SHEIN nabywa markę Missguided
Missguided dołącza do rodziny marek SHEIN, wspierając wysiłki firmy, aby zaspokoić zapotrzebowanie klientów na różnorodne produkty i zapewnienie im ekscytujących doświadczeń zakupowych.
Missguided w rękach SHEIN
SHEIN ogłasza również zawarcie umowy licencyjnej w zakresie własności intelektualnej marki Missguided dla SUMWON Studios, które jest wspólnym przedsięwzięciem między SHEIN a założycielem Missguided, Nitinem Passim. Marka Missguided będzie zarządzana przez spółkę joint venture, a jej produkty i kolekcje produkowane będą w oparciu o wiodący w branży model produkcji SHEIN on-demand. Ubrania oraz dodatki dostępne będą na stronach SHEIN oraz w aplikacji mobilnej.
- Wspólne przedsięwzięcie, do którego przystąpiliśmy wprowadza nową formę partnerstwa dla SHEIN, jako element naszego mocnego zobowiązania do zaspokajania potrzeb klientów - powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – SHEIN ma na celu ożywienie marki Missguided, wykorzystując jej unikalną osobowość i napędzając jej globalny rozwój poprzez model produkcji on-demand SHEIN, ogromny know-how z zakresu e-commerce, a także globalny zasięg.”
Model produkcyjny SHEIN on-demand
SHEIN przeprojektował tradycyjny model produkcji w branży modowej, poprzez zbudowanie elastycznego i responsywnego ekosystemu, który wykorzystuje zdobyte w czasie rzeczywistym dane odnośnie produkcji on-demand. To pozwala na redukcję odpadów produkcyjnych i znacznie niższy poziom nadwyżek zapasów magazynowych, poprzez zwiększanie produkcji tylko wtedy, gdy istnieje rzeczywisty popyt rynkowy.
Produkty i kolekcje marki Missguided będą dostępne dla 150 milionów użytkowników SHEIN, jako niezależna marka poprzez strony SHEIN, a także na stronie Missguided.com.
O SHEIN
SHEIN to międzynarodowa platforma internetowa z Singapuru oferująca odzież marki Shein i produkty międzynarodowej sieci sprzedawców w przystępnej cenie. Firma pragnie, aby z piękna mody mogli korzystać wszyscy – w tym celu promuje swój wiodący w branży system produkcji on-demand, działając na rzecz bardziej inteligentnych, przyszłościowych rozwiązań w branży. Więcej informacji o SHEIN można znaleźć na stronie internetowej: www.sheingroup.com.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.