Komunikaty PR

SHEIN nabywa markę Missguided

2023-10-31  |  08:00

Missguided dołącza do rodziny marek SHEIN, wspierając wysiłki firmy, aby zaspokoić zapotrzebowanie klientów na różnorodne produkty i zapewnienie im ekscytujących doświadczeń zakupowych.

Missguided w rękach SHEIN

SHEIN ogłasza również zawarcie umowy licencyjnej w zakresie własności intelektualnej marki Missguided dla SUMWON Studios, które jest wspólnym przedsięwzięciem między SHEIN a założycielem Missguided, Nitinem Passim. Marka Missguided będzie zarządzana przez spółkę joint venture, a jej produkty i kolekcje produkowane będą w oparciu o wiodący w branży model produkcji SHEIN on-demand. Ubrania oraz dodatki dostępne będą na stronach SHEIN oraz w aplikacji  mobilnej.

 

- Wspólne przedsięwzięcie, do którego przystąpiliśmy wprowadza nową formę partnerstwa dla SHEIN, jako element naszego mocnego zobowiązania do zaspokajania potrzeb klientów - powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – SHEIN ma na celu ożywienie marki Missguided, wykorzystując jej unikalną osobowość i napędzając jej globalny rozwój poprzez model produkcji on-demand SHEIN, ogromny know-how z zakresu e-commerce, a także globalny zasięg.”

 

Model produkcyjny SHEIN  on-demand

SHEIN przeprojektował tradycyjny model produkcji w branży modowej, poprzez zbudowanie elastycznego i responsywnego ekosystemu, który wykorzystuje zdobyte w czasie rzeczywistym dane odnośnie produkcji on-demand. To pozwala na redukcję odpadów produkcyjnych i znacznie niższy poziom nadwyżek zapasów magazynowych, poprzez zwiększanie produkcji tylko wtedy, gdy istnieje rzeczywisty popyt rynkowy.

Produkty i kolekcje marki Missguided będą dostępne dla 150 milionów użytkowników SHEIN, jako niezależna marka poprzez strony SHEIN, a także na stronie Missguided.com.

 

O SHEIN

SHEIN to międzynarodowa platforma internetowa z Singapuru oferująca odzież marki Shein i produkty międzynarodowej sieci sprzedawców w przystępnej cenie. Firma pragnie, aby z piękna mody mogli korzystać wszyscy – w tym celu promuje swój wiodący w branży system produkcji on-demand, działając na rzecz bardziej inteligentnych, przyszłościowych rozwiązań w branży. Więcej informacji o SHEIN można znaleźć na stronie internetowej: www.sheingroup.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.