Słońce, morze i E-commerce! Twoja szansa na rozwój biznesu online w Hiszpanii
Czy marzysz o połączeniu pracy zdalnej z niesamowitym doświadczeniem szkoleniowym? A może poszukujesz inspiracji do rozwoju swojego biznesu e-commerce? Jeśli tak, to Ecommerce House w Alicante w Hiszpanii jest miejscem, do którego powinieneś się udać!
Szkolenia Ecommerce w Alicante
Tuż nad Morzem Śródziemnym, w jednym z najbardziej urokliwych zakątków miasta, kryje się wyjątkowy dom, który co tydzień staje się miejscem wyjątkowego spotkania pasjonatów e-commerce. To niezwykłe miejsce łączy w sobie nie tylko komfortowe warunki zakwaterowania (5 pokoi, kuchnię, basen, siłownię, prywatną plażę, świetną atmosferę.), ale przede wszystkim oferuje dostęp do najlepszych ekspertów z branży.
Ideą projektu jest dostarczenie szerokiej, konkretnej wiedzy - małej grupce osób poprzez prelekcje i warsztaty z zaproszonym ekspertem. Ponadto to fantastyczny czas na rozmowy 1:1, networking czy odpoczynek w Hiszpanii.
Edukuj się i odpoczywaj!
Co sprawia, że to miejsce/że ten projekt tak bardzo wyróżnia się na tle innych ofert szkoleniowych/z rynku szkoleniowego? To tutaj, w tym malowniczo położonym domu, co tydzień odbywają się intensywne szkolenia i warsztaty e-commerce, dotyczące projektowania, rozwoju, skalowania biznesu, działań marketingowych czy PR.
Zarezeruj swój bilet: https://www.house.ecommerce.pl/
Temat: Zarządzanie konfliktem w zespole
12.02.2023 - 17.02.2023
Ekspert: Katarzyna Leszczyńska-Bohdan
Warsztaty dla liderów i właścicieli sklepów (powyżej 7 pracowników)
Warsztaty składają się czterech szkoleniowych.
1. "The office" w praktyce, czyli zarządzanie konfliktem w zespole: Jak radzić sobie z konfliktem w różnych obszarach i poziomach napięcia.
2. Trudne rozmowy. Jak poprowadzić rozmowy, których temat rodzi dużo napięcia.
3.. Misja Mandalorian: Praca z emocjami i myślami w sytuacjach podbramkowych, poczuciu porażki.
4. GROW TH. Model pracy nad sobą, zespołem, zrozumieniem potrzeb by podnieść skuteczność, działań i poczucie satysfakcji.
Oraz sesji mastermindowych + coaching 1:1
Temat: Video w biznesie
19.02.2023 - 25.02.2023
Ekspert: Dawid Łasiński (Pan Belfer)
Jak skutecznie za pomocą video promować siebie i swoje produkty
- Jak za pomocą wideo sprzedać to, co sprzedajesz.
- Jak skutecznie, za pomocą video, promować siebie i swoje produkty, czyli jak osiągnąć swoje cele.
- Jak filmy mogą Ci pomóc w Twoim biznesie (rolki, stories, webinary).
- Sprytnie, a nie drogo - jak korzystać ze sprzętu który już masz (komórka).
- Telefon: kręcenie rolek, montowanie, dodawanie napisów przy pomocy AI, filmy do 90 sek (warsztaty praktyczne).
- Dłuższy materiał video na telefonie.
- Webinary i podcasty, jak robić live, jak aktywizować uczestników.
Wyjedziesz z wiedzą i umiejętnościami jak robić Video
Pierwsze 100 tys. na produktach cyfrowych!
18.03.2023 - 25.03.2023
Ekspert: Ola Gościniak
Zarabiaj krocie w online - Tworzenie i promocja produktów własnych
1. 2 spotkania indywidualne z Olą Gościniak.
2. 12h grupowych spotkań mentorskich z Olą Gościniak.
3. Narzędzia potrzebne do realizacji produktu online.
4. Karty pracy, arkusze. szablony, zadania domowe i inne narzędzia, które pomogą w realizacji celu.
5. Szkolenie z PR swojej marki i produktów cyfrowych z Eweliną Salwuk-Marko.
6. Sesja Zdjęciowa w Hiszpanii w nadmorskiej willi.
7. Codzienny networking osób, które mają ten sam cel.
8. Kontakty z osobami, które działają i wzajemnie w tym działaniu się wspierają.
9. Ewaluacja działań w trakcie programu.
10. Promocja Twojego produktu wśród Interaktywnych.
Wkrótce kolejni eksperci!
Szkolenia obejmują szeroki zakres tematyczny, począwszy od strategii marketingowych, przez technologie e-commerce, aż po logistykę i obsługę klienta. Każde spotkanie to nie tylko okazja do zdobycia nowych umiejętności, ale także możliwość wymiany doświadczeń z profesjonalistami z branży.
Edukacja, networking i inspiracja
W Ecommerce.pl House uczestnicy nie tylko zdobywają wiedzę podczas intensywnych zajęć, ale również mają szansę na tworzenie trwałych relacji. Codzienne spotkania networkingowe, wspólne kolacje i sesje Q&A z ekspertami pozwalają na budowanie wartościowych kontaktów biznesowych. Ecommerce House oferuje także jogę, surfing i zwiedzanie Alicante.
Atmosfera sprzyjająca wymianie pomysłów i doświadczeń sprawia, że każdy uczestnik może znaleźć inspirację do rozwoju swojego biznesu e-commerce i nie tylko. Alicante staje się miejscem, gdzie powstają nie tylko nowe projekty, ale także trwałe partnerstwa biznesowe.
Po intensywnym dniu pełnym nauki i inspiracji uczestnicy mają okazję wypocząć w komfortowych warunkach domu, który staje się swoistym oazą spokoju. Taras z widokiem na morze, przytulne pokoje i kameralna atmosfera sprawiają, że każdy uczestnik czuje się jak w domu.
Jak dołączyć do Ecommerce House?
Jeśli chcesz doświadczyć tego wyjątkowego połączenia warsztatów, mentoringu edukacji e-commerce i inspirującego otoczenia, wystarczy zarezerwować bilet https://www.house.ecommerce.pl/
Miejsca są limitowane, dlatego warto działać szybko!
Zapraszamy do Ecommerce House - miejsca, w którym biznes online nabiera nowego wymiaru, a nauka staje się pasjonującą podróżą!
Pomysłodawca:
Marcin Majzner
Prezes Ecommerce.pl
W branży Internetowej jest od ponad 20 lat, tworzył i zarządzał wieloma firmami, dzięki którym wie jedno: biznes to nieustanne wyzwania.
Ecommerce House to miejsce gdzie nie tylko spędzisz miło czas, poznasz wspaniałych ludzi, ale przede wszystkim zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz, od czołowych ekspertów. A ja, przez cały czas... Przez cały czas będę na miejscu więc praktycznie, zapraszam Cię do siebie.
Przebywanie przez tydzień pod jednym dachem z ekspertami i ludźmi podobnymi do Ciebie jest warte każdych pieniędzy.
Materiał prasowy
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.