SIGNIUS wdrożył podpis elektroniczny w formie „vouchera”
Właściciel platformy SIGNIUS Professional do zdalnego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji tożsamości rozszerzył swoją ofertę, uruchamiając własny sklep internetowy z pakietami podpisów elektronicznych. Jest to innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie w zakresie szybkiego i bezpiecznego podpisywania dokumentów z innymi osobami. Kupujący mogą nabyć określone pakiety podpisów elektronicznych (kwalifikowanych i zaawansowanych) w formie voucherów dla siebie i swoich kontrahentów lub pracowników.
Sklep online na platformie SIGNIUS umożliwia nabywanie pakietów podpisów elektronicznych w formie voucherów. Kupujący otrzymują jednorazowy kod aktywacyjny natychmiast po zakupie na swój adres e-mail wraz z prostą instrukcją aktywacji, umożliwiając błyskawiczne korzystanie z wybranego pakietu.
- Nasz sklep internetowy jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekiwali usprawnienia procesu zakupu podpisów elektronicznych. Jako pierwsi w Polsce zaoferowaliśmy takie rozwiązanie w formie „voucherów”, skracając ścieżkę zakupową do minimum i oferując elastyczność w przekazywaniu podpisów innym osobom, z którymi podpisujemy dokumenty. Rozwiązanie to nie tylko spełnia te oczekiwania, ale także zapewnia pełne bezpieczeństwo usługi, dzięki temu, że wszystkie podpisy oznaczamy kwalifikowanym znacznikiem czasu oraz kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną. Nasza usługa jest w pełni zgodna z Rozporządzeniem Unii Europejskiej eIDAS i polskimi przepisami, co oznacza, że podpisy elektroniczne będą akceptowane na terenie całej Unii Europejskiej. - informuje Jack Piekarski, wiceprezes SIGNIUS S.A.
W ofercie sklepu dostępne są pakiety kwalifikowanych i zaawansowanych podpisów elektronicznych, różniące się ilością podpisów oraz terminem ważności. To idealne rozwiązanie dla firm i użytkowników indywidualnych, którzy chcą podpisywać dokumenty online ze swoimi partnerami biznesowymi lub pracownikami.
Możliwość zakupu dowolnej ilości voucherów pozwala dostosować korzystanie z podpisów elektronicznych do swoich potrzeb, bez dodatkowych oraz stałych kosztów. Usługa jest w pełni zgodna z polskimi przepisami oraz z Rozporządzeniem Unii Europejskiej eIDAS, co zapewnia akceptację podpisów elektronicznych na terenie całej Unii Europejskiej.
To nie pierwsze innowacyjne rozwiązanie w ofercie SIGNIUS. W 2022 r. dostawca usług wprowadził na swojej platformie technologię weryfikacji tożsamości „na selfie”, oferując najszybciej dostępny podpis kwalifikowany w Polsce. Sama wideoweryfikacja tożsamości z kolei, na podstawie której także wydawany jest podpis kwalifikowany, realizowana jest natychmiastowo, bez wcześniejszego umawiania oraz jest zawsze wliczona w cenę pakietu podpisów.
Według raportu Fortune Business Insights wielkość globalnego rynku podpisów cyfrowych została wyceniona na 3,92 mld USD w 2022 r. i przewiduje się, że do 2030 r. osiągnie wartość 43,14 mld USD, co oznacza wzrost CAGR na poziomie 35,1%.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.