |  10:15
Biuro prasowe

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.

Słodycze w kształcie serc

Brandowane produkty nawiązujące do motywu serca, stworzone m.in. na bazie belgijskiej czekolady czy rzemieślniczego karmelu – tak opisać można tzw. „serduszkową” kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta. 

W ofercie znajdziemy m.in.:

  • pektynowe marmoladki w kształcie serc,

  • karmelowe cukierki i lizaki w kształcie serc,

  • drażetki z motywem serca,

  • batony zbożowe w kształcie serc,

  • mini czekoladki z wróżbą,

  • zestawy czekoladowych serc lub kwiatków w kopercie,

  • czekoladowe serduszka pokryte jadalnym złotem,

  • ciasteczka w kształcie serc w pudełeczku lub puszce.

W ofercie stworzonej z myślą o walentynkach i Dniu Kobiet nie zabrakło również słodkości z popularnym motywem kwiatów. Jedną z nowości w tegorocznej ofercie SLODKIE jest zestaw dziewięciu czekoladek w kształcie kwiatów, które dostępne są w dziesięciu smakach czekolady.

Produkty od SLODKIE można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także podwójnie personalizować – np. bezpośrednio na ciastku i na puszce. Wszystkie czekoladowe słodycze od SLODKIE objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.

Wybrane mini czekoladki i pralinki można także zamknąć w brandowanej folii aluminiowej z powtarzalnym wzorem (np. logo). Jest to pierwsza w polskiej branży opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości.

Słodycze produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Cała oferta słodyczy z serduszkiem dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/oferta-tematyczna/slodycze-z-serduszkiem. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.