Słońce, morze i E-commerce! Twoja szansa na rozwój biznesu online w Hiszpanii
Czy marzysz o połączeniu pracy zdalnej z niesamowitym doświadczeniem szkoleniowym? A może poszukujesz inspiracji do rozwoju swojego biznesu e-commerce? Jeśli tak, to Ecommerce House w Alicante w Hiszpanii jest miejscem, do którego powinieneś się udać!
Szkolenia Ecommerce w Alicante
Tuż nad Morzem Śródziemnym, w jednym z najbardziej urokliwych zakątków miasta, kryje się wyjątkowy dom, który co tydzień staje się miejscem wyjątkowego spotkania pasjonatów e-commerce. To niezwykłe miejsce łączy w sobie nie tylko komfortowe warunki zakwaterowania (5 pokoi, kuchnię, basen, siłownię, prywatną plażę, świetną atmosferę.), ale przede wszystkim oferuje dostęp do najlepszych ekspertów z branży.
Ideą projektu jest dostarczenie szerokiej, konkretnej wiedzy - małej grupce osób poprzez prelekcje i warsztaty z zaproszonym ekspertem. Ponadto to fantastyczny czas na rozmowy 1:1, networking czy odpoczynek w Hiszpanii.
Edukuj się i odpoczywaj!
Co sprawia, że to miejsce/że ten projekt tak bardzo wyróżnia się na tle innych ofert szkoleniowych/z rynku szkoleniowego? To tutaj, w tym malowniczo położonym domu, co tydzień odbywają się intensywne szkolenia i warsztaty e-commerce, dotyczące projektowania, rozwoju, skalowania biznesu, działań marketingowych czy PR.
Zarezeruj swój bilet: https://www.house.ecommerce.pl/
Temat: Zarządzanie konfliktem w zespole
12.02.2023 - 17.02.2023
Ekspert: Katarzyna Leszczyńska-Bohdan
Warsztaty dla liderów i właścicieli sklepów (powyżej 7 pracowników)
Warsztaty składają się czterech szkoleniowych.
1. "The office" w praktyce, czyli zarządzanie konfliktem w zespole: Jak radzić sobie z konfliktem w różnych obszarach i poziomach napięcia.
2. Trudne rozmowy. Jak poprowadzić rozmowy, których temat rodzi dużo napięcia.
3.. Misja Mandalorian: Praca z emocjami i myślami w sytuacjach podbramkowych, poczuciu porażki.
4. GROW TH. Model pracy nad sobą, zespołem, zrozumieniem potrzeb by podnieść skuteczność, działań i poczucie satysfakcji.
Oraz sesji mastermindowych + coaching 1:1
Temat: Video w biznesie
19.02.2023 - 25.02.2023
Ekspert: Dawid Łasiński (Pan Belfer)
Jak skutecznie za pomocą video promować siebie i swoje produkty
- Jak za pomocą wideo sprzedać to, co sprzedajesz.
- Jak skutecznie, za pomocą video, promować siebie i swoje produkty, czyli jak osiągnąć swoje cele.
- Jak filmy mogą Ci pomóc w Twoim biznesie (rolki, stories, webinary).
- Sprytnie, a nie drogo - jak korzystać ze sprzętu który już masz (komórka).
- Telefon: kręcenie rolek, montowanie, dodawanie napisów przy pomocy AI, filmy do 90 sek (warsztaty praktyczne).
- Dłuższy materiał video na telefonie.
- Webinary i podcasty, jak robić live, jak aktywizować uczestników.
Wyjedziesz z wiedzą i umiejętnościami jak robić Video
Pierwsze 100 tys. na produktach cyfrowych!
18.03.2023 - 25.03.2023
Ekspert: Ola Gościniak
Zarabiaj krocie w online - Tworzenie i promocja produktów własnych
1. 2 spotkania indywidualne z Olą Gościniak.
2. 12h grupowych spotkań mentorskich z Olą Gościniak.
3. Narzędzia potrzebne do realizacji produktu online.
4. Karty pracy, arkusze. szablony, zadania domowe i inne narzędzia, które pomogą w realizacji celu.
5. Szkolenie z PR swojej marki i produktów cyfrowych z Eweliną Salwuk-Marko.
6. Sesja Zdjęciowa w Hiszpanii w nadmorskiej willi.
7. Codzienny networking osób, które mają ten sam cel.
8. Kontakty z osobami, które działają i wzajemnie w tym działaniu się wspierają.
9. Ewaluacja działań w trakcie programu.
10. Promocja Twojego produktu wśród Interaktywnych.
Wkrótce kolejni eksperci!
Szkolenia obejmują szeroki zakres tematyczny, począwszy od strategii marketingowych, przez technologie e-commerce, aż po logistykę i obsługę klienta. Każde spotkanie to nie tylko okazja do zdobycia nowych umiejętności, ale także możliwość wymiany doświadczeń z profesjonalistami z branży.
Edukacja, networking i inspiracja
W Ecommerce.pl House uczestnicy nie tylko zdobywają wiedzę podczas intensywnych zajęć, ale również mają szansę na tworzenie trwałych relacji. Codzienne spotkania networkingowe, wspólne kolacje i sesje Q&A z ekspertami pozwalają na budowanie wartościowych kontaktów biznesowych. Ecommerce House oferuje także jogę, surfing i zwiedzanie Alicante.
Atmosfera sprzyjająca wymianie pomysłów i doświadczeń sprawia, że każdy uczestnik może znaleźć inspirację do rozwoju swojego biznesu e-commerce i nie tylko. Alicante staje się miejscem, gdzie powstają nie tylko nowe projekty, ale także trwałe partnerstwa biznesowe.
Po intensywnym dniu pełnym nauki i inspiracji uczestnicy mają okazję wypocząć w komfortowych warunkach domu, który staje się swoistym oazą spokoju. Taras z widokiem na morze, przytulne pokoje i kameralna atmosfera sprawiają, że każdy uczestnik czuje się jak w domu.
Jak dołączyć do Ecommerce House?
Jeśli chcesz doświadczyć tego wyjątkowego połączenia warsztatów, mentoringu edukacji e-commerce i inspirującego otoczenia, wystarczy zarezerwować bilet https://www.house.ecommerce.pl/
Miejsca są limitowane, dlatego warto działać szybko!
Zapraszamy do Ecommerce House - miejsca, w którym biznes online nabiera nowego wymiaru, a nauka staje się pasjonującą podróżą!
Pomysłodawca:
Marcin Majzner
Prezes Ecommerce.pl
W branży Internetowej jest od ponad 20 lat, tworzył i zarządzał wieloma firmami, dzięki którym wie jedno: biznes to nieustanne wyzwania.
Ecommerce House to miejsce gdzie nie tylko spędzisz miło czas, poznasz wspaniałych ludzi, ale przede wszystkim zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz, od czołowych ekspertów. A ja, przez cały czas... Przez cały czas będę na miejscu więc praktycznie, zapraszam Cię do siebie.
Przebywanie przez tydzień pod jednym dachem z ekspertami i ludźmi podobnymi do Ciebie jest warte każdych pieniędzy.
Materiał prasowy

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.