Komunikaty PR

Słodkie keto-święta

2020-12-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Okres świąt to dla osób na diecie prawdziwe wyzwanie. Makowce, serniki, pierniki – “ostatni” kawałek zawsze powoduje wyrzuty sumienia, a nierzadko też gorsze samopoczucie związane z nadmiarem cukru w organizmie. Czy da się inaczej? Nadal tradycyjnie, ale zdrowo i lekko? Fit Cake udowadnia, że tak i zaprasza na… keto-święta.

Keto-kutia, sernik waniliowy, tiramisu, kinder yoghurt – to tylko kilka propozycji z grudniowej oferty Fit Cake – sieci “niecukierni”, która zamienia popularne słodkości w zdrowe i pyszne desery. Wszystkie je łączy jedno – u podstaw receptur leżą założenia diety ketogenicznej.

– Dieta keto polega na spożywaniu posiłków zbilansowanych pod kątem większej podaży tłuszczów przy równoczesnym ograniczeniu węglowodanów. Jej efektem jest szybka redukcja masy ciała, ale też dłuższe uczucie sytości czy brak dolegliwości trawiennych – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake.

I tak na przykład Keto-kutia różni się od tej klasycznej tym, że nie zawiera zbóż ani miodu, czyli węglowodanów, które królują w tradycyjnej kutii. Bazą dla Keto-kutii jest ryż konjac, czyli błonnik w czystej postaci, a słodyczy nadaje erytrol. Smaku dopełnia mleczko kokosowe, mak, skórka pomarańczowa oraz wiele rodzajów orzechów.

Podobnie sernik waniliowy, który jest puszysty i lekki, a jego solidna porcja to niespełna 200 kcal. Tradycyjne serniki zazwyczaj wykonane są na kruchym spodzie i zawierają dużo cukru.

– Nasz sernik pozbawiliśmy ciężkiego spodu, a zamiast cukru użyliśmy erytrolu – jego zamiennika w pełni bezpiecznego dla osób chorych na cukrzycę oraz na diecie keto – tłumaczy Ewelina Choińska.

Dla fit-wyjadaczy, wegan i alergików 

Jednak wyjątkowa keto-oferta sprawdzi się nie tylko u osób przebywających na tego typu diecie. To także idealna propozycja dla dzieci i dorosłych z celiakią, nietolerancją laktozy czy alergią na białko mleka krowiego. Wszystkie desery Fit Cake są w 100% bezglutenowe – do ich wykonania używa się tylko certyfikowanych surowców od sprawdzonych dostawców. Większość nie zawiera też mleka, a już na pewno białego cukru. Znaleźć tam można także propozycje wegańskie czy słodkości bez orzechów.  

– Nasze serniki, makowce czy pierniki to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych wypieków, których wiele osób musi sobie odmawiać ze względu na alergie lub specjalne wymagania dietetyczne. Dobrze wiemy, jak ogromnym wyzwaniem są rodzinne spotkania, podczas których stół ugina się od ciast, a my nie możemy ich spróbować. Nasi klienci już nie muszą wybierać pomiędzy zdrowiem a przyjemnością. Z doświadczenia wiemy też, że zyskuje na tym cała rodzina, gdy nagle okazuje się, że po zjedzeniu deseru nadal czujemy się lekko i nie towarzyszy nam spadek nastroju czy energii – przekonuje Ewelina Choińska.

 

Nie tylko na stół, ale też w prezencie 

Słodycze towarzyszą nam w Święta na każdym kroku, bo są także nieodłącznym elementem gwiazdkowych i Mikołajkowych prezentów.

 Słodycze są uniwersalnym podarunkiem, ale my zamiast czekoladowych Mikołajów czy bombonierek, polecamy coś, co nie wpłynie negatywnie na zdrowie osoby, której chcemy sprawić przyjemność. Który rodzic nie przewrócił oczami, gdy jego kilkulatek po raz kolejny dostał paczkę przesłodzonych cukierków? Albo kto z nas nie zastanawiał się, co podarować bliskiemu, który dba o linię, uprawia sport albo zmaga się z cukrzycą? Chcemy pokazać, że można inaczej – zdrowiej i bardziej efektownie – mówi Ewelina Choińska, prezentując Gift Boxy.

W Gift Boxach Fit Cake znajdziemy donuty “przebrane” za Mikołaje i renifery z polewami o smaku słonego karmelu, owoców leśnych czy białej czekolady. Sprzedawane w ozdobnych pudełkach są dobrym pomysłem na “słodki” prezent bez cukru.

Równie ciekawie prezentuje się świąteczna wersja słoiczków, w której znajdziemy wspomnianą już Keto-kutię, ale też Pierniczkowe Tofumisu, Deser a'la pierniczki alpejskie czy  Deser irish cream z pierniczkiem i wiśniami.

– Zależało nam na tym, aby gwiazdkowe desery w smaku bezpośrednio nawiązywały do tradycyjnych wypieków, ale były podane w wyjątkowy sposób. Drobne detale i ozdoby cieszą oko i tworzą “ten klimat”, do którego tęsknimy przez cały rok – podsumowuje współwłaścicielka Fit Cake.

Szczegóły świątecznej oferty Fit Cake można znaleźć na Facebooku sieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.