Komunikaty PR

Sieć Maxi Zoo podsumowała 2023 rok

2024-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Wprowadzenie nowych usług, innowacyjne rozwiązania dla opiekunów zwierząt, specjalna kampania w odpowiedzi na rosnącą inflację czy liczne projekty charytatywne, to jedne z wielu sukcesów Maxi Zoo, lidera w branży sklepów dla zwierząt, w 2023 roku. Co więcej, dzięki skutecznej strategii ekspansji, tylko w minionym roku sieć otworzyła 30 nowych punktów sprzedaży w różnych regionach kraju, a plany na najbliższy rok zapowiadają się równie obiecująco.

W sierpniu 2023 r. Maxi Zoo świętowało otwarcie 100. sklepu w Polsce. W ciągu następnych zaledwie 4 miesięcy, sieć otworzyła 17 nowych punktów. Tak szybki wzrost placówek sprzedażowych to wyzwanie dla zespołu sieci, ale cały team stanął na wysokości zadania. Nowe sklepy to również kolejne miejsca pracy dla lokalnych społeczności, dlatego marka poszerzyła swoją kadrę o kolejnych ekspertów.

-Rok 2023 był dla nas czasem wyzwań i ambitnych celów, które udało nam się osiągnąć. Otworzyliśmy 30 nowych placówek, świętowaliśmy w Łodzi otwarcie setnego sklepu, rozwijaliśmy naszą ofertę produktową oraz usługi. Przekroczenie granicy 100 sklepów było znaczącym punktem w historii sieci w Polsce, który pokazał nasz potencjał, ale również zmotywował do dalszej, intensywnej pracy. To zaangażowanie przyniosło dobre efekty. Ubiegły rok zamknęliśmy z obrotem o 29% większym względem 2022 roku. - podkreśla Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.

Rozwój marki wyraźnie zaznacza się na polskim rynku, co potwierdzają otrzymane w minionym roku wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak „Gazele Biznesu 2023” czy “Diamenty Forbes’a 2023”.

Innowacyjne rozwiązania dla opiekunów zwierząt

Maxi Zoo w przyszłości dąży do rozszerzenia swojej oferty o usługi. Organizacja nie tylko sprzedaje produkty dla zwierząt, ale także edukuje opiekunów i chce im towarzyszyć w procesie opieki na każdym etapie życia pupila. W 2023 sieć w wybranych sklepach wdrożyła usługi, które pomagają utrzymać zwierzęta w dobrej kondycji i dają możliwość sprawdzenia ich stanu zdrowia. Tak powstał Meat Corner. Znajdująca się w sklepie na warszawskiej Sadybie przestrzeń została stworzona z myślą o opiekunach, którzy odżywiają pupile dietą BARF. Znajdą w niej gotowe mięsne zestawy oraz składniki pozwalające na samodzielne układanie jadłospisu. Kolejną nowością jest gabinet weterynaryjny znajdujący się w setnym sklepie Maxi Zoo w łódzkiej Manufakturze.

Maxi Zoo z kampanią „Nasza niska cena”  

W odpowiedzi na wyzwania logistyczne i ekonomiczne roku 2023, Maxi Zoo zainicjowało kampanię „Nasza niska cena”, utrzymując niskie ceny na prawie 600 różnych produktach dla zwierząt. - Poprzedni rok przyniósł wiele wyzwań, a wzrost cen we wszystkich sektorach rynku mocno dał się odczuć konsumentom. Wyszliśmy temu naprzeciw i wystartowaliśmy z kampanią “Nasza niska cena”. Nie chcieliśmy, aby opiekunowie zwierząt musieli rezygnować z najlepszych wyborów zakupowych ze względu na sytuację gospodarczą. Kampania stała się pomocną dłonią dla klientów i ich pupili w myśl filozofii, która towarzyszy nam od początku: szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. - mówi Wojciech Kamiński. W styczniu 2024 r. firma poinformowała o przedłużeniu kampanii do końca marca 2024 r.

Sieć kolejny rok z rzędu wsparła potrzebujące zwierzęta

Maxi Zoo stale współpracuje ze schroniskami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz potrzebujących czworonogów oraz prowadzi własne działania charytatywne. W ubiegłym roku odbyła się IX edycja akcji „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt”, od siedmiu lat realizowana we współpracy z GOPR. Od początku wspólnych działań udało się zebrać 681 000 złotych, które zostały przekazane na utrzymanie, sprzęt oraz specjalistyczne szkolenia psów ratowniczych. W 2023 roku sieć zrealizowała również tradycyjną już akcję „Świąteczną pomoc dla zwierząt w potrzebie”. W jej trakcie we wszystkich sklepach stacjonarnych stanęły specjalne choinki, udekorowane bombkami z marzeniami zwierząt ze schronisk, fundacji oraz stowarzyszeń. Klienci sklepów mogli je spełniać, zostawiając pod drzewkami wymienione na kartkach produkty.

Nowy rok, kolejne ambitne cele

Ostatnie 12 miesięcy było pełne przełomów i sukcesów, a Maxi Zoo ma plan, aby w tym roku kontynuować passę wzrostu i rozwoju. Firma dalej stawia na dynamiczną ekspansję i zwiększanie swojego udziału w rynku. Celem na najbliższe lata jest stanie się jednym z głównych rynków w całej grupie Fressnapf liczącej 14 europejskich państw.

-W 2024 roku planujemy otwarcie 30 nowych sklepów. Równolegle z otwarciami nowych placówek zamierzamy prowadzić remodeling istniejących już placówek i dostosowywać je do naszego nowego formatu 3.0. Jednocześnie będziemy rozwijać kanał sprzedaży online, a przede wszystkim naszej aplikacji. Zależy nam na tym, aby nasi klienci korzystali z najnowocześniejszych rozwiązań. – dodaje Wojciech Kamiński.  

W kontekście przyszłości, grupa Fressnapf dostrzega duży potencjał na polskim rynku. Sieć Maxi Zoo w długofalowych planach zamierza kontynuować dynamiczną ekspansję. Jej celem jest zakończenie 2027 rok z liczbą 220 sklepów w Polsce.

 

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.